Bed and Breakfast Stadslogement Westersingel

Bed and Breakfast Stadslogement Westersingel

9.7Fenomenaal

Nederland, Friesland, Sneek

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Stadslogement Westersingel voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Stadslogement Westersingel

• 10I. v.d. Pol05-08-2017

Geweldig appartement met een levendig uitzicht!

Het smaakvol en compleet ingerichte appartement bevindt zich op de eerste etage (via trap), is bijzonder ruim opgezet, beschikt over een prachtig uitgevoerde eigen keuken, heeft een uitstekend bed en biedt een ruim (privé)terras. Het uitzicht aan de voorkant is geweldig: je kijkt op een grachtje waar bootjes af en aan varen en het ligt aan een rustige straat waar het heerlijk 'langslopende mensen bekijken' is.

Er is een afsluitbare fietsschuur.

De gastvrouw was bijzonder behulpzaam, uitermate vriendelijk en goed bereikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Tiny Metz29-07-2017

Geweldig!!Kom hier 6 keer per jaar

Prachtig gelegen,dichtbij centrum èn bij station.Hartelijke en vriendelijke eigenaars! Géén minpunten!

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Nienke14-05-2017

Luxe gevoel

Mooi, rustig, schoon en comfortabel. Aan alles is gedacht bij de inrichting van de studio, en de heerlijke bedden en ontbijt maken het af. Mooi gelegen vlakbij het centrum, maar toch heerlijk rustig. Zouden zeker terug willen komen en een verblijf hier aanbevelen bij vrienden. Dit moet je jezelf gunnen!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Toos02-03-2017

Fantastisch . Uitstekende locatie.

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij hadden de tuinkamer, met privé terras. De kamer was zeer smaakvol door de eigenaresse ingericht . De bedden waren uitstekend, alles was schoon en hygiënisch . Een echte aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Erwin & Nicly22-01-2017

Twee woorden ... helemaal top !!

Echt een top weekend gehad hier. Hebben overnacht in de patio kamer. Keurig verzorgd en zag er uitstekend uit. Wij snapten niet dat er mensen zijn die naar een hotel gaan als je ook hier kunt overnachten.

Je kan zien dat er veel aandacht is besteed aan de inrichting van de kamer(s). Keurig afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Vooral de elektrisch verstelbare bedden zijn geweldig.

Ook de badkamer en toilet zijn top en helemaal van deze tijd.

Hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar ook dit zal ongetwijfeld goed verzorgd zijn.

Het logement ligt op loopafstand van het centrum en heeft een prima ligging.

Wanneer wij weer naar Friesland gaan, zullen we hier zeker weer overnachten.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9LWTM Voets28-10-2016

alles meer dan prima. Heel rustig. Heel schoon.

Tevreden over alles. Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Arnold Smit09-10-2016

prima!!

Dat het een heerlijke gastvrije accomodatie betreft.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Anneke en Klaas Mulder27-08-2016

Het was in een woord fantastisch.

Het zijn alleraardigste mensen, behulpzaam en het verblijf van onze 3 nachten was erg prettig. De ligging is uitstekend, de kamer ( schoon en leuk ingericht ) het ontbijt erg goed. Sneek is een leuke plaats zo ook de omgeving. Hebben erg genoten van onze kleine vakantie in Friesland.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Joyce Wouters07-08-2016

Geweldig verblijf, zoek niet verder.

Regelmatig verblijven wij in hotels wereldwijd. Maar nog nooit zoiets als dit meegemaakt. Zo compleet verzorgd, schoon, luxe en dat icm.de ligging maakt dit hotel / bed en breakfast tot een ware topper. Wij hadden de Etage gehuurd met keuken. Waar werkelijk alles aanwezig was. Het zijn die kleine dingen die het hem maken. Hier weten de eigenaren wat gastvrijheid is en service.

Super plek, wij komen zeker terug en en kunnen iedereen dit van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Laura15-08-2015

Top B&B! Mooi, smaakvol en goed gelegen.

Prachtig ingericht appartement met eigen tuin. Pal in het centrum maar rustig gelegen. Eigenaren zijn heel gastvrij en t appartement heeft alles wat je nodig hebt: mooie douche, lekker bed, praktische keuken en een eigen tuin en ingang. De welkomstwijn is super attent.

Gereisd met partner in augustus 2015

Bed and Breakfast Stadslogement Westersingel info