Suameer / Sumar

Reviews over Suameer / Sumar

Super fijne dagen

Samantha,
    17-8-2017

Camping sumar is top !! Wij zijn een kleine week bij jullie geweest in een vakantie tent Hellemaal mooi ingericht toppie !! De kindjes vonden het zo jammer dat we weer weg moesten wat hebben die genoten van alle leuke dingen die er te beleven zijn .. animatie team ook top !! Me dochter van 3 zingt ze allemaal hard op !! Smorgens ook heerlijke warme broodjes bij het winkeltje mijn zoon van 9 heeft zich ook super vermaakt en me dochter van 7 ook ! Zwembad kinderboerderij ze kwamen niks te kort ! Al met al volgend jaar toch maar langer !! We hadden ook nog een gourmet pakket er bij geboekt !! Zag er ook super uit !! En lekker

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Suameer / Sumar scoort een 9,2 uit 10, op basis van 24 reviews