8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Sneek voor je op een rij gezet:

226 reviews over Hotel Van der Valk Sneek in het Nederlands

Mooi hotel en leuke plaats(Sneek).

Henk Snuverink,
29-3-2019

Goed hotel en goed eten,dicht bij centrum .

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch, gelijk geboekt voor volgend jaar kers

Teunie van den Bosch,
31-12-2018

Het is een super hotel, heerlijk eten, super kamers Erg vriendelijk personeel, niets dan lof👍👍👍

Gereisd met partner in december 2018

beter dan vroeger

Jan Vermeir,
26-10-2018

Het was enkele jaren geleden dat we hier waren,omdat we nog andere hotels in Friesland wilden ontdekken,maar het was heerlijk om terug te zijn,veel beter zelfs dan vroeger.Dan heb ik het vooral over het eten,de arrangementkaart was nu heel uitgebreid ,het eten was superlekker en de hoeveelheid was méér dan voldoende.De medewerkers waren heel vriendelijk en de kamers zijn er aangenaam.Klein minpuntje,de bar mag eens een grondige poetsbeurt hebben.Het was genieten die twee dagen,we komen snel terug en verkennen dan weer het stukje groen naast het hotel.Daar was deze keer geen tijd voor,want het is er zo zalig om te fietsen.

Gereisd met partner in oktober 2018

HotelSpecials.nl

Een hotel om nog een keer terug te gaan

Piet,
9-7-2018

Erg leuk en gezellig/sfeervol hotel, gelegen op een mooie locatie. Ideaal om met de fiets of auto de omgeving (en Sneek zelf) te verkennen. Binnen enkele minuten ben je met de auto in het centrum van Sneek. Parkeren op het Flexa-terrein voor maximum € 2,= . Sneek is een erg gezellige stad met leuke en goede restaurants en veel terrassen, waar het heerlijk vertoeven is (bij mooi weer ;-) Het restaurant, bar en kamers van het hotel zijn erg gezellig ingericht. Het restaurant heeft een terras waar je bij mooi weer heerlijk kan ontbijten bij een opkomende zon en uitzicht op een waterpartij. Een kamer op de begane grond met uitzicht op het water geeft de mogelijkheid om ook zelf met een stoeltje in de zon te relaxen. De service/klantvriendelijkheid is zoals bij meerdere Van der Valk hotels uitstekend.

Gereisd met partner in juli 2018

Super goed!

Huizenga,
3-4-2018

Geweldig hotel! Mooie kamers en goed ontbijt, echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2018

Prima voor 1 nachtje.

An,
24-2-2018

Ruime, nette kamers. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheid. Helaas veel geluidsoverlast vd snelweg. Het was mooi weer, maar buiten zitten is door de snelweg niet fijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

T. van Huizen,
20-2-2018

Prachtige kamers met heerlijk ruime bedden. Goed ontvangen en heerlijk gedineerd in het restaurant. Uitgebreid en lekker ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2017

Goed maar jammer van de foutjes

De Vos,
11-2-2018

Valentijnsaragement. Kamer was niet klaar bij aankomst( incheck 14:00 maar wij waren er 13:10 , 20 min gewacht uit beleeftheid zodat bij terugkomst de kamer mischien wel klaar was . Kamer was toen nog niet klaar. Bleek na het melden bij de servicebali dat de kamer wel al afgetekend was als schoon maar dit helemaal niet was. Nog een drankje gedaan en toen was de kamer gelukkig klaar. Helaas stond er ook geen fles champagne klaar die ons bij dit arrangement beloofd was, dus hebben we die aan de bali gevraagt. 2 uur gewacht en nog geen champagne. Toen gedineerd ( wat erg lekker was) maar bij terugkomst op de kamer nogsteeds geen fles champagne. Toen nog een keer gevraagt en toen hadden we eindelijk na 1 uur wachten de champagne. Met deze wat vervelende aankomst en slechte service was ons valentijnsgevoel niet meer zoals gehoopt.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel

Peter,
10-2-2018

prachtig hotel goed eten een aanrader

Gereisd met partner in februari 2018

Diane,
2-2-2018

Zeer mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer mooie kamers en goede ligging. Ontbijt zeer ruim . Het restaurant zeer verzorgd en op de kaart voldoende keuzes met zeer lekkere gerechten. Sneek zelf is zeer mooi. Neem een fiets en verken de streek, is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Sneek in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Sneek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.