Camping Blaauw

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°13°
Camping Blaauw
7,3

2 tips over Camping Blaauw

pieter, 18-3-2015
Ga zo door! mooi park met alle gemakken, ook het nieuwe zwembad in Joure is helemaal top! op een steenworp afstand
fred en henny, 10-8-2013
wij hebben half friesland doorkruist en de volgende plaatsen aangedaan- grou(niet zo bijzonder) - sneek (gewoon een leuke stad met goed winkelaanbod) lemmer (gezellig stadje) hindeloopen en stavoren ( ivm braderie en skutjes was het daar heel gezellig) balk (klein maar fijn) sloten (klein oud stadje maar heel bijzonder) joure ( tegenvallen , behalve op 9 aug tijdens op je sjouwer toen was het gezellig druk) langweer (leuk gezellig met goede restaurantjes. Aardige- vriendelijke mensen overal