Appartement Recreatiecentrum Sneek

Nederland, Friesland, Sneek

9Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Sneek voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Recreatiecentrum Sneek

• 2019
    9Cuperus07-10-2019

Fantastisch!

We zijn een dikke week met de albin Softtop de friese meren route gevaren, ontzetten leuke week gehad, en echt top geregeld vanaf Recreatie Centrum Sneek! Even heerlijk tot rust komen, en wat ons betreft een hele dikke voldoende!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Michel en Eva19-09-2019

Genieten en verzorgd.

Goede uitleg gehad van de eigenaar om verschillende mooie routes te varen. Routes varïerde van rustig in natuur tot aan varen tussen grote boten. Ook werd verteld waar je aan kunt meren om lekker wat te drinken in de omliggende dorpjes waar je langs vaart. Ook de boot zag er netjes en verzorgd uit. Mooie dag gehad en zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Kim15-06-2019

Iedereen aan te raden!

Zeer toegankelijk en gastvrij. De hosts gaven me meteen het gevoel dat ik welkom was. Ook de rustige omgeving voelde vrijwel direct erg vertrouwd aan.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    9Janneke17-08-2018

Super, ik zou het zo weer doen.

Woensdag 15 augustus heerlijk gevaren met de elektrische stille sloep door de grachten van Sneek. Er was ook coulance dat we niet helemaal op tijd terug waren. Super bedankt verhuurder. We hebben ervan genoten en zouden het zo weer doen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Plugge15-04-2018

Heerlijke boottocht met Albin Softtop

Wij hebben begin april 2018 het voorrecht gehad om als eerste huurders met de net gerenoveerde Albin Softtop te mogen varen en dat is ons uitstekend bevallen! Een hele fijne boot, ruim en voorzien van 6 slaapplekken, maar desondanks ook voor onervaren mensen goed te besturen. We hebben een 2-daagse tocht gemaakt en op een heerlijk rustige plek midden in de weilanden overnacht. De boot heeft genoeg luxe aan boord om er enkele dagen mee op uit te gaan. Het mooiste is als je met lekker weer de kap omlaag kan doen en heerlijk in het zonnetje kan zitten.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Ruud17-05-2017

Prachtige plek!

De appartementen liggen prachtig aan het water met een weids uitzicht over het Friese landschap. Een ideale plek ten opzichte van zowel het gezellige centrum van Sneek als het Sneekermeer. Ons appartement was hygiënisch schoon, volledig uitgerust en zeer ruim. Het verblijf grenst aan een prachtige tuin direct aan het water. Wij hopen zeker nog is gebruik te kunnen maken van deze prachtige plek gerund door sympathieke en zeer gastvrije eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8trudy22-07-2016

Wat een uitzicht!

Wij zaten op de 1e verdieping appartement, en je balkon deuren ope zetten , en je hebt grandioos uitzicht! De zoon Gerben heeft voor een goed ontbijt gezorgd, en dan heb je een paar onbezorgde dagen dank daarvoor! Gerust boeken mooi stukje Friesland!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Gerben17-12-2014

Heerlijk appartement, gaaf uitzicht!

Wij hebben twee weken in het tweekamer appartement op de beganegrond gezeten en is ons zeer goed bevallen. Het appartement is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een vaatwasser aanwezig. Het vrije uitzicht vanuit de woon- als de slaapkamer is fantastisch met de deur naar de tuin en zithoek aan het water. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Peter en wiep Diepeveen12-08-2014

Fantastische plek

In 1 woord grandioos!!! Tot gauw

Gereisd met partner in januari 2014

Appartement Recreatiecentrum Sneek info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen