Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer

Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Bergumermeer voor je op een rij gezet:

222 reviews over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in het Nederlands

Met jonge kinderen

Marrie Brands
21-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super mooi vakantiepark! Vriendelijke medewerkers, mooi zwembad,Schoon sanitair,vooral voor kinderen erg veel te doen! Volgend jaar weer!!

Was leuk helaas de visresultaten vielen tegen .

Rene
18-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

ligging aan het water is perfect . Douche invallide huis , water loopt zo de gang op.

Het was fantastisch

HENNIE Kruit
15-9-2018
  • Onderkomen9

De lokaties de inrichting en de bedden fantastisch de camping erg gezellig en de eigenaar en heel fantastisch en de receptie personeel fantastichs

Geweldig

Jane beck
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij vonden het echt top..!! En een aanrader.. je verveelt je geen dag en er is altijd wat doen.. wij waren heel blij.. en gaan zeker nog een keer

We komen hier al 10 jaar achter elkaar met heel pl

Barbara prophitius
  • Onderkomen8

Alles is erg goed lief personeel

Mooi schoon park

Mooie huisjes

We voelen het als thuis komen

Hermina
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk dat de camping omgeven is door water. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Gezellig anamatie team.

Prima

N.J. Stekelenburg
10-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Alles was goed, alleen er waren muizen in de bungalow

Heerlijke vakantie

Veen
7-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ook dit jaar zijn wij weer naar bergumermeer gegaan. Zoals ieder jaar weer een heerlijke vakantie gehad. Leuk en behulpzaam personeel. Ook voor de kinderen is er veel te doen. Van kinderboerderij tot animatieteam. De kinderen hebben zich vermaakt waardoor ook wij een heerlijke vakantie hebben gehad. De beach lodge is echt een aanrader. Heerlijke plek met een mooi uitzicht. Wij komen volgend jaar zeker terug.

We hebben met ons allen super genoten.

Fam. Slotman
1-9-2018
  • Onderkomen7

een net ingericht huis voorzien van alle gemakken. iedereen had veel plezier in het vissen, zwemmen en spelen op park en rond het huisje.

Leuke campinf

Marijke
28-8-2018
  • Activiteiten6

Wij hebben een prima week gehad hier. Vriendelijk personeel, sanitair was in orde. We hadden een leuk plekje met onze caravan vlak bij het meer. Voor onze twee tieners werd er niet zo heel veel gedaan. Maar die hebben zich met andere tieners die ze hebben leren kennen toch prima vermaakt. Verwacht niet te veel entertainment vanuit de camping. Maar als je daar geen behoefte aan hebt kan je hier een leuke vakantie hebben

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in Suameer / Sumar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.