Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer

Fam. de Boer
17-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een erg leuke vakantie gehad op dit mooie park. Mooie huisjes en de ligging is ook top! Ideaal om gelijk uit je woning je boot in te kunnen gaan stappen om te gaan varen. Wij komen zeker weer eens terug!

Nooit meer

Vera Gort
2-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hadden een weekje geboekt een luxe huis nummer 252

Maar toen we aan kwamen wat een slecht onderhouden huis en wat een oude spullen in huis

Alleen tv en kachel was mooi

Bank door gezakt en versleten stolen versleten ijskast kapot

Brandmelder niet in gang beneden kap was eraf

Badkamer vol schimmel

Parasol die niet bleef staan

Alles versleten in verf in slechte staat

Verschillende keren viel de stroom uit

En dat noemen ze een lux huis

Heb ruim 800 euro betaald voor dit slecht onderouden huis

Huur dit nooit huis nummer 252

heerlijk rustig, precies wat we zochten

fam. verbeek
9-12-2017
  • Onderkomen9

zoek je rust en ruimte ga dan buiten het seizoen naar waterpark Sneekermeer in terherne

Prachtig uitzicht op het meer

Mw. v/d Kaaij
25-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi en schoon chalet. Er is voldoende ruimte en goed ingedeeld. Het mindere van de chalet was dat er geen bank in stond, maar 2 losse fauteuils

Erg leuke woningen direkt aan het water

berend123
12-2-2017
  • Onderkomen9

De woningen in dit huisjespark zijn ruim gelegen met bij iedere woning ook ruime parkeergelegenheid. Ze hebben een eigen aanlegsteiger met terras op de begane grond, van waaruit je met een trap naar een ruim balkon op de eerste verdieping kunt en zo via de openslaande deuren de woonkamer binnenkomt. Buitengewoon origineel en keurig onderhouden. Binnen is er een ruime woonkamer met hoog puntplafond en volwaardige keukenhoek. De keukenuitrusting (pannen, bestek, etc) was in ons huisje jammer genoeg niet van dezelfde kwaliteit als de woning zelf. De pannen waren bijvoorbeeld van goedkoop dun rvs en het bestek was ook van een erg dunne kwaliteit. Gelukkig nemen we altijd zelf onze pannen en bestek mee, dus veel last hebben we er niet van gehad. De slaapkamers waren beneden op de begane grond, en lagen voor een deel onder het waterniveau. Vandaar dat er beneden ook geen deur naar buiten is. Je waant je in de kajuit van een schip :-) . Badkamer is netjes maar niet heel luxe (alleen douche, geen ligbad) en er is geen vloerverwarming. Op de bedden was niets aan te merken : ze waren schoon en sliepen uitstekend. De gratis wifi had een zeer goed bereik en was snel (eigen modem in de meterkast).

Buiten is het park netjes onderhouden. Dit kan niet van de direkte omgeving worden gezegd: soms lijkt het wel een vuilnisbelt. Maar dat valt Landal niet kwalijk te nemen.

Al met al hebben we zo een zeer comfortabele en zorgeloze week doorgebracht aan het Sneekermeer. Denk overigens niet dat u dicht bij Sneek verblijft : Daar bent u nog zo'n 25 kilometer langs lastige weggetjes vandaan !

Dichtstbijzijnde dorp is Akkrum waar alle voorzieningen te vinden zijn.

Conclusie : zeer tevreden met dit huisje tegen het laagseizoentarief. In het hoogseizoen zouden we er vanwege de hoge tarieven overigens zeker niet voor kiezen.

Mooie omgeving, teleurgesteld in de uitrusting

Bert Nellestijn
16-9-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Huisje 245 is leuk gelegen op het kleinschalige park met eigen aanlegsteiger. Prachtig uitzicht en ruime percelen. Teleurstellend is de zeer sobere inrichting, geen horren voor de ramen en balkondeur voor een woning aan het water. Aan het eind van de dag liep de binnentemperatuur op tot 33 graden. Oplossing deuren tegen elkaar op open, gevolg Volledig lek geprikt door de muggen. Buitenmeubilair uiterst sober en oncomfortabel. Gasstel werkt zeer traag. Geen toiletrolhouders in sanitaire ruimtes. Een enkel schilderijtje aan de hand in sfeerloze woning. De indeling van de ruimtes is wel verrassend.

Marijke Jansen
10-8-2016
  • Onderkomen8

Hele mooie huizen, met eigen aanlegsteiger. Mooi uitzicht op het Sneekermeer. Het was heel rustig.

Er is geen winkeltje. Dit was voor ons geen probleem, dichtstbijzijnde winkel was ongeveer een kwartiertje.

Fantastisch mooi park aan het water

Ed van Venrooij
6-5-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

Alles was goed, huisje perfect, ligging perfect en het weer was perfect, dan zit je in Frieland heel goed

Heerlijk weekje weg

L.C. Rempt
6-2-2016
  • Onderkomen10

De ligging van de huisjes is prachtig, allemaal aan het water

Ons huisje keek vanuit de woonkamer over het Sneekermeer

Jammer genoeg viel het weer wat tegen.

Sneek, Joure (museum), Bolsward zijn leuke plaatsjes om naar toe te gaan

Helemaal fantastisch

Patricia Arisse
21-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De huisjes zijn erg schoon, worden goed schoongemaakt. Met een boot ben je zo op het Sneekermeer, stalling voor de trailer is gratis en het te water laten van de boot kan op het park zelf en is ook gratis. De service van de receptie is erg goed. Wij hadden huisje 412, deze was wel een beetje summier ingericht, alleen het hoognodige maar de ligging was fantastisch. Wij komen zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterpark Sneekermeer scoort een 8.1 uit 10 op basis van 27 reviews.