Vakantiepark
7,4

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,4

Bij Recreatiecentrum Bergumermeer in Friesland hoef je je geen moment te vervelen. Het animatieteam zorgt voor leuke activiteiten, in het zwembad vind je verkoeling en je kunt langsgaan bij de kinderboerderij. Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer heeft ook een goed restaurant. Een goede tip in de omgeving is Natuurmuseum Fryslan.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Bergumermeer voor je op een rij gezet:

238 reviews over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in het Nederlands

Zeer goed bevallen. Was de 2e x dit verblijf.

Larooi, J,
8-4-2019
  • Onderkomen8

Snelle behandeling aanvraag. Uitstekend contact.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Vul ik liever nie in ,
6-4-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Het was vies en goor. He zelfde geldt voor kinderactiviteiten en de campingmedewerkers zijn verre van vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Graag tot een volgende keer

Jessica,
23-1-2019
  • Onderkomen10

Wij verbleven in villa a, een huisje van alle gemakken voorzien en keurig schoon. Ontvangst bij de receptie was super vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hoogstwaarschijnlijk nooit meer

Kelly,
5-1-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

Waardeloos. We waren niet op de hoogte dat het zwembad dicht was, ten tijde van de boeking stond er nog niks over op de website. We hadden dit park er namelijk op geselecteerd. Naast het zwembad bleek ook de baluba dicht te zijn. Het winkeltje was dicht, en naast al dit geweldige nieuws besloten we in de stad boodschappen te halen en te gaan eten maar ze hadden werkzaamheden, buiten een inmens kabaal was er niemand van plan te schuiven en hebben we meer dan een half uur gestaan voordat we uberhaupt het park afwaren. Huisje zag er op t oog goed uit totdat je verder ging kijken. Lampen kapot, een ontzettend smerige koffiepot tussen het servies. Gelukkig waren we met vrienden die ook kinderen hadden en hebben de kindjes zich toch heel goed vermaakt. Voor ons niet snel nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Vakantiepark Bergumermeer, Eigenaar/directeur, 25-1-2019

Beste Kelly,

Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren dit ten zeerste, dat u niet tevreden bent geweest over de openingstijden van onze voorzieningen. Onze winkel wordt na half september niet meer aangevuld en het zwembad sluit na de herfstvakantie. Dit staat op onze website bij de pagina van de bewuste voorziening en op de openingstijden pagina. Daarnaast is het zo dat op uw reserverings bevestiging stond dat deze voorzieningen gesloten waren ten tijden van uw verblijf.

Wij gaan er vanuit dat u ondanks deze tegenslagen een gezellige week samen heeft gehad met uw familie in het andere huisje. Wij hopen u ondanks alles nog een keer te mogen begroeten op ons vakantiepark.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

M SIJTSMA,
3-1-2019
  • Activiteiten1

Klein park wij vonde het er super zate in het minder valide huis mooi gelege aan het water...genoten van alle boten en vissende mensen...enige nadeel je niet zo makkelijk met auto bij het huis kon komen wat smal misschien voor sommige. Huisje perfect en makkelijk voir minder valide door hoge bedde aangepadt wc douche.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kom niet zo snel weer,zeker niet in het restaurant

R.J Duursma,
3-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

goed viswater afrekening kon niet plaats vinden op dag van vertrek,daarna 2 maal moeten bellen

Gereisd met partner in september 2018

Bert Mekkelholt,
2-1-2019
  • Activiteiten8

Al vanaf de begin jaren 90 een seizoenplaats, nooit iets anders gewild, ook de kinderen niet, vermaken zich prima met de boot op het Bergumermeer. Prima en vriendelijk personeel, altijd tijd voor een praatje.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

waardeloos!

fam van der Veer,
2-1-2019
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

alles was dicht terwijl we wel hebben betaald voor een zwembad en speeltuin binnen. de winkel was gesloten. een heleboel dingen waren kapot in het huisje kortom waardeloos.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Vakantiepark Bergumermeer, Eigenaar/directeur, 25-1-2019

Beste familie van der Veer,

Genieten...

Anoniem,
5-11-2018
  • Onderkomen8

Wij verbleven in augustus 2018 in een villa. De ligging was prachtig. We hadden lekker veel privacy. Veel gevist. Met minder weer konden we naar het zwembad of de binnenspeeltuin. De kinderboerderij vonden we ook erg leuk. We hebben genoten! Een tip: de speeltuin is wel wat simpel. Een airtrampoline op de camping zou het helemaal af maken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een super tussendoortje !

Sicha,
15-10-2018

Vriendelijke en hulpvaardige ontvangst bij de receptie. Met mijn mindervalide broer in het aangepaste huisje gewoond. Mooie ligging en heel compleet voor een mindervalide ingericht. We hadden mooi weer en konden heerlijk buiten zitten op schoon tuinmeubilair. Binnen hadden we wel last van heel veel vliegen, geen vliegenmepper aanwezig, dus maar snel eentje gekocht. Er was lekker vers brood te bestellen, dus 's morgens heerlijk ontbijt. Een midweek van rust om ons heen, heerlijk! Het was onze 6e keer hier en opnieuw voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in Suameer / Sumar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.