Géén boekingskosten
NederlandFrieslandSneekAppartementen SneekAppartement Recreatiecentrum Sneek

Appartement Recreatiecentrum Sneek

NederlandFrieslandSneek

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Recreatiecentrum Sneek voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

Meer appartement info

9 Reviews over Recreatiecentrum Sneek

• 9Cuperus07-10-2019

Fantastisch!

We zijn een dikke week met de albin Softtop de friese meren route gevaren, ontzetten leuke week gehad, en echt top geregeld vanaf Recreatie Centrum Sneek! Even heerlijk tot rust komen, en wat ons betreft een hele dikke voldoende!

• 9Michel en Eva19-09-2019

Genieten en verzorgd.

Goede uitleg gehad van de eigenaar om verschillende mooie routes te varen. Routes varïerde van rustig in natuur tot aan varen tussen grote boten. Ook werd verteld waar je aan kunt meren om lekker wat te drinken in de omliggende dorpjes waar je langs vaart. Ook de boot zag er netjes en verzorgd uit. Mooie dag gehad en zeker een aanrader!!

• 9Kim15-06-2019

Iedereen aan te raden!

Zeer toegankelijk en gastvrij. De hosts gaven me meteen het gevoel dat ik welkom was. Ook de rustige omgeving voelde vrijwel direct erg vertrouwd aan.

• 9Janneke17-08-2018

Super, ik zou het zo weer doen.

Woensdag 15 augustus heerlijk gevaren met de elektrische stille sloep door de grachten van Sneek. Er was ook coulance dat we niet helemaal op tijd terug waren. Super bedankt verhuurder. We hebben ervan genoten en zouden het zo weer doen.

• 8Plugge15-04-2018

Heerlijke boottocht met Albin Softtop

Wij hebben begin april 2018 het voorrecht gehad om als eerste huurders met de net gerenoveerde Albin Softtop te mogen varen en dat is ons uitstekend bevallen! Een hele fijne boot, ruim en voorzien van 6 slaapplekken, maar desondanks ook voor onervaren mensen goed te besturen. We hebben een 2-daagse tocht gemaakt en op een heerlijk rustige plek midden in de weilanden overnacht. De boot heeft genoeg luxe aan boord om er enkele dagen mee op uit te gaan. Het mooiste is als je met lekker weer de kap omlaag kan doen en heerlijk in het zonnetje kan zitten.

• 10Ruud17-05-2017

Prachtige plek!

De appartementen liggen prachtig aan het water met een weids uitzicht over het Friese landschap. Een ideale plek ten opzichte van zowel het gezellige centrum van Sneek als het Sneekermeer. Ons appartement was hygiënisch schoon, volledig uitgerust en zeer ruim. Het verblijf grenst aan een prachtige tuin direct aan het water. Wij hopen zeker nog is gebruik te kunnen maken van deze prachtige plek gerund door sympathieke en zeer gastvrije eigenaren.

• 8trudy22-07-2016

Wat een uitzicht!

Wij zaten op de 1e verdieping appartement, en je balkon deuren ope zetten , en je hebt grandioos uitzicht! De zoon Gerben heeft voor een goed ontbijt gezorgd, en dan heb je een paar onbezorgde dagen dank daarvoor! Gerust boeken mooi stukje Friesland!

• 10Gerben17-12-2014

Heerlijk appartement, gaaf uitzicht!

Wij hebben twee weken in het tweekamer appartement op de beganegrond gezeten en is ons zeer goed bevallen. Het appartement is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een vaatwasser aanwezig. Het vrije uitzicht vanuit de woon- als de slaapkamer is fantastisch met de deur naar de tuin en zithoek aan het water. Wij komen zeker terug!

• 10Peter en wiep Diepeveen12-08-2014

Fantastische plek

In 1 woord grandioos!!! Tot gauw

Appartement Recreatiecentrum Sneek info

• CafeNiet beschikbaar