Vakantiehuis Klaassen Langweer

20 reviews over Vakantiehuis Klaassen Langweer in het Nederlands

Knus en luxe

Margot
5-11-2015

Een heerlijk weekend gehad. Een knus, gezellig en schoon huisje. Ik vond het fijn dat ik de handdoeken en beddengoed thuis kon laten.

Wat ook fijn is, is dat je centraal in Friesland zit, ideaal voor uitstapjes.

Super vakantie huis

R.Diender
17-7-2015

net terug van dit vakantiehuis en het was er perfect. We werden zeer vriendelijk ontvangen en alles werd rustig uitgelegd. Het huis was brandschoon en echt van alle gemakken voorzien, bloemen op tafel en zelfs in de badkamer stonden flesjes zeep. Het is een prachtige omgeving met mooie fietsroutes. Wij komen zeker nog een keer terug mar dan langer. Kortom, gewoon geweldig. Een dikke 10

Geweldig schoon en knus huisje!

Simone
19-6-2015

Wij hebben genoten van ons weekend en dat is mede te danken aan het vakantiehuisje!

We zijn oprecht geïnteresseerd ontvangen. Verder is het huisje brandschoon, gezellig ingericht en heerlijk geslapen. Een aanrader!

Mooi modern ingericht vakantiehuisje

Marianne de Beurs-Jager
26-5-2015

Schoon, modern ingericht vakantiehuisje met prima bedden. Met een grote tuin en een goede parkeervoorziening. De woning bevindt zich op een rustig gedeelte van een vakantiepark. Gastvrije ontvangst door de eigenaresse.

Ideaal vakantiehuisje

Thierry De Block
11-4-2015

Het huisje is van alle comfort voorzien: wasmachine, droogkast, koelkast, DVD/Bluray, vaatwasser, WIFI, ... zelfs een strijkijzer moest het echt nodig zijn! Daarnaast is het super-verzorgd. De ligging is heel rustig op het Eysinga domein. Voor de kinderen zijn er 2 kleine speeltuintjes. Onze jongens (6 & 8) hebben zich in ieder geval heel goed geamuseerd. Vanaf het domein kan je verschillende wandeltochten doen. Voor de rest is de ligging vrij centraal. Iets meer dan een half uurtje rijden van het Ijselmeer of de Waddenzee. De Friese meren zijn uiteraard kortbij. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar !

Geweldig vakantiehuisje

Frans
7-9-2014

Een mooi, schoon en compleet vakantiehuisje gelegen op vakantiepark Landgoed Eijsingastate. Bij het huisje is ook een tuinhuisje waar o.a. fietsen gestald kunnen worden, dus ideaal voor fietsers.

Heerlijke ligging van het goed onderhouden huisje met grote tuin. Mooie uitvalsbasis naar allerlei toeristische attracties in de omgeving. Mooie inrichting. Heel gezellig en knus. Zeer compleet met combi-oven, vaatwasser, wasmachine en wasdroger. Er ontbrak ons werkelijk aan niets. Er waren genoeg handdoeken. Zelfs washandjes en rollen toiletpapier. Ook zeep en (vaat)wastabletten aanwezig. Dus de vakantie kon meteen beginnen zonder eerst langs de supermarkt te moeten voor deze dingen. Volop spelletjes aanwezig en op het park zelf een speeltuin voor de kinderen en een natuur(zwem)water.

Misschien een kleine tip: het plaatsen van rookmelders.

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf

Top bestemming

Jack&Debby
3-2-2014

Super pinkster weekend gehad. 1e x meegedaan aan fiets 11-stedentocht meegedaan en uitgereden, ondanks regenachtig/koud weer.

Van alle luxe en gemakken voorzien.

Wederom voor 2014 geboekt!!!

Een prima vacantieplek !

Fam. HJ. Wind.
17-10-2013

Het is een zeer gerieflijk huis van alle gemakken voorzien ( was- en afwasmachine , droogtrommel, DVD-recorder etc ) Veel Privacy en gelegen in een heel rustige omgeving met zeer gastvrije eigenaren,die zelfs bereid waren,om electriciteit

aan te leggen in het schuurtje ,om onze E-fietsen op te laden !

Het is dan ook een prachtig uitgangspunt voor fiets-en vaartochten.

Heerlijk weekend gehad!

Teun
20-7-2013

Koning Willem-Alexander en koningin Maxima gezien in Joure!!! Perfect ingericht huisje, heerlijke bedden en een prachtige omgeving, wij hebben heerlijk gefietst. Ik kan het iedereen aanraden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klaassen Langweer in Sint Nicolaasga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klaassen Langweer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.