Vakantiehuis Frysk Dykhûske

1 review over Vakantiehuis Frysk Dykhûske in het Nederlands

Aparte lokatie

Anoniem
29-8-2015

Apart, Leuk huis, wel te hard bed, alles aanwezig van handdoeken, theedoek, afwasmiddel,tot koffie en thee etc.

165,00 per nacht betaald, te duur voor dit huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Frysk Dykhûske in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Frysk Dykhûske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Frysk Dykhûske scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.