Reviews over Terherne

Voor 2 personen prima

Kees van Rietschoten,
    9-11-2018

Prima appartement. 4 persoons. Maar 2 personen slapen in de woonkamer op een slaapbank. Dat betekent elke avond een complete verhuizing voordat je daadwerkelijk kunt gaan slapen. Niet handig. Bovendien erge lage instap en dus ook uitstap. Voor 2 personen prima... Want het standaard 2 persoonsbed is prima op de slaapkamer maar meer personen alleen in nood.. Wij zaten in een mindervalide woning. Mooie ligging in knus dorpje. Geen vaatwasser

Een verblijf met een gouden randje!!

Iris en Sjoerd,
    8-10-2018

Wat een geweldige plek !

Wat een enorme gastvrijheid ook al was het (helaas) maar voor één nacht.

Wat een verrassing als je ‘s nachts thuiskomt en er staat een vers bloemetje uit eigen tuin, een flesje prosecco in ijs met twee glazen op een papieren hartje op je te wachten... zo mooi!

Wat een heerlijk bed.

Wat een geweldig ontbijt, daar kan het meest luxe hotel nog niet aan tippen...

Wat heerlijk om op deze manier ontvangen te worden door twee bevlogen mensen ,en het zijn de details die makend at dit een verblijf was met een “gouden randje” !

Super bedankt Brigit en Hans!!

Fantastische accommodatie

Hugo van Beurden,
    4-9-2018

De ligging van dit park is echt fantastisch. Midden in Ter Herne aan het water. De woonkamer op de 1e verdieping is ook erg leuk, zo kijk je uit op het levendige haventje. Enige minpuntje is dat het huisje niet helemaal schoon was. Stofresten onder de bedden en overal achtergebleven kruimels. Echtpaar bij de receptie is echter supervriendelijk en alles werd direct opgelost. Kortom een heerlijk vakantie.

Geweldig fijn verblijf gehad

C. Overbeeke,
    2-9-2018

Hadden havenwoning met 4 personen. Accomodatie is van alle gemakken voorzien, bedden liggen heerlijk. Erg fijn ontvangst bij de receptie door de eigenaresse. Neemt de tijd voor je om je te voorzien van alle nuttige informatie over de accomodatie en de omgeving. Resort ziet er erg netjes uit kunt merken dat men erg toegewijd is om het de gasten naar hun zin te maken. Kunnen geen minpunten benoemen

Heerlijk genieten!

Rob en Monique,
    23-8-2018

Hans en Brigit van Villa Envie doen er alles aan om het je naar je zin te maken niets is ze teveel.....je voelt je er al snel thuis.

Het drie gangen ontbijt wordt met veel zorg voor je gemaakt en het is heerlijk.....iedere dag maakt Brigit van het ontbijt een feestje. De kamers zijn modern en schoon, de bedden slapen heerlijk en zijn van goede kwaliteit. Je krijgt iedere dag schone handdoeken. Wij hebben onze sloep meegenomen naar Friesland en deze mocht aangelegd worden aan het huis. De ligging van Villa Envie is heel centraal vlakbij Sneek en je kunt daarom Friesland goed verkennen per fiets of sloep.

Wij willen Brigit en Hans bedanken voor de heerlijke week en we komen zeker terug.