Bed and Breakfast Stadslogement Kingsize

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Stadslogement Kingsize

We hebben een aantal aanbieders voor Stadslogement Kingsize voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Stadslogement Kingsize in het Nederlands

Met vrienden

Onpersoonlijk

Familie Zuijderduijn
30-5-2017

Niemand gezien. Je moet een mobiel nummer bellen om de voordeur en de kamer te openen. Gelukkig wel airco aanwezig in de steriele kamer zonder uitzicht. Om acht uur wordt het ontbijt voor de deur gezet. Dit mag je echt geen Bed & Breakfast noemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Stadslogement Kingsize in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Stadslogement Kingsize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.