Hotel Van der Valk Sneek

Hotel Van der Valk Sneeksterstersterster

7.6Goed

Nederland, Friesland, Sneek

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Sneek voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

234 reviews over Hotel Van der Valk Sneek

• 8bit guy22-01-2020

goed vriendelijk personeel

kamer superior met ontbijt kamer is prachtig ontbijt lekker maar prijs voor een zondag op maandag beetje overpriced roomservice was ondermaats koud eten smaakt niet beetje zonde van de ervaring bedankt dat ik de toekan uit restaurant kon kopen

Front Office, Frontoffice Manager, 26-01-2020

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in ons hotel! Wij waarderen dit zeer. Wat fijn te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons Superior suite! Onze excuses dat de roomservice niet geheel naar wens is geweest! Wij vinden dit vervelend om te horen. Wij zullen dit dan ook intern delen, zodat onze service hierin verbeterd kan worden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst in Hotel Sneek.

Met vriendelijke groet, Team Hotel Sneek

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 9Dhr. Kooij11-01-2020

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar!

Alles was helemaal top. Een klein minpuntje is de dame bij de receptie met het zwarte haar. Niet bepaald vriendelijk en nogal kortaf. Zoals gezegd verder een super hotel!

Front Office, Frontoffice Manager, 17-01-2020

Geachte heer Kooij,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel! Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. Wij zullen uw opmerking met betrekking tot het personeel intern delen, zodat wij onze service hierin kunnen blijven verbeteren. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Team Hotel Sneek

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    4klant14-12-2019

serveersters prima , manager op cursus kwaliteit

vandaag even geluncht bij vd valk in sneek , laten we dit maar niet meer doen , de bediening was overigens erg behulpzaam en vriendelijk , de manager een vrouw met een sterke verdedigings mentaliteit betreffend de kwaliteit van het geserveerde eten op dat moment kan beter buiten aan een lijntje gezet worden dan kan ze daar lekker tegen de klanten blaffen voordat ze besluiten naar binnen besluiten te gaan ,, we hadden twee kroketten brood besteld die binnen twee minuten geserveerd werden nadat de bestelling was opgenomen , erg snel deze keer , helaas waren de kroketten lauw van binnen en we hebben de hele dag oprispingen gehad daarvan , bij het afrekenen waren de serveersters erg behuplzaam en vertelden dat dat wel zou kunnen komen dat ze te lang op het warmhoudplaatje onder de lamp hebben gestaan , waarschijnlijk een overgebleven restantje dus , bah!! de manager wilde er echter niets van weten , en verdedigd de lauwe rommel ,dus succes!

Receptie Van der Valk Sneek, Frontoffice Manager, 20-12-2019

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw genomen moeite voor het schrijven van uw reactie op uw ervaring in ons restaurant. Onze welgemeende excuses dat uw verblijf tijdens de lunch niet geheel naar verwachting is verlopen. Uw bericht is doorgestuurd naar het management. Graag ontvangen wij uw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres), zodat het management het verder in behandeling kan nemen en contact op kan nemen met u. U kunt uw contactgegevens sturen naar [email protected] Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Van der Valk hotel Sneek

Receptie

Gereisd met partner in december 2019

• 4Nina06-12-2019

Niet weer

voor een nachtje hier geslapen maar nooit weer, de kamer was erg vies.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Peter02-09-2019

Prima hotel kamer + ontbijt

Prima hotel, mooie ligging.

Koffiezet apparaat zal vol prut, vorige hotel bezoekers dachten dat ze koffie in het water reservoir moesten gooien. E-bike huren leek een goede optie, maar helaas zat er geen batterij in. Duurde allemaal erg lang.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jacqueline27-06-2019

Heerlijk hotel met prachtige ligging.

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Service was erg goed. De comfortkamer was ruim met een goede badkamer. Alleen de regendouche had weinig stralen water. Wellicht dat deze eens goed ontkalkt moet worden. Wij zaten aan de parkzijde,maar de volgende keer gaan we voor een comfortkamer aan de waterzijde. Deze kamer heeft een mooie liggen met uitkijk op de grote vijver. Het eten was goed . De omgeving was erg mooi. Dichtbij het Sneekermeer .Dat was heerlijk .We hadden prachtig mooi weer. De volgende keer gaan we minimaal 2 nachten. Dan kunnen we meer van de prachtige omgeving gaan bekijken. Ondanks de heerlijke lazy sunday kamen we tijd tekort.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hagens25-04-2019

Geweldig

Was schoon vriendelijke goed eten maar helaas doe wel mee maar win nooit iets

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Henk Snuverink29-03-2019

Mooi hotel en leuke plaats(Sneek).

Goed hotel en goed eten,dicht bij centrum .

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Teunie van den Bosch31-12-2018

Fantastisch, gelijk geboekt voor volgend jaar kers

Het is een super hotel, heerlijk eten, super kamers Erg vriendelijk personeel, niets dan lof👍👍👍

Gereisd met partner in december 2018

• 9Jan Vermeir26-10-2018

beter dan vroeger

Het was enkele jaren geleden dat we hier waren,omdat we nog andere hotels in Friesland wilden ontdekken,maar het was heerlijk om terug te zijn,veel beter zelfs dan vroeger.Dan heb ik het vooral over het eten,de arrangementkaart was nu heel uitgebreid ,het eten was superlekker en de hoeveelheid was méér dan voldoende.De medewerkers waren heel vriendelijk en de kamers zijn er aangenaam.Klein minpuntje,de bar mag eens een grondige poetsbeurt hebben.Het was genieten die twee dagen,we komen snel terug en verkennen dan weer het stukje groen naast het hotel.Daar was deze keer geen tijd voor,want het is er zo zalig om te fietsen.

Gereisd met partner in oktober 2018

29 tips over Hotel Van der Valk Sneek

• Anne en Berry, 01-05-2012

Maak een fikse wandeling door -en geniet van het naastgelegen park. Geniet zeker van hetgeen het restaurant te bieden heeft, wij hebben genoten! Sneek is een geweldig leuke stad met verrassende winkeltjes, vergeet het Dropwinkeltje niet. Oude tijden herleven en bezorgt je een keur aan leuke (ook eetbare) souvenirs.

• m.brandstra, 12-02-2012

De kaasplateau in de bar is een aanrader, net als de sneekse lekkernijen.

• Monique, 12-04-2012

Toen we een rondje met de auto gingen rijden, reden we op een weg waar allemaal ooievaars zaten te broeden. Het stikte ervan. Er was een klein parkeerplaatsje en zijn daar even gestopt. Het was fantastisch om zoveel ooievaars bij elkaar te zien. Ik weet helaas niet de naam van de weg, maar er stond op de parkeerplaats www.ooievaars.nl bij.

4 vragen over Hotel Van der Valk Sneek

• Wimbn, 29-06-2018

Houd je aan je afspraak en arrangementen!

Ik wilde een Hoogzomer Arrangement boeken. Er was plaats maar ze zaten aan hun quotum, waardoor we alleen voor de hoogste prijs in aanmerking kwamen. (ongeveer 100 euro meer.) Ik heb nergens in grote of kleine lettertjes kunnen lezen dat er een quotum is. Als je iets aanbied moet je je er ook aan houden. Ik ben teleurgesteld in Van de Valk Sneek

• Marion, 22-11-2016

restaurant

kan mij iemand zeggen of dit hotel voor het merendeel gebruikt wordt door zakenlui of toeristen zoals u en ik ? Waarom vraag ik dit : een paar weken terug verbleven wij voor vier dagen in hotel Van der Valk Amersfoort. Prachtig hotel, maar wij werden zowel 's middags als 's avonds overlopen door zakenmensen die daar een lunch of diner gebruikten. Zeer veel last gehad van een rumoerige sfeer in het restaurant. Kan iemand mij een antwoord hierop geven. Alvast heel hartelijk bedankt.

• André, 03-10-2015

Lunch

zit de lunch in de prijs

piet de jong, 13-11-2015

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats