Géén boekingskosten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

10 Reviews over De Herne

• 6Theo03-09-2020

Matige kwaliteit huis, goede locatie

Review betreft de Tjotter. De goede reviews zijn van rond 2005-2010 en het lijkt of er daarna bijna geen onderhoud meer is gepleegd. Gedateerd en ook wel enigszins spartaans. Hoofd slaapkamer is goed maar andere bedden en banken in de woonkamer zijn doorgezeten. Ratjetoe aan servies, oude koekenpannen. Tuinmeubels met beschimmelde kussens. De spekgladde steiger is jaren niet goed schoongemaakt. Toegang via het water is na de ophaalbrug erg ondiep ( 1 meter) terwijl diepgang verder in het park rond 2 meter is. De locatie maakt wel veel goed! Tevens goede supermarkt en eetgelegenheden in Terherne. Met de nodige upgrade zou het huisje, of ‘villa’, ook goed kunnen zijn. Qua afmetingen prima voor zes personen.

• 7Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 4Nijhe31-10-2019

Terherne is top. Villa de boeier nooit weer.

Vakantie in huisje de boeier. Hiervoor gekozen ivm 4 slaapkamers. Het zou een villa moeten zijn maar mag deze naam absoluut niet meer dragen, in mijn ogen. Schimmel in de voegen douchecabine, veel kalkaanslag op alle kranen in huis. Een verouderde keuken met te weinig bestek, verouderd servies, veel oude/vieze pannen. Hebben ze bij aankomst eerst moeten afwassen. De vaatwasser was vies van binnen. Lang gras, wat werd gemaaid toen wij in het huisje zaten... vind ik ivm mijn privacy niet fijn, dienen ze dan toch eerst te vragen. Vieze doorgezakte banken. Veel geld voor weinig luxe. Kortom niet weer.

De plaats terherne is daarin tegen erg leuk!

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 7endeavour27-08-2010

Mooie plek, maar geen vakantiepark

Lekker varen door de sloten van friesland, ultieme uitvalsbasis. Het is echter geen vakantiepark. Want, daar verwacht je activiteiten voor kinderen zoals speeltuintjes en een zwembad. Gelukkig kon er achter in de tuin het water in worden gedoken. De huizen zelf (een woonwijk is het, 90 % is vaste bewoner) zijn prima. Ruim, goed onderhouden, van alle gemakken voorzien! Er zijn in de omgeving wel wat dingen te doen - daar maakt de beheerder niet veel reclame voor - zoals de kameleonboerderij met speelstrand. Toppertje! Eten bij 't Far is ook erg prima!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Joke 01-10-2007

Wat een mooi dorp dat Terherne. De supermarkt 7 dagen per week open, 8 restaurants en volop mogelijkheden om je te vermaken. Fietsen, wandelen. Wij hebben een sloep gehuurd bij De Mariahoeve in Terherne. Mooie ruime sloep en goede informatiemap en instructie/tips. Elke dag zo vanuit ons vakantiehuis zo het water op. Volgend jaar zijn we er weer!!

• 9Christaan en Nicolette13-08-2007

Prachtig park met een perfecte ligging. Het huisje was erg mooi en had een aanlegsteiger. Volgende keer huren we meteen voor de tijd een bootje erbij. We hadden wat klachten en dingen, die kapot waren, maar die werden door de beheerder z.s.m. opgepikt en geprobeerd opgelost te worden.

• 7Fam van Horssen20-07-2007

we hebben genoten van onze eerste vakantie in villapark De Herne.We hadden een mooi huis en ook een prachtige ligging aan het water.Ons advies is om een boot te huren, want het is echt de moeite waard om de meren te verkennen.

• 10J van Kranenburg26-01-2007

Prachtig park met eigen aanlegsteiger. Openbare trailerhelling op korte afstand. Mooie ruime vrijstaande huizen. Wij komen hier al weer 3 jaar in hoogseizoen. Gezellige drukte. Kortom:aanrader voor de watersporter.

• 9Bob den Dolder18-01-2007

Mooi stukje Friesland wij zijn er al 4x geweest afgelopen zomer zijn we met de hele fam 11 man wezen varen met de Dikopskik een aanrader als je naar dit mooie dorpje gaat . De woningen zijn ruim en je hebt er veel water .

• 1021-11-2006

Ontzettend mooi hier. Dit is topklasse. Werkelijk het allermooiste stukje Nederland. Ik kom hier al 11 jaar en blijf elke zomer terugkeren. Geweldig!

• 9Erik Pols06-05-2006

We genieten er elke keer weer. Mooie ruime huizen, veel ruimte, lekker direkt aan het water. Geen massatoerisme. Een zeilboot of sloep huren, lekker eten bij 't Far of een van de andere vele restaurants van Terherne. We komen er al 5 jaar in juni of september dan is het gezellig maar niet zo druk. Heerlijk.

Vakantiepark De Herne info

• CafeNiet beschikbaar