Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer

Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer
7,3

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Bergumermeer voor je op een rij gezet:

190 reviews over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in het Nederlands

• Onderkomen9

Wij waren hier met een groep van 26 personen en wij hebben ons zeer goed vermaakt. Wij hadden 6 chalets gehuurd op 1 veldje. Omdat er ook kleine kinderen bij waren was het erg leuk dat er een klein speeltuintje op ons veld was. Vooral voor kleine kinderen was het zwembad en “ballorig” geweldig! Klein minpuntje was dat het grotere bad eigenlijk te klein was voor de wat grote kinderen. Wel vonden die de glijbaan geweldig! Het weer zat ons mee, dus ook van het strand en meer hebben wij genoten. Het dierentuintje, voetbalveld, midgetgolf... genoeg te doen. Ook onze chalets waren zeer ruim, netjes en schoon. Je hoeft niks van huis mee te nemen. En zelfs op vakantie hoefden wij geen afwas te doen met een vaatwasser in de chalet. 1 tip die ik jullie wil geven is neem een ventilator mee van huis. De warmte kan blijven hangen, dus dan is het wel even lekker als je wat wind voelt.

prijs kwaliteit is ver te zoeken. wij weten beter.

A.C. van Meer S.r
3-4-2018
  • Onderkomen5

Wij hebben deze boeking gemaakt, speciaal op een voor ons nieuwe en onbekende locatie. Dus wij hebben een Paas arrangement geboekt, het personeel is attent en behulpzaam, en bovenal heel vriendelijk in de omgang. Tot zover het positieve, ook de minpunten wil ik niet ongemoeid laten, zo weten wij van TV dat er mensen zijn die een bungalow op een park kopen, met de bedoeling deze te verhuren om de aankoopkosten gedeeltelijk te compenseren. Men gaat er van uit dat deze mensen de bungalow's zo inrichten en de entourage zo maken dat het ook voor hen zelf een prettige tweede woning zal zijn. Helaas was dit bij de door ons gehuurde "Villa" niet zo. De afstandbediening van de TV werkte werkte voor geen meter,TV kanalen ?? en soberder kan een woning niet zijn. Drie maal hebben wij een diner gebruikt in klein Zwitserland, en drie maal Kreeg ik koud vlees op mijn bord, het is recht gezet, maar dit mag niet gebeuren !
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Prachtige locatie aan het meer.

In de winter is het een natte drek boel en ontkom je niet aan rondklossen op je laarzen, ook op de wegen die vol gaten zitten. De eigenaren lijken er geen lol in te hebben en zijn niet klantvriendelijk. De dames van de receptie en het zwembad zijn daarentegen heel vriendelijk.

Super

Fam post
5-10-2017
  • Onderkomen9

Dit jaar voor het eerst geweest. Heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Animatieteam was erg leuk. De kids hebben zich prima vermaakt. Vooral met het zwembad en kinderboerderij erbij.

Kijk nu al uit naar volgend jaar.

Hopen we alleen dat het weer ook een beetje mee zit.

Tot volgend jaar camping

Tot volgend jaar aartje twinkel.

Heerlijke vakantie gehad!

Grietje
4-10-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Vriendelijke medewerkers in de receptie. Het zwembad is wel wat verouderd maar ze doen goed hun best om dit schoon te houden. Het park wordt goed onderhouden. Wij hadden een bungalow gehuurd en misten wat spullen dit hebben wij gemeld bij de receptie en het werd gelijk opgelost. Wij komen zeker terug!

Super mooie,gezellige camping!

Brands
23-9-2017

Prima camping,geweldig voor kinderen...prachtig zwembad,kinderboerderij en geweldig leuk annimatieteam. Mooie ruime plaatsen, keurig schoon sanitair! Vriendelijk,behulpzaam personeel!Kortom super genieten voor oud en jong!!

Fantastisch, enorm genoten

Familie Jansma
        20-9-2017
        • Activiteiten10
        • Onderkomen10

Wat een geweldige camping, onze dochter heeft genoten!

We verbleven in een vakantietent, deze was comfortabel ingericht, gasfornuis, koelkast en zelfs echte bedden. Midden op het veld stond een speeltoestel waar onze dochter heerlijk kon spelen!

Met mooi weer heerlijk gespeeld op het strand bij Klein Zwitserland, waar je overigens heerlijk kunt eten met leuke bekwame bediening. Het animatieteam was ook erg leuk, met het treintje werden ze naar de activiteit gebracht.

Het personeel bij de receptie was ook erg vriendelijk.

Als het weer wat slechter was konden we fijn spelen en zwemmen bij Jonas en de Walvis.

Kortom een geweldige camping waar voor jong en oud activiteiten worden georganiseerd, de avond met live-muziek was heel erg gezellig op een mooi aangekleed terras!

Wij komen zeker vaker!

Heel goed hebben wij 65+ het hier naar ons zin!

Patty Blok
        14-9-2017

Prachtige plekjes wij staan aan het water.

Voor onze leeftijd is het hier prima!

Kleinkinders amuseren zich hier perfect! Zwembad Springkussen!

Pannenkoekjes of patatjes en lekker weer op de wip of schommel!

Geweldige dierentuin, die voor ons ook zoo leuk is.

Alles prima geregeld hier, klopt er iets niet wordt het verholpen.

Onze boot heerlijk dichtbij in de haven.

Restaurant lekker eten en leuke locatie.

Internetverbinding druk bezet, beetje langzaam, maar geen probleem.

Kortom wij komen zeker weer!

Goede begeleiding/service

Rosalie Jansen
              29-8-2017

Wij waren er voor een midweek met drie vriendinnen, waarvan er één na een dag al ernstig ziek werd en tot tweemaal toe naar het ziekenhuis gebracht werd. De snelle begeleiding van het parkbeheer mbt de ambulance en ons was geweldig, zelfs in de nacht. Ook de service was perfect, bij aankomst bleek nl. de douche verstopt, lampen stuk en werkte de buitenlamp op het terras niet. Binnen no time werd dit verholpen. De buitenlamp echter was door de eigenaar nooit aangesloten waardoor het terras aardedonker was.

Villa B6 waarin wij logeerden was schoon en lag aan een mooi water. De bedden waren prima. Spiegels ontbraken. De doucheruimte, wastafel en planchet waren helaas veel te klein, zelfs voor 2 personen. Een extra toilet op de bovenverdieping zou geen overbodige luxe zijn evenals op iedere slaapkamer een hor, al was het maar voor één raam. Vanwege de muggen moesten we de ramen gesloten houden.

Door alle perikelen hebben wij niets van het park gezien om te kunnen beoordelen.

Fantastische kampeerplek aan het water

Mirjam
              25-8-2017
              • Activiteiten7
              • Onderkomen7

De veldjes zijn na een regenbui flink drassig, de caravan er moeilijk uit kunnen krijgen.

Wifi is drama.

Bediening Klein Vaarwater is dramatisch!!

Maar verder een toplocatie aan het water!! Wij hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer in Suameer / Sumar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiecentrum Bergumermeer scoort een 7.31 uit 10 op basis van 192 reviews.