Tijdelijk €25 aanbetaling

De Mariahoeve

We hebben de beste aanbieders voor Appartement De Mariahoeve voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 21 reviews

8.9FantastischScore uit 21 reviews
  • 8.9Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over De Mariahoeve

• 9Hans29-09-2016

Super vakantie!

We hadden voor een week geboekt maar hebben onze vakantie een paar dagen kunnen verlengen! Dit omdat het ons zo goed bevallen was! Het appartement was zeer schoon en functioneel ingericht. Het is niet groot maar was voor ons 2en groot genoeg. De eigenaren Barry en Greet zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te kunnen maken. Van de ontbijtruimte hebben wij geen gebruik gemaakt omdat we onze honden bij ons hadden maar in je appartement kun je desgewenst ook zelf een prima ontbijt maken. De ligging is perfect. Wij stapten zo vanuit het appartement over de steiger onze huursloep in. Binnen enkele minuten zit je dan midden op de Friese meren. Ondanks dat we geen vaarervaring hadden was het varen goed te doen. Dit omdat we zeer duidelijke uitleg kregen. Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar de Mariahoeve!

• 10Jolanda12-09-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Greet en Barry zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Mooie ligging aan de rand van het dorp. Kamers zijn niet groot maar wel functioneel ingericht. Aangezien je bent toch de meeste tijd buiten bent zijn de kamers groot genoeg. Eigen terras met parasol. Ontbijtruimte altijd toegankelijk, ontbijt in de ochtend zeer goed verzorgd en meer dan voldoende. Je kunt hier ook altijd terecht voor een kop koffie of thee, en tegen een kleine vergoeding kun je ook een koud drankje pakken. Omgeving erg mooi, zeker gezien vanaf een boot. Een bootje huren (of zelf meenemen kan ook) is dan ook een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!

• 10erik23-04-2015

perfect

zeer gezellige lokatie bootje voor de deur zo het sneekermeer op gevaren helemaal top kom zeker terug

• 10diny_115-02-2014

heel mooie accomodatie!

het is hier heerlijk vertoeven, mooie schone kamer, met alles er op en aan, zoals een Senseo, magnetron, 2 pits kookplaat, alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf. m. s.morgens een heerlijk goed verzorg ontbijt! gastvrije eigenaars, mooie omgeving, en lekker rustig, aan het water gelegen, gewoon helemaal perfect. we komen zeker een keer terug, echt een aanrader!!

• 8Yvonne van den Driesche en Eric Eldering20-10-2013

Heel erg leuk!

Vriendelijke eigenaresse. Mooie omgeving, gelegen rondom water. Rustige buurt. Prijs / kwaliteit is prima. De ontbijtruimte is heel gezellig en het ontbijt was geweldig, alles vers en meer dan voldoende aanwezig. Kamers waren netjes schoon en zelfs voorzien van Senseo en waterkoker. Voor een klein bedrag kun je drinken uit de koeling bij het ontbijt halen. Zeker een aanrader!

• 10dikjan14-04-2012

gezellig knus hotel

goede ontvangst en leuke lokatie om friesland op het water te ontdekken

• 10hendrik17-10-2011

volgend jaar weer

erg leuk gehad met een sloepje voor de deur

• 6Maria26-08-2011

Muffe kamer in prachtige omgeving

We hebben genoten van de schitterende omgeving en het dagje varen met de sloep! Maar we hebben 1 nacht geslapen in de Mariahoeve en dat was helaas meer dan genoeg. De kamer rook naar het toilet in een bruine kroeg. Jammer, jammer, want de ligging is prachtig, het ontbijtje heerlijk en de eigenaren zeer vriendelijk.

• 7Manschotkade19-08-2011

Leuk voor een paar dagen

Appartement is erg klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Barry en Greet zijn erg aardig en behulpzaam. Wij hadden een midweek met sloep en deze is in het begin erg lastig te besturen, maar uiteindelijk wen je er wel aan. De ligging is prima t.o.v. alle andere dorpjes. Het ontbijt is ook prima geregeld.

• 10greet_528-07-2011

Voor 2e keer in 1 jaar

Omdat het ons in t voorjaar goed is bevallen nu in de zomer weer terug. Wat een mooi gebied, gezelligheid alom. Heerlijke bedden. Veel gezien en lekker ontspannen weer naar huis. Absolute aanrader

Appartement De Mariahoeve info

• CafeBeschikbaar (1)