Reviews over Terherne

Voor 2 personen prima

Kees van Rietschoten,
    9-11-2018

Prima appartement. 4 persoons. Maar 2 personen slapen in de woonkamer op een slaapbank. Dat betekent elke avond een complete verhuizing voordat je daadwerkelijk kunt gaan slapen. Niet handig. Bovendien erge lage instap en dus ook uitstap. Voor 2 personen prima... Want het standaard 2 persoonsbed is prima op de slaapkamer maar meer personen alleen in nood.. Wij zaten in een mindervalide woning. Mooie ligging in knus dorpje. Geen vaatwasser

Fantastische accommodatie

Hugo van Beurden,
    4-9-2018

De ligging van dit park is echt fantastisch. Midden in Ter Herne aan het water. De woonkamer op de 1e verdieping is ook erg leuk, zo kijk je uit op het levendige haventje. Enige minpuntje is dat het huisje niet helemaal schoon was. Stofresten onder de bedden en overal achtergebleven kruimels. Echtpaar bij de receptie is echter supervriendelijk en alles werd direct opgelost. Kortom een heerlijk vakantie.

Geweldig fijn verblijf gehad

C. Overbeeke,
    2-9-2018

Hadden havenwoning met 4 personen. Accomodatie is van alle gemakken voorzien, bedden liggen heerlijk. Erg fijn ontvangst bij de receptie door de eigenaresse. Neemt de tijd voor je om je te voorzien van alle nuttige informatie over de accomodatie en de omgeving. Resort ziet er erg netjes uit kunt merken dat men erg toegewijd is om het de gasten naar hun zin te maken. Kunnen geen minpunten benoemen

Om nooit meer te vergeten! Fantastisch!

Danny,
    27-7-2018

Tot in detail was alles goed, totaal geen negatieve opmerkingen. Wij hebben hier genoten van de eerste tot de laatste seconde. Plonsen vlak voor de deur. Meegenieten van het 'bootleven'. Levendige haven dat super rustig gelegen is. Heel propere huisjes. Heeeel vriendelijke ontvangst met suikerbrood erbij. We moeten er wel bij zeggen dat we heel de week rond de 30 graden hadden. 😊

geweldig genoten en alles schoon en netjes

fam. wennink,
    26-7-2018

hebben met onze boot in de haven gelegen, keurige haven met schone douches en toiletten, vriendelijk beheerders ( vakantie vervangers ). lekker rustig en een fijne haven om ook nog eens een keer lekker te kunnen zwemmen. Terherne is verder een leuk dorp met gezellige terrasjes .