Vakantiehuis De Waterpoort

23 reviews over Vakantiehuis De Waterpoort in het Nederlands

Top verblijf in Sneek

Fam. Leenen
16-5-2018

Alles wat je nodig hebt is aanwezig zowel in het huisje als daarbuiten: oven, vaatwasmachine, waterkoker, föhn etc. etc. Wij hadden mooi weer dus dat je lekker in de tuin kunt eten is ook heerlijk. Centrum met winkels, restaurants en supermarkten op loopafstand, ligging direct aan de gracht is erg mooi. Praktisch vonden wij ook het (extra) wasbakje op de 'oudersslaapkamer'. Vriendelijke ontvangst/uitleg!

Mooie, nette locatie op een super locatie!

Thijs
10-5-2018

Woning is direct gelegen aan het water; ideaal om een bootje te huren en het water op te gaan.

De moeite waard!

Linda Lodewijks
22-10-2017

Genoten van een midweek in Sneek. Het vakantiehuis ligt heel centraal en je kunt hier prima 'wonen'met een gezin. Volop winkels en restaurants op loopafstand. Sneek is gezellig maar ook de dorpen er omheen zijn leuk. Een aanrader om met de sloep te varen. Wij hadden geluk met het prachtige én warme herfstweer.

WAT EEN HEERLIJKE PLEK

Martine Danyluk
26-8-2017

Na 6 jaar weer eens terug in vakantiehuis de Waterpoort in Sneek. Wat is dit toch een heerlijke plek om te zijn, vanuit hier is alles in en rondom Sneek te beleven. De sfeer en praktische inrichting van het huisje blijven ons enorm aanspreken. En nog steeds heerlijke (inmiddels vernieuwde) bedden. En tot onze grote verrassing een mooie grotere sloep (ook te huur). Sneek was voor ons weer een heerlijke beleving, op en naast het water. Belangrijk te vermelden dat het huisje erg schoon was voordat we kwamen.

Mooie locatie In hartje van Friesland

Wouter en Ilona
19-3-2017

Mooi huisje aan het water. Zeker met de sloep die je erbij kan huren is echt een aanrader. Even de stad inlopen om lekker te eten in één van de lekkere restaurantjes in Sneek.

Voor met 5 personen echt TOP!

Alles wat je nodig hebt zit erin, zelfs een goed werkende WIFI.

Oude reviews (archief)

Heerlijk huis!

Peter Cornelissen
7-11-2015

Wat is het hier genieten!

Van alle gemakken voorzien. Vlakbij centrum van Sneek.

Super schoon, absoluut een aanrader !!!!

Heerlijk!

De Winter
25-7-2014

Vakantiehuis de Waterpoort, er echt even helemaal tussen uit zijn!

Aan het water gelegen en op loop afstand van het leuke centrum van Sneek.

Absolute aanrader

Peter Cornelissen
5-6-2014

Weer eens een midweek verbleven in dit prachtige huis wat van alle gemakken voorzien is. De moderne en complete inrichting maken het dat je je meteen op je gemak voelt. Het centrum van Sneek ligt zo dichtbij dat je het met plezier wandelend aflegt. Hou je van winkelen lekker uit eten of gewoon een avond stappen. Ook daarvoor ligt het super centraal. Varen met de sloep is een beleving die het vakantie helemaal af maken. Echt een tophuis

Het is een heerlijk huis, centraal gelegen direct aan het water! Mooie moderne inrichting. We hebben ook de eigenaresse ontmoet, een super vriendelijke vrouw die ons een beetje wegwijs heeft gemaakt in de omgeving. Een absolute tip is om de boot er een paar dagen bij te huren. Heerlijk ontspannend en heel mooi om Friesland vanaf het water te ontdekken. Ik kan dit huisje aan iedereen aanbevelen!

Super weekend in een super leuk huisje!

lp de zwart
7-4-2013

Wat hebben we een super weekend gehad in dit huisje. Op loopafstand van centrum, supermarkt, snackbar, restaurantjes, de bekende Sneker waterpoort en toch rustig gelegen. We voelden ons gelijk thuis! In de lekker beschutte tuin konden we ook al heerlijk genieten van het eerste Lente zonnetje. Omdat het 's avonds nog fris was, was het ook heerlijk dat we op de beschikbare fietsen snel naar de het centrum konden om een hapje te eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Waterpoort in Sneek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Waterpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Waterpoort scoort een 9 uit 10 op basis van 23 reviews.