Appartement De Mariahoeve

21 reviews over Appartement De Mariahoeve in het Nederlands

Super vakantie!

Hans
29-9-2016

We hadden voor een week geboekt maar hebben onze vakantie een paar dagen kunnen verlengen! Dit omdat het ons zo goed bevallen was! Het appartement was zeer schoon en functioneel ingericht. Het is niet groot maar was voor ons 2en groot genoeg. De eigenaren Barry en Greet zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te kunnen maken. Van de ontbijtruimte hebben wij geen gebruik gemaakt omdat we onze honden bij ons hadden maar in je appartement kun je desgewenst ook zelf een prima ontbijt maken. De ligging is perfect. Wij stapten zo vanuit het appartement over de steiger onze huursloep in. Binnen enkele minuten zit je dan midden op de Friese meren. Ondanks dat we geen vaarervaring hadden was het varen goed te doen. Dit omdat we zeer duidelijke uitleg kregen.

Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar de Mariahoeve!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda
12-9-2016

Greet en Barry zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Mooie ligging aan de rand van het dorp. Kamers zijn niet groot maar wel functioneel ingericht. Aangezien je bent toch de meeste tijd buiten bent zijn de kamers groot genoeg. Eigen terras met parasol. Ontbijtruimte altijd toegankelijk, ontbijt in de ochtend zeer goed verzorgd en meer dan voldoende. Je kunt hier ook altijd terecht voor een kop koffie of thee, en tegen een kleine vergoeding kun je ook een koud drankje pakken. Omgeving erg mooi, zeker gezien vanaf een boot. Een bootje huren (of zelf meenemen kan ook) is dan ook een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!

perfect

erik
23-4-2015

zeer gezellige lokatie bootje voor de deur zo het sneekermeer op gevaren helemaal top kom zeker terug

heel mooie accomodatie!

diny_1
15-2-2014

het is hier heerlijk vertoeven, mooie schone kamer, met alles er op en aan, zoals een Senseo, magnetron, 2 pits kookplaat, alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf. m. s.morgens een heerlijk goed verzorg ontbijt! gastvrije eigenaars, mooie omgeving, en lekker rustig, aan het water gelegen, gewoon helemaal perfect. we komen zeker een keer terug, echt een aanrader!!

Heel erg leuk!

Yvonne van den Driesche en Eric Eldering
20-10-2013

Vriendelijke eigenaresse. Mooie omgeving, gelegen rondom water. Rustige buurt. Prijs / kwaliteit is prima. De ontbijtruimte is heel gezellig en het ontbijt was geweldig, alles vers en meer dan voldoende aanwezig.

Kamers waren netjes schoon en zelfs voorzien van Senseo en waterkoker.

Voor een klein bedrag kun je drinken uit de koeling bij het ontbijt halen.

Zeker een aanrader!

gezellig knus hotel

dikjan
14-4-2012

goede ontvangst en leuke lokatie om friesland op het water te ontdekken

volgend jaar weer

hendrik
17-10-2011

erg leuk gehad met een sloepje voor de deur

Muffe kamer in prachtige omgeving

Maria
26-8-2011

We hebben genoten van de schitterende omgeving en het dagje varen met de sloep! Maar we hebben 1 nacht geslapen in de Mariahoeve en dat was helaas meer dan genoeg. De kamer rook naar het toilet in een bruine kroeg. Jammer, jammer, want de ligging is prachtig, het ontbijtje heerlijk en de eigenaren zeer vriendelijk.

Leuk voor een paar dagen

Manschotkade
19-8-2011

Appartement is erg klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Barry en Greet zijn erg aardig en behulpzaam. Wij hadden een midweek met sloep en deze is in het begin erg lastig te besturen, maar uiteindelijk wen je er wel aan. De ligging is prima t.o.v. alle andere dorpjes. Het ontbijt is ook prima geregeld.

Voor 2e keer in 1 jaar

greet_5
28-7-2011

Omdat het ons in t voorjaar goed is bevallen nu in de zomer weer terug. Wat een mooi gebied, gezelligheid alom. Heerlijke bedden. Veel gezien en lekker ontspannen weer naar huis. Absolute aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor De Mariahoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Mariahoeve in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Mariahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Mariahoeve scoort een 9.14 uit 10 op basis van 21 reviews.