Camping Blaauwstersterster

• 7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

31 reviews over Camping Blaauw

• 2018
    7van den Bos22-05-2018

Erg leuk!

zoals elk jaar gaan we met de familie kamperen en zoeken dan een kleinschalige camping met vaar mogelijkheden. Camping Blaauw heeft dit! een nette camping met schoonsanitair. De zwemvijver is erg intrek bij de kinderen als het mooi weer is. het enige minpuntje is de aantal parkeerplaatsen, er is niet altijd plek om je auto te parkeren op de aangewezen parkeerplekken. Tip: neem je eigen toiletpapier mee.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    9De Vries14-06-2017

Topcamping op mooie locatie!

Dit is een erg mooie, kleine camping in de bossen van Sint Nicolaasga. Door de kleinschaligheid zijn de lijntjes kort waardoor je snel contact hebt met de juiste persoon. Receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een mooie, overzichtelijke zwemvijver, een strandje met speeltoestellen, wat geitjes en kippen. En een mooi springkussen tegenover het restaurant. Er is voor kinderen veelzijdige animatie, in het seizoen en met feestdagen wordt er elk dagdeel wel wat georganiseerd, zoals vleermuistochten, pijl- en boog maken, knutselen, buitenactiviteiten, bingo. Voor volwassenen zijn er avonden in de Blaauwpleats, zoals muziek of bingo, gezellig! Wij komen er nu voor het derde jaar (voorseizoen) en staan bij de vijver. Dit zijn open plaatsen, verder op de camping zijn er beschutte plaatsen en veldjes. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Herman Krabbendam19-04-2017

Het is een nette camping in een moir gedeelte van

Met mooi weer kan je na een dagje fietsen een lekkere duik nemen in de plas op eigen terein. De camping is lekker rustig en in het restaurant kan je heerlijk eten. We hebben ook met een bootje gevaren naar Langweer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

7waterliefhebber28-09-2016

Apart

Leuke camping met een zwemmeertje, en verbinding naar de Langweerder Wielen. Er zitten veel mensen alleen of met hun kinderen na een scheiding. Daar merk je verder niets van en leuke tijd gehad. Leuke activiteiten in Joure e.o.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 2B13-08-2016

Urinegeur in trekkershut en natte urine op lakens

Het was een fikse tegenvaller bij deze camping. Op een van de bedden in de trekkershut waren de matrasovertrekken vochtig van de urine. Bovendien stonk het in de hut ook naar urine en was het er smerig en stoffig. De lakens heb ik buiten over een droogrek gehangen.

Bij de receptie heb ik dat dezelfde middag van aankomst nog aangegeven. De vrouw keek ongeïnteresseerd en vroeg of ik de lakens bij haar kon brengen. Uiteraard voel ik mij daartoe niet geroepen. Is zij soms te beroerd om het zelf te doen? Of een collega even roepen??

De volgende ochtend hingen de lakens er nog. Bij vertrek op deze ochtend gaf ik het nogmaals door. Deze keer zat er een andere vrouw. Ook zij reageerde ongeïnteresseerd en zou nog wel even kijken of ze er vandaag aan toe kwam.

Al met al verbluffend en choquerend hoe met deze melding is omgegaan. Geen inspiratie, geen hygiëne, lakse houding, stuitende domheid.

Ik wens deze receptiemeisjes veel leermomenten toe.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Barry Bouma08-05-2016

Nette camping op prachtige locatie

Verzorgde camping met een mooie zwemvijver Ligplaatsen om snel met je boot op de langweerderwielen te zijn Radio in het toilet gebouw top! Dichtbij langweer en Joure Lekker gegeten in de boerderij de blauwpleats Gezellige bingo Voldoende animatie met zeker dank aan Frits Nachtelijke vleermuizen tocht super! Ik zou hier graag weer heen willen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Erica van Middelkoop07-12-2015

Geweldig!

Wat een fantastische camping, rondom het zwemmeer is het een paradijsje. Smorgens wakker worden tussen de vogels en, met name in het hoogseizoen, druppelen op de dag gezellig zwemmers het strandje op. Onze dochter van 3 had altijd speelkameraadjes. In de avond keert de rust weer terug en geniet je nog lang van rust en het mooie uitzicht. Onze jongens van 13 en 15 varen met hun bootje, die in de nette haven van de camping ligt, zo het meer op en vermaken zich prima. Wil je eens wat anders dan de camping/park is er in de omgeving altijd veel te doen, ballonfeesten Joure, Sneek week, Skûtsjesilen, fietsen langs de meren, ringsteken in het mooie dorp Langweer, talloze markten etc etc, friesland weet hoe toerisme te binden. De boerderij is het hart van het park, fijne mensen die een welkom gevoel geven, je kunt er een lekker hapje eten of wat drinken. Zeer kindvriendelijk, hier hoef je niet bang te zijn dat je kind niet blijft zitten aan tafel want ze vermaken zich in het zicht van de ouders prima. Beheerders zijn behulpzaam en vriendelijk. Kortom grote aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 7marja04-09-2015

Mooie natuurcamping

Een gezellige, rustige camping, met veel groen en een zwemvijver en aanlegmogelijkheden voor de boot. Er werd veel georganiseerd, met enthousiaste mensen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Henk15-07-2015

Zalige camping

Wij staan reeds jaren met onze stacaravan op camping Blaauw. Een mooie camping, waar de laatste jaren veel aan is verbeterd. Graag willen wij reageren op de mensen van de groep "Mooie zwerfhutten- niet voor groepen geschikt" en 'Jammer een , vooraf besproken, gezellig weekend" en "Klagende beheerder" beheerder reageren. Toevallig kregen wij mee dat de beheerder deze groep toesprak. Deze groep had een eigen bar met vijf vaten bier, muziek ging hard en voetballen vlogen hoog door de lucht!! Wij waren bijzonder blij dat de beheerder zo optrad, hierdoor is erger voorkomen.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Dick en Marjo Molenaar 28-06-2015

zeer mooie camping.

Camping Blaauw is de camping bij uitstek voor zowel jong als oud. Mooie campeerplaatsen en een goed restaurant. Vriendelijk personeel en als je iets nodig heb word je direct geholpen.

Gereisd met partner in januari 2015

Direct boeken

2 tips over Camping Blaauw

• fred en henny, 10-08-2013

wij hebben half friesland doorkruist en de volgende plaatsen aangedaan- grou(niet zo bijzonder) - sneek (gewoon een leuke stad met goed winkelaanbod) lemmer (gezellig stadje) hindeloopen en stavoren ( ivm braderie en skutjes was het daar heel gezellig) balk (klein maar fijn) sloten (klein oud stadje maar heel bijzonder) joure ( tegenvallen , behalve op 9 aug tijdens op je sjouwer toen was het gezellig druk) langweer (leuk gezellig met goede restaurantjes. Aardige- vriendelijke mensen overal

• pieter, 18-03-2015

Ga zo door! mooi park met alle gemakken, ook het nieuwe zwembad in Joure is helemaal top! op een steenworp afstand

0 vragen over Camping Blaauw

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig