Camping Blaauw

31 reviews over Camping Blaauw in het Nederlands

Erg leuk!

van den Bos
22-5-2018

zoals elk jaar gaan we met de familie kamperen en zoeken dan een kleinschalige camping met vaar mogelijkheden. Camping Blaauw heeft dit! een nette camping met schoonsanitair. De zwemvijver is erg intrek bij de kinderen als het mooi weer is. het enige minpuntje is de aantal parkeerplaatsen, er is niet altijd plek om je auto te parkeren op de aangewezen parkeerplekken. Tip: neem je eigen toiletpapier mee.

Topcamping op mooie locatie!

De Vries
14-6-2017

Dit is een erg mooie, kleine camping in de bossen van Sint Nicolaasga. Door de kleinschaligheid zijn de lijntjes kort waardoor je snel contact hebt met de juiste persoon. Receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een mooie, overzichtelijke zwemvijver, een strandje met speeltoestellen, wat geitjes en kippen. En een mooi springkussen tegenover het restaurant. Er is voor kinderen veelzijdige animatie, in het seizoen en met feestdagen wordt er elk dagdeel wel wat georganiseerd, zoals vleermuistochten, pijl- en boog maken, knutselen, buitenactiviteiten, bingo. Voor volwassenen zijn er avonden in de Blaauwpleats, zoals muziek of bingo, gezellig! Wij komen er nu voor het derde jaar (voorseizoen) en staan bij de vijver. Dit zijn open plaatsen, verder op de camping zijn er beschutte plaatsen en veldjes. Een aanrader!

Het is een nette camping in een moir gedeelte van

Herman Krabbendam
19-4-2017

Met mooi weer kan je na een dagje fietsen een lekkere duik nemen in de plas op eigen terein. De camping is lekker rustig en in het restaurant kan je heerlijk eten. We hebben ook met een bootje gevaren naar Langweer.

Apart

waterliefhebber
28-9-2016

Leuke camping met een zwemmeertje, en verbinding naar de Langweerder Wielen. Er zitten veel mensen alleen of met hun kinderen na een scheiding. Daar merk je verder niets van en leuke tijd gehad. Leuke activiteiten in Joure e.o.

Het was een fikse tegenvaller bij deze camping. Op een van de bedden in de trekkershut waren de matrasovertrekken vochtig van de urine. Bovendien stonk het in de hut ook naar urine en was het er smerig en stoffig. De lakens heb ik buiten over een droogrek gehangen.

Bij de receptie heb ik dat dezelfde middag van aankomst nog aangegeven. De vrouw keek ongeïnteresseerd en vroeg of ik de lakens bij haar kon brengen. Uiteraard voel ik mij daartoe niet geroepen. Is zij soms te beroerd om het zelf te doen? Of een collega even roepen??

De volgende ochtend hingen de lakens er nog. Bij vertrek op deze ochtend gaf ik het nogmaals door. Deze keer zat er een andere vrouw. Ook zij reageerde ongeïnteresseerd en zou nog wel even kijken of ze er vandaag aan toe kwam.

Al met al verbluffend en choquerend hoe met deze melding is omgegaan. Geen inspiratie, geen hygiëne, lakse houding, stuitende domheid.

Ik wens deze receptiemeisjes veel leermomenten toe.

Nette camping op prachtige locatie

Barry Bouma
8-5-2016

Verzorgde camping met een mooie zwemvijver

Ligplaatsen om snel met je boot op de langweerderwielen te zijn

Radio in het toilet gebouw top!

Dichtbij langweer en Joure

Lekker gegeten in de boerderij de blauwpleats

Gezellige bingo

Voldoende animatie met zeker dank aan Frits

Nachtelijke vleermuizen tocht super!

Ik zou hier graag weer heen willen!

Geweldig!

Erica van Middelkoop
7-12-2015

Wat een fantastische camping, rondom het zwemmeer is het een paradijsje. Smorgens wakker worden tussen de vogels en, met name in het hoogseizoen, druppelen op de dag gezellig zwemmers het strandje op. Onze dochter van 3 had altijd speelkameraadjes. In de avond keert de rust weer terug en geniet je nog lang van rust en het mooie uitzicht.

Onze jongens van 13 en 15 varen met hun bootje, die in de nette haven van de camping ligt, zo het meer op en vermaken zich prima.

Wil je eens wat anders dan de camping/park is er in de omgeving altijd veel te doen, ballonfeesten Joure, Sneek week, Skûtsjesilen, fietsen langs de meren, ringsteken in het mooie dorp Langweer, talloze markten etc etc, friesland weet hoe toerisme te binden.

De boerderij is het hart van het park, fijne mensen die een welkom gevoel geven, je kunt er een lekker hapje eten of wat drinken. Zeer kindvriendelijk, hier hoef je niet bang te zijn dat je kind niet blijft zitten aan tafel want ze vermaken zich in het zicht van de ouders prima.

Beheerders zijn behulpzaam en vriendelijk.

Kortom grote aanrader!

Mooie natuurcamping

marja
4-9-2015

Een gezellige, rustige camping, met veel groen en een zwemvijver en aanlegmogelijkheden voor de boot.

Er werd veel georganiseerd, met enthousiaste mensen.

Zalige camping

Henk
15-7-2015

Wij staan reeds jaren met onze stacaravan op camping Blaauw. Een mooie camping, waar de laatste jaren veel aan is verbeterd.

Graag willen wij reageren op de mensen van de groep "Mooie zwerfhutten- niet voor groepen geschikt" en 'Jammer een , vooraf besproken, gezellig weekend" en "Klagende beheerder" beheerder reageren. Toevallig kregen wij mee dat de beheerder deze groep toesprak. Deze groep had een eigen bar met vijf vaten bier, muziek ging hard en voetballen vlogen hoog door de lucht!!

Wij waren bijzonder blij dat de beheerder zo optrad, hierdoor is erger voorkomen.

zeer mooie camping.

Dick en Marjo Molenaar
28-6-2015

Camping Blaauw is de camping bij uitstek voor zowel jong als oud. Mooie campeerplaatsen en een goed restaurant. Vriendelijk personeel en als je iets nodig heb word je direct geholpen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blaauw in Sint Nicolaasga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blaauw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.