Hotel Stadsherberg Sneek

Nederland, Friesland, Sneek

9.5Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Stadsherberg Sneek voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Stadsherberg Sneek

• 2017
    10De Moel31-08-2017

Heerlijk hotel met zeer schone kamers

Mooie en vooral erg schone kamers, op paar minuten loopafstand van de binnenstad. Personeel zeer vriendelijk en parkeren is gratis achter het hotel. Wij wilden smiddags gaan varen en een medewerker heeft dat voor ons geregeld. Ontbijt ook goed. Al met al een aanrader om heen te gaan

• 9M. Van der Wal01-07-2017

Charmant hotel met nog echt persoonlijke aandacht

Het stadshotel bevindt zich tegenover de waterpoort van Sneek. Uitzicht is dus prachtig . Vanuit het hotel is het centrum op loopafstand met veel gezellige restaurants. Het hotel is kleinschalig waardoor er aandacht is voor de gasten. De gastvrouw is hartelijk, gastvrij en behulpzaam. Kamers zijn eigentijds en sfeervol ingericht.

Met jonge kinderen

• 10Peter Delft03-01-2017

Fantastisch, gaan we zeker nog een keer naartoe!

Een geweldig sfeervol en mooi, goed onderhouden oude herberg. Hele ruime kamers met kitchenette, wat erg handig is. Het ontbijt is erg goed en echt alles is héél vers en goed. Ook twee keer van het kwalitatief fantastische diner mogen genieten! Het personeel is uiterst vriendelijk. We hebben veel hotels etc gehad, maar deze springt er echt uit. Zijn er nadelen, eigenlijk niet, tenzij je het ontbreken van een lift een nadeel vindt. De herberg is echter maar 2 verdiepingen hoog.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Vd vaart01-08-2016

Een parel in Sneek

Service met een hoofdletter, de drie zusters en kinderen.hebben het goed voor elkaar. Keurige kamers,perfecte ligging. Kortom een dikke 10.

Met vrienden

• 9van Wijk25-01-2016

super comfortabel en gastvrij

De herberg heeft een café gedeelte waar iets gedronken en geluncht kan worden. De erwtensoep is een aanrader. Daar word je ook (zeer gastvrij) ontvangen voor het hotel. De kamers boven zijn fris en ruim te noemen. Wij hadden een kamer met een kitchenette. Je kunt dan eventueel zelf iets te eten klaar maken op de kamer. Alles in de kamer was schoon en zo goed als nieuw. Het ontbijt was een feest. Er is in overvloed. Uiteraard Fries suikerbrood, maar ook vers fruit was aanwezig.

• 9eric tielen23-07-2014

sfeervolle ambiance in hartje sneek

prachtige in eren herstelde hotel ,gerund door zeer klantvriendelijke mensen. mooie kamers met prachtig uitzicht op de haven van Sneek. goed ontbijt met lekker vers fruit. op loopafstand van het bruisende centrum van Sneek. aanrader!

0 tips over Hotel Stadsherberg Sneek

0 vragen over Hotel Stadsherberg Sneek