Camping Minicamping Boerewille

1 review over Camping Minicamping Boerewille in het Nederlands

Mooie, rustige camping

RS-HS
30-6-2017

Boerewille is een SVR-minicamping met ongeveer 18 plaatsen op twee veldjes, temidden van akkers en ver van drukke wegen. Het sanitair en de wifi zijn uitstekend. Als je hieraan genoeg hebt, is Boerewille een mooie uitvalsbasis om dit deel van Friesland te verkennen.

De camping ligt direct aan het fietsknooppuntennetwerk en in de buurt van Sneek, Joure, Lemmer en Heerenveen, maar ook leuke dorpjes als Langweer en Sint Nicolaasga. Hier is veel vertier door de watersport, maar de camping is daarentegen heerlijk rustig. Op de boerderij zijn koeien, paarden, geiten, (loslopende) kippen en honden aanwezig, door de week wordt hier gewerkt door clienten van een zorginstelling.

Als je van drukte en activiteiten houdt kun je beter een andere camping zoeken, maar voor rust en gemoedelijkheid is Boerewille zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boerewille in Sint Nicolaasga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boerewille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Boerewille scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.