Appartement Stadslogement By Peek

AppartementWeer vandaag17°13°
Appartement Stadslogement By Peek
8,8

8 reviews over Appartement Stadslogement By Peek in het Nederlands

Goed verzorgd, netjes, aangenaam ontvangst

Ronald
17-6-2017

ByPeek wordt je erg vriendelijk ontvangen, de appartementen zijn schoon, alles is aanwezig en het ontbijt is erg goed.

Bedden, zelfs de slaapbank is van goede kwaliteit, zelfs voor mij als reumapatiënt.

Wij waren daar 2 nachten met een fietsvriendengroep en hebben ons prima vermaakt, restaurants e.d. op loopafstand.

Oude reviews (archief)

Super leuk,schoon en netjes!!

Ron
13-10-2016

Appartementen zijn erg mooi verbouwd in oud graanpakhyis. Kosten nog moeite zijn bespaard. Alles ziet er super netjes en schoon uit. Erg vriendelijke eigenaresse. Appartement 3 hadden wij, zeer leuk ingericht, keuken, en badkamer met euime inloopdouche. De bedden waren echt geweldig goed, ruime boxsprings.

Al met al een zeer leuke overnachting gehad, echt een aanrader!!

Nieuw en nette locatie. Verduistering met name naar de hal is onvoldoende. Glazen deur is niet praktisch en ook de lamellen voor het raam zijn onvoldoende.

Het ontbijt was gelet op de prijs zeer matig te noemen.

Mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Sneek

louisdeboer
    17-9-2014

Wij kregen appartement 2 toegewezen. Het appartement is werkelijk keurig ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het ligt schitterend gelegen in het centrum van Sneek.

Alles is binnen een straal van een paar minuten lopen eenvoudig te bereiken.

De inrichting van het appartement is zeer hedendaags met neutrale kleuren op de muren.

De badkamer is voorzien van een regendouche en zeer ruim van opzet.

De bedden zijn van een zeer goede kwaliteit wat de nachtrust zeer ten goede komt.

Al vinden wij € 12,50 per persoon voor het ontbijt wel aan de hoge kant maar alles is wel vers en de broodjes warm.

Zij hebben tijdens de verbouwing getracht om extra daglicht binnen te krijgen door 2 kleine ramen in de zijmuur te plaatsen, maar het appartement blijft toch wel donker.

Heerlijk om te verblijven

Van Dorp
    28-7-2013

Ruim. Schoon. Modern van alle gemakken voorzien. Super goed ontbijt. Ook het bijbehorende restaurant de verandering is zeer de moeite waard. Beide zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben hier 2 nachten met ons dochtertje geslapen. Enige minpuntje dat het gehorig is. Maar als iedere huurder hier rekening mee zal houden is het geen probleem

Heerlijk verblijf by Peek!

Marianne
    12-7-2013

We hebben 1 nachtje by Peek geslapen wat ons goed is bevallen! Tis een lekker ruim opgezet en schoon appartement, waar je makkelijk met 2 kleine kinderen kan verblijven. Je stapt de deur uit en je staat in het midden van het centrum. De eigenaar en de eigenaresse zijn zeer sympatiek en denken goed met je mee. Ook hun restaurant kan je lekker eten waar de prijs /kwaliteits verhouding helemaal goed is. Echt een aanrader!

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in B&B : "Bij Peek" in Sneek . Als je een goed verblijf zoekt,echt schoon en modern, om een leuk weekend in Sneek door te brengen dan is dit de eerste keus. Alles kompleet : Moderne witte ronde eettafel met 4 stoelen, goede zitbank voor Flatscreen TV, een vorstelijk bed (in andere hotels van naam nooit dit gezien), badkamer straalt klasse uit,WIFI beschikbaar, kook-mogelijkheid (maar als je echt lekker wil eten moet je even 2 minuten omlopen naar hun restaurant, met heel goeie maaltijden en perfecte bediening door o.a. Nicolette), een ontbijt wat persoonlijk wordt gebracht met alles er-op-en-er-aan.

Er zijn twee appartementen : 1 voor 4 personen en 1 voor 4-6 personen.

Het shoppingcentrum van Sneek ligt naast de deur. Deze plek kan ook perfect zijn voor een meerdaagse fietstocht. Kortom: Zeldzame klasse met een gunstige prijs. Gastvrouw en Gastheer zijn mensen die de klant echt centraal stellen.

Geweldige B&B, een aanrader

MH
    27-4-2012

Mijn vrouw en ik hebben genoten van een weekendje Sneek en overnacht in B&B by Peek. Mooi oud pand, moderne inrichting in het centrum van Sneek. Alles loop afstand. Er zit in een keuken in, volledig ingericht. Bedden liggen heerlijk.. Alles is nieuw. Ontbijt was super verzocht. Alleen maar lof. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stadslogement By Peek in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stadslogement By Peek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stadslogement By Peek scoort een 8.8 uit 10 op basis van 8 reviews.