Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

7 tips over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer

f_delissen_atep, 10-9-2015
Stadjes in de buurt zijn leuk (Drachten, Dokkum, Leeuwarden) met als echte aanraders: Aquazoo en Natuurmuseum Fryslan. Grootste topper was het Kameleondorp in Terherne en dan met name het Speeleiland! Dit is eigenlijk een echte vakantie-must voor iedereen met kinderen!!
monique-v-duijn, 19-5-2015
de villa's en de challets
Suzanne in ´t Veld, 6-6-2014
Bergum en Drachten zijn erg leuk om even te winkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Bergumermeer voor je op een rij gezet:

J.Peeters, 25-9-2012
Voor iemand die graag vist, is het hier een paradijs. Leeuwarden en Grachten liggen dichtbij. Op 12 km. ligt het natuur gebied de Alde Faenen
Sandra Rozenbroek, 1-9-2012
Kameleondorp in Terherne; blotevoetenpad in Opeinde.
kim, 20-7-2012
oneindig veel fiets & wandel mogelijkheden.

Fokko Eybergen, 10-3-2011

Bezoek eens het Nationaal Park " De Alde Feanen" (8km) Hier kan je schitterend wandelen door de natte natuur

In Terherne het kameleon dorp leuk om je jeugd herinneringen op te halen en voor kinderen een leuk dagje uit

In Leeuwarden Aqua Zoo een kleine dierentuin met vele leuke faciliteiten zoals een speeltuin.