Reviews over Terherne

aanrader!

Fam Koomen,
    20-9-2018

Bungalow nr 252, wat een geweldige plek, overtrof onze verwachting, alles aanwezig (de sauna was een aangename verassing) voor een fantastische week. De ligging is superieur, prachtig uitzicht op het Sneekermeer, zowel vanuit de bungalow als vanaf het terras. Prima park, netjes en schoon met aardige medewerkers.

Super!

Ties,
    29-7-2018

Het huisje (wij hadden 6L) was super mooi, grote kamers, 2 badkamers en zelfs een sauna erbij! Je kan ook voor je huisje zwemmen maar dat is wel modderig, maar dat vonden de kinderen niet erg. De ligging was erg fijn, je zat bijna midden in het dorp met een leuk dorps supermarktje en een snackbar, er is ook een Griek dichtbij en een ijsjes zaak! Er is bij de andere Landal in Ternherne ook nog een strandje op fiets en wandel afstand. Alleen de vloer van het huisje op de eerste verdieping was wel vies.

Ontspanning puur

Tonny Morssinkhof,
    25-7-2018

Een mooi kleinschalig Landal park gelegen in het prachtige watergebied rond ter Herne aan de rand van het Sneeker meer. Bijna alle villa"s zijn gelegen aan water dus met ligplaats voor sloep of zeilboot die allen via het park gehuurd kunnen worden. Evenals zeer goede fitsen en e-bikes tegen zeer gunstige prijzen. Onze 8 pers. villa was schoon en compleet ingericht. Enige minpuntje vonden wij de zachte matrassen en minimale kastruimte in de slaapkamers.

Kleine receptie maar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een ideale verblijf om te genieten van alle moois wat de provincie Frieslan heeft te bieden1

Mooi park en ligging!

Fam. de Boer,
    17-6-2018

Een erg leuke vakantie gehad op dit mooie park. Mooie huisjes en de ligging is ook top! Ideaal om gelijk uit je woning je boot in te kunnen gaan stappen om te gaan varen. Wij komen zeker weer eens terug!

Geweldig!

C. van Ham,
    11-12-2017

Ten eerste werden wij zeer hartelijk ontvangen. Ze waren zelfs zo lief om de verwarming alvast omhoog te doen voor onze aankomst. Het huis waar wij een lang weekend in verbleven was prachtig! Zoveel ruimte, luxe en een sfeervolle inrichting. Alles was aanwezig. De ligging van de woningen is geweldig. Wij komen zeker nog eens terug en het liefst met mooi weer. De boot gaat dan zeker mee!