Tijdelijk €25 aanbetaling

Recreatiecentrum Sondel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiecentrum Sondel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Recreatiecentrum Sondel

• 9Maaike17-01-2014

Moooooiiii!!!

Zij waren in de zomer en zaten in nr. 32. Moooooiiiii Enorm lux en groot. Alleen jammer dat je geen eigen tuintje hebt en het terras meteen aan de weg is. Maar het is gelukkig erg rustig op het park, dus geen last ervan. Friesland is super, vanuit Sondel veel fietstochten gemaakt

Je kan ook kiezen voor een huisje met eigen sauna / zonnebank! Lekkere bedden!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Dekker03-07-2013

In een woord geweldig!

Rust, ruimte en prachtig gelegen buiten Sondel. Vergezichten, bossen en watersport, hier is alles mogelijk! Bungalows schoon en ruim, tuinen groot en zwembad klein maar heerlijk, beheerders park behulpzaam. Echt een plek om tot rust te komen!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9josiena vink-jager26-10-2009

De friese bedstee in Sondel prima.

Wij hebben er in de herfstvakantie gelogeerd en het was prachtig.Het huisje was lekker ruim,het sanitair uitmuntend en een groot kompliment dat er ook honden mochten komen.We hebben genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.Aan te raden voor anderen.

• 9vd berg10-08-2008

wat een luxe

de mooiste bungalow die we ooit hebben gehuurd ( 22) . op het park is geen animatie oid dus je moet jezelf vermaken maar dat lukt daar wel er stonden ook 3 fietsen bij de bungalow dus wat wil je nog meer. enige nadeel, veel prikkende insecten in de tuin

• 7Eetgelegenheden
  • 10M. van der Velden27-08-2007

Wij zijn in het hoogseizoen hier in bugalow nr. 32 geweest en het is een echte aanrader voor mensen die van rust houden! De huisjes zijn allemaal particulier eigendom dus anders ingericht, maar echt enorm luxe! Het is lekker rustig op het park en de omgeving is heerlijk om te fietsen en te wandelen. Je kan ook kiezen voor een huisje met eigen sauna / zonnebank! Lekkere bedden! Alleen jammer dat de tuinen niet beschut zijn, dus je hebt geen privecy, maar wij hebben er geen hinder aan ondervonden want het is zo ontzettend rustig daar!

Wij gaan er zeker eens terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10jm.houtenbos24-10-2005

Lekker rustige relaxte vakantie gehad. Erg mooie omgeving bossen, weilanden en water. Het Golfen op de golfbaan in Balk is ook een aanrader.

Camping Recreatiecentrum Sondel info

• Centrale verwarmingNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Beuckenswijkstraat 26, 8565 GN