Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer

Helemaal fantastisch

Patricia Arisse
21-8-2015
  • Onderkomen10

De huisjes zijn erg schoon, worden goed schoongemaakt. Met een boot ben je zo op het Sneekermeer, stalling voor de trailer is gratis en het te water laten van de boot kan op het park zelf en is ook gratis. De service van de receptie is erg goed. Wij hadden huisje 412, deze was wel een beetje summier ingericht, alleen het hoognodige maar de ligging was fantastisch. Wij komen zeker nog eens terug

top locatie voor de eigen sloep.

arjen en joyce
27-4-2015
  • Onderkomen9

moderne bungalows met privé aanlegsteiger voor je sloep. Super uitvalsbasis om Friesland te verkennen met de sloep.

Fantastische plek

Helma
25-3-2015
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een rustig, ruim en schoon park.

De bewegwijzering is erg slecht, maar met een navigatiesysteem kom je er wel. Onze bungalow was volledig ingericht. We hadden

half uitzicht op het Sneekermeer.

Luxe huisjes

Martijn Jansen
23-2-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een weekendje geweest zonder kinderen en dan ben je al snel tevreden, gekheid. Huisje zijn vrij nieuw en is bijna niks op aan te merken. Behalve dat servies e.d. niet in de keuken staat maar in dressoir woonkamer, klein minpunt. Met kinderen is op het park niks te doen, koude bedoeling. Kameleondorp was een aanfluiting helaas. Hou je van water en varen dan is het de place to be... anders is het toch wat saai helaas.

Ook in de winter is dit een prachtig park.

P. Scholten
27-1-2015
  • Onderkomen9

Een week op een prachtige lokatie.

Rust ruimte en een mooi uitzicht.

Genoten van prachtige zonsondergangen op het park.

Geweldige park!

karin
27-1-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het zijn geweldige waterwoningen. Het ligt midden in een prachtig watergebied. Daar wij met een zwemteam waren voelde het voor ons zeer vertrouwd. Helaas lag er ijs en sneeuw dus het water hebben we niet kunnen uitproberen. Komen we wellicht in de zomermaanden doen.

Wij hadden een probleempje met de verwarming wat zeer snel werd opgelost.

Heerlijk als je van watersport houdt!

Danielle
26-10-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Spiksplinternieuw huisje wat geweldig is ingericht. Het oude landal is hier absoluut niet in terug te vinden. Wij hadden niet zulk mooi weer, maar als het weer goed is is het heerlijk verblijven met je bootje aan de steiger voor de deur waarmee je zo het meer op kunt. Hoewel ik blij was dat het niet zo'n typisch "Bollo de Beer" park is en ik het subtropisch zwemparadijs zoals je doorgaans bij landal ziet ook absoluut niet heb gemist, is het jammer dat er verder niks te doen is op het park bij slecht weer. Een mooi zwembad zoals bij Het Hof van Saksen was hier erg welkom geweest.

Prachtige bungalows, schitterend gelegen

Peter van der Heijden
15-9-2014
  • Onderkomen9

Waterpark Sneekermeer is een kleinschalig park zonder verdere faciliteiten. Voor ons geen probleem, het is gelegen op een prachtige locatie, direct aan het Sneekermeer. Onze bungalow had een direct uitzicht op het meer. De bungalows hebben een ruime buitenruimte waardoor je bij mooi weer veel buiten kan zijn. Ook het feit dat je je boot direct bij je bungalow kan neerleggen is een pré. Het dorp terherne is op loopafstand.

De bungalows zelf zijn van alle gemakken voorzien, ruim opgezet en voorzien van een prima inventaris. Goede bedden en prima sanitair.

Supermooie ligging met fantastisch uitzicht!

Daisy van der Meer
2-9-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Prachtig mooi gelegen aan het Sneekermeer. Prachtige zonsondergangen gezien. Een park zonder teveel poespas maar dat is ook wat we zochten. We hebben echt genoten van het varen met onze boot die we gewoon bij onze eigen woning aan de steiger konden hebben liggen, de gemoedelijkheid en vriendelijkheid van de inwoners, het behulpzame personeel en de heerlijke restaurantjes. We hebben 1 avond het gourmetarrangement besteld en dat was prima in orde! Wij komen graag weer terug!

met goed weer een prachtige locatie

hertog_ehbo
28-8-2014
  • Onderkomen9

Het park is klein zonder verdere faciliteiten. De bungalows zijn voortreffelijk ingericht, de omgeving zeer waterrijk.

Enkel, wij zijn in augustus tijdens de dagen dat het zeer slecht weer was op deze locatie geweest en bij slecht weer is het een troosteloze omgeving. Ook zijn er weinig activiteiten in de omgeving om tijdens slecht weer toch te kunnen genieten van de vakantie.

Geen aanrader buiten het zomerseizoen, zeer zeker een aanrader voor waterliefhebbers tijdens een periode met droog en niet te koud weer.

Wij hebben helaas besloten liever thuis met een boek op de bank te zitten dan in een gehuurde woning.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.