Reviews over Terherne

Zeker een plek waar we terug komen!

Vreriks,
    2-12-2018

Vanaf het begin tot het einde klopte het. Heerlijk geslapen en lekker gegeten. De kamer was schoon en en al lekker warm toen we er binnen kwamen. Personeel is oplettend en vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

fantastisch gegeten voor een eerlijke prijs

Dirk,
    13-11-2018

het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en attent met kennis van zake.

Voor 2 personen prima

Kees van Rietschoten,
    9-11-2018

Prima appartement. 4 persoons. Maar 2 personen slapen in de woonkamer op een slaapbank. Dat betekent elke avond een complete verhuizing voordat je daadwerkelijk kunt gaan slapen. Niet handig. Bovendien erge lage instap en dus ook uitstap. Voor 2 personen prima... Want het standaard 2 persoonsbed is prima op de slaapkamer maar meer personen alleen in nood.. Wij zaten in een mindervalide woning. Mooie ligging in knus dorpje. Geen vaatwasser

Een verblijf met een gouden randje!!

Iris en Sjoerd,
    8-10-2018

Wat een geweldige plek !

Wat een enorme gastvrijheid ook al was het (helaas) maar voor één nacht.

Wat een verrassing als je ‘s nachts thuiskomt en er staat een vers bloemetje uit eigen tuin, een flesje prosecco in ijs met twee glazen op een papieren hartje op je te wachten... zo mooi!

Wat een heerlijk bed.

Wat een geweldig ontbijt, daar kan het meest luxe hotel nog niet aan tippen...

Wat heerlijk om op deze manier ontvangen te worden door twee bevlogen mensen ,en het zijn de details die makend at dit een verblijf was met een “gouden randje” !

Super bedankt Brigit en Hans!!

aanrader!

Fam Koomen,
    20-9-2018

Bungalow nr 252, wat een geweldige plek, overtrof onze verwachting, alles aanwezig (de sauna was een aangename verassing) voor een fantastische week. De ligging is superieur, prachtig uitzicht op het Sneekermeer, zowel vanuit de bungalow als vanaf het terras. Prima park, netjes en schoon met aardige medewerkers.