Appartement Recreatiecentrum Sneek

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag8°5°
Appartement Recreatiecentrum Sneek
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiecentrum Sneek voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Recreatiecentrum Sneek in het Nederlands

Super, ik zou het zo weer doen.

Janneke,
17-8-2018

Woensdag 15 augustus heerlijk gevaren met de elektrische stille sloep door de grachten van Sneek. Er was ook coulance dat we niet helemaal op tijd terug waren. Super bedankt verhuurder. We hebben ervan genoten en zouden het zo weer doen.

Heerlijke boottocht met Albin Softtop

Plugge,
15-4-2018

Wij hebben begin april 2018 het voorrecht gehad om als eerste huurders met de net gerenoveerde Albin Softtop te mogen varen en dat is ons uitstekend bevallen! Een hele fijne boot, ruim en voorzien van 6 slaapplekken, maar desondanks ook voor onervaren mensen goed te besturen. We hebben een 2-daagse tocht gemaakt en op een heerlijk rustige plek midden in de weilanden overnacht. De boot heeft genoeg luxe aan boord om er enkele dagen mee op uit te gaan. Het mooiste is als je met lekker weer de kap omlaag kan doen en heerlijk in het zonnetje kan zitten.

Prachtige plek!

Ruud,
17-5-2017

De appartementen liggen prachtig aan het water met een weids uitzicht over het Friese landschap. Een ideale plek ten opzichte van zowel het gezellige centrum van Sneek als het Sneekermeer.

Ons appartement was hygiënisch schoon, volledig uitgerust en zeer ruim. Het verblijf grenst aan een prachtige tuin direct aan het water. Wij hopen zeker nog is gebruik te kunnen maken van deze prachtige plek gerund door sympathieke en zeer gastvrije eigenaren.

Wat een uitzicht!

trudy
22-7-2016

Wij zaten op de 1e verdieping appartement, en je balkon deuren ope zetten , en je hebt grandioos uitzicht!

De zoon Gerben heeft voor een goed ontbijt gezorgd, en dan heb je een paar onbezorgde dagen dank daarvoor!

Gerust boeken mooi stukje Friesland!

Heerlijk appartement, gaaf uitzicht!

Gerben
17-12-2014

Wij hebben twee weken in het tweekamer appartement op de beganegrond gezeten en is ons zeer goed bevallen. Het appartement is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een vaatwasser aanwezig.

Het vrije uitzicht vanuit de woon- als de slaapkamer is fantastisch met de deur naar de tuin en zithoek aan het water.

Wij komen zeker terug!

Fantastische plek

Peter en wiep Diepeveen
12-8-2014

In 1 woord grandioos!!! Tot gauw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Recreatiecentrum Sneek in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Recreatiecentrum Sneek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.