Chalet
8,8

19 reviews over Chalet 684 aan het water Bergumermeer in het Nederlands

Heerlijk chalet op een mooie locatie

Ellen,
6-1-2018

Fijn chalet met alles er op en er aan. Ruim woon gedeelte, heerlijke hangbank, fijn twee persoonsbed, sauna en grote tuin aan het haventje. Alles wat je wenst is aanwezig. Contact met de eigenaar van het chalet is erg prettig. Het enige minpuntje zijn de eigenaren van het park waar het chalet op ligt, die zijn niet zo klantvriendelijk. Maar met een beetje geluk heb je daar niet zo veel mee nodig.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plekje

Rianne,
17-9-2017

Een fijn chalet aan de haven van het park. Prima de ruimte een lekkere sauna inbegrepen. Leuk park, fijn zwembad voor kleine kinderen (1-4jr) Genoeg in de omgeving te beleven. Voor de visliefhebbers: voor t huisje in de haven, in het meer goed te vissen! Veel gevangen! En het kanaal is ook nog goed te vissen niet geprobeerd. Prettig contact met de verhuurder.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Wouter,
17-8-2017

Mooi huisje. Ruim woongedeelte / keuken. Lekkere plofbank, sauna, grote voortuin met loungebank. Aanlegplaatsen voor de deur. De 1 persoonsbedden zijn wat smal maar verder prima verblijf, aan het water en vlakbij zwembad en voetbal/tennisbaan. Gewoon een heel gezellig chalet.

Park is ook erg mooi. Tips: bootje huren, eten in restaurant, het kinderboerderijtje (alpaca's, kangaroes)

Contact met eigenaar was prima...

Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie gehad in super chalet.

Jo Kouwenberg.,
12-6-2017

Met 6 personen iets te weinig bergruimte.ver geen opmerking ,zeer netjes park met vriendelijke medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Even weg van alles in een heerlijk huisje! Sauna werd zeer gewaardeerd! En de wifi in het huisje was top voor de jongelui (14+ kinderen). Alles was er gewoon (incl fles wijn als welkom) en contact met eigenaar zeer plezierig! Fietsen die er staan en je kan gebruiken zijn ook erg prettig. Zwembad voor "grotere" kinderen niet heel groot, maar het strandje is bij mooi weer wel erg leuk! Heerlijk gevaren ook op de Friese wateren daar. Zeer moeite waard. Leuke trip naar Leeuwarden, je bent er zo, waar meer dan genoeg te doen is, inclusief 2 bioscopen Goed dat de kinderen weer leren wat afwasbeurten zijn en hoe dat werkt. Verder was echt alles gewoon aanwezig en de bedden sliepen heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Het chalet is mooi ingericht. Van alle gemakken voorzien. (Volop dvd's, Wi-Fi, wasmachine, sauna etc.) Meubilair en bedden zijn prima. Alles is netjes en schoon. Fraai uitzicht op het water. Het zwembad en overdekte speelplek Jonas en de walvis is vlakbij (ca 5 minuten lopen) Onze kinderen hebben zich hier dagelijks prima vermaakt. Het personeel van het park is vriendelijk en behulpzaam. De communicatie met de eigenaar van het chalet is zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

fantastisch

familie van heesch
23-8-2015

een heerlijke vakantie gehad in een prachtige chalet en fijne camping, als je echt tot rust wil komen maar ook genoeg te doen voor kinderen. een sloepje huren, prima fietsen aanwezig om de omgeving te verkennen, een dagje ameland of gewoon genieten aan het water. Onze pubers genoten van het ruime assortiment films en de enorme loungebank. Een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Ontzettend genoten!

Anke van Heerebeek
11-8-2015

Chalet 684 op vakantiepark Bergumermeer is een echte aanrader! Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en het was eigenlijk te kort! Inrichting van het huisje perfect, alles bijdehand wat je nodig hebt. Super compleet binnen en buiten! Zelfs even een fiets lenen om 's morgens warme broodjes te halen bij de campingsuper bestaat tot de mogelijkheden. De boot kon voor het chalet in de haven liggen, de helling op de camping aanwezig. Met een grote boot (vanaf 7,5 meter) is de draaicirkel wat lastig, maar niet onmogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Heerlijk genieten met ons gezin

Annemarie
11-7-2015

Er is echt gedacht aan gezinnen met kleine kinderen. dvd's aanwezig voor de koele avonden, maar ook iets te vroege ochtend met kinderen. De loungebank binnen is echt genieten. Iedere avond lekker bbq en de kinderen voetballen op het gras. Midgetgolf was een uitdaging, ons balletje verdween in een konijnenhol... Receptie reageerde gelukkig flexibel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Ruimte, rust en compleet verzorgd!

Daan
11-7-2015

We zijn nu al twee keer geweest in het fijne chalet aan het water. De grote tuin met kindveilig hek geeft alle ruimte voor het zonneterras en barbeque: top! We mochten ook de zeilboot huren en hebben met de kids de prachtige Friese meren en dorpjes in de omgeving ontdekt. Het zwembad, de supermarkt, het indoor speelparadijs en het animatieteam op de camping zorgen ervoor dat je eigenlijk niet weg hoeft. Echt even even helemaal bijkomen! De communicatie met de eigenaars en de lokale beheerder waren super. Het chalet is compleet en goed verzorgd; we komen hier zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet 684 aan het water Bergumermeer in Suameer / Sumar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet 684 aan het water Bergumermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.