Reviews over Sondel

Moooooiiii!!!

Maaike,
    17-1-2014

Zij waren in de zomer en zaten in nr. 32. Moooooiiiii Enorm lux en groot. Alleen jammer dat je geen eigen tuintje hebt en het terras meteen aan de weg is. Maar het is gelukkig erg rustig op het park, dus geen last ervan. Friesland is super, vanuit Sondel veel fietstochten gemaakt

Je kan ook kiezen voor een huisje met eigen sauna / zonnebank!

Lekkere bedden!

In een woord geweldig!

Dekker,
    3-7-2013

Rust, ruimte en prachtig gelegen buiten Sondel. Vergezichten, bossen en watersport, hier is alles mogelijk! Bungalows schoon en ruim, tuinen groot en zwembad klein maar heerlijk, beheerders park behulpzaam. Echt een plek om tot rust te komen!

Prachtig huis met heerlijk vrij uitzicht!

Marieke Wateler,
    21-5-2013

Prachtig ruim huis met grote tuin en vrij uitzicht. 's Ochtends vroeg kun je de hazen door de velden zien rennen.Het huis staat op een rustig bungalowpark vlakbij Sondel. Morgenrood heeft een lekkere, zonnige woonkamer, luxe keuken, 2 ruime kamers boven en een bedstee beneden. Er staan boeken en spelletjes in het huis en het is gezellig en huiselijk ingericht. Vanaf het park fiets je zo de mooie, landelijke omgeving in. Eitjes haal je vers bij de boer! Op het park is een peuterbad, maar dat was nog niet open tijdens ons bezoek. Verder is er een eenvoudige speeltuin en snackbar die op bepaalde tijden geopend is.

heerlijke plaats met veel ruimte

m. breda,
    3-8-2012

het huis is ruim opgezet, vriendelijke mensen mooie omgeving kinderen zullen elkaar snel vinden om samen te spelen

heerlijk! Rust/ natuur luze huisje

Simon Tempelaar,
    6-5-2011

**Vakantiehuisje in sondel is" ..........

Een fijne plek, veel rust natuur en mooi uitzicht en alle luxe van thuis!

Er staan 2 luxe fietsen klaar in het huisje en hou je van fietsen, wandelen, rust en leuke plaatsjes dan zit je daar goed.

Voor sommige kinderen wat stil.

Sleutelhouders waren erg afhoudend, maar gelukkig was vakantiehuisje aan zee goed met de service en hulp, pluim voor hen!

Een aanrader.