Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Westerkerkje in het Nederlands

Gastvrij, toegankelijk en netjes

Esther Hakkens
27-2-2018

Dit mooi gerestaureerde kerkje is een bijzondere uitvalsbasis voor de natuurliefhebber, mensen die van rust en ruimte houden en degenen die een gebouw met een leuk verhaal kunnen waarderen. De ontvangst is warm met een mooie fles bordeaux, veel waxinelichtjes en een aangename temperatuur in de ruimte. Wij waren hier in de winter, dus volop genoten van de houtkachel (ruim voldoende aanmaakblokjes, aanmaakhoutjes en hout!) , het landgoed de Eese met zijn vele, mooi uitzichten en de comfortabele bedden. Ook de bedbank beneden ligt goed en je hebt een heerlijk uitzicht rondom het kerkje! Goede service van de eigenaren. Alles schoon, netjes en goed verzorgd!

Gereisd Met partner in februari 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Westerkerkje in Steggerda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Westerkerkje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.