Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

8.8Fantastisch

Nederland, Friesland, Sint Annaparochie

Op vakantie geweest naar Groepsaccommodatie De Blikvaart?

8.8Fantastisch

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

36 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• 10Vriendengroep uit Geldermalsen08-02-2016

Een mooi/schoon/groot huis met voor iedereen wat!

Het is een prachtig groot huis met voor ieder wat wils! Alles wat je nodig hebt voor een gezellig weekend met familie of vrienden bij elkaar is er. In het dorp zelf heb je alle winkels om de hoek (AH, Aldi, Kruidvat, Etos, frietzaak, etc). De accommodatie is heel schoon en fris. Zelfs de lakens vonden we lekker ruiken! De douches zijn heerlijk warm. Je kunt poolen, (bord)spellen doen, vissen, tafeltennis-challenge. Iedereen kan zich hier in het prachtige landschap prima vermaken! O ja, en als de één wat eerder naar bed wilt, maar de ander nog lang niet moe is, heb je weinig last van elkaar. Wakker worden met een vers kopje koffie met uitzicht op de paardjes. Zeker een aanrader! Voor een hele mooie prijs! En de eigenaren zijn alleraardigst!

• 9Vriendengroep Wognum30-01-2016

Gezellige, ruime en nette locatie.

Wij gaan al jaren een weekendje weg met onze vriendengroep en vonden dit een zeer ruime en nette accommodatie. De sanitaire voorzieningen waren uitstekend en we voelden ons thuis en vrij in de accommodatie: geen buren en van de eigenaren, die ernaast wonen, merk je helemaal niets.

• 9Rowan (GJS Gorinchem)11-01-2016

Perfect voor alle soorten groepen

We waren met ons voetbalteam voor het tweede jaar op rij een lang (trainings)weekend in het vakantiehuis. Opnieuw erg naar ons zin gehad! Het huis is van alle gemakken voorzien en is absoluut iets waar wij terug willen komen. Heeft alle noodzakelijke faciliteiten, en is tegelijkertijd praktisch en gezellig ingericht voor grotere groepen. Als voetbalteam worden we niet overal toegelaten, maar de eigenares van de Blikvaart heeft ons voor de tweede keer/jaar op rij welkom ontvangen. Ondanks dat zij naast het vakantiehuis wonen, hebben wij totaal niet het gevoel gehad dat we 'gecontroleerd' werden. Voldoende privacy dus! Daarnaast zit je vrij in de natuur, waardoor je toch het gevoel hebt echt op vakantie te zijn. Verder vormt het vakantiehuis een leuke uitvalbasis om leuke dingen te doen in de omgeving.

• 10Me.A.van Beek.02-09-2015

Fantastisch.

We hebben het naar ons zin gehad, en van het ontbijt genoten. We waren met drie personen. En hadden voldoende ruimte. Doordat er Fam op de camping stonden hebben we veel plaatsen gezien. Heel veel bezichtig.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Mirjam Wienke01-04-2015

Zeer welkom!

2014 al in de zomer geweest met de caravan en onze twee kids, nu afgelopen weekend een vakantie woning gehuurd. Heerlijk genieten van de ruimte, rust en ook vele bezienswaardigheden in de buurt zoals het grutterswinkeltje en het Sonnema museum in Leeuwarden. Maar in principe hoef je eigenlijk de camping niet af voor het echte genieten.... De kids vermaken zich volop op de camping met de trampolines en dieren e.d. De eigenaren zijn ook erg vriendelijk en geven je welkom thuis gevoel.( bij aankomst van ons in de vakantiewoning stond de kachel al heerlijk aan en was voor ons de deur al open). Kortom echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Familie de Boer24-02-2015

Prachtige familie-accommodatie

We hebben het als familie (4 gezinnen) afgelopen weekend prima naar ons zin gehad in deze ruime accommodatie. We werden vriendelijk en gemoedelijk ontvangen en de groep accommodatie zag er in "het echt" gezelliger uit dan op de foto's. Verder was het schoon en alles was aanwezig om iedereen te vermaken. De jeugd heeft veel gebruik gemaakt van de tafeltennistafel, voetbalspel en poolbiljart, ideaal! Ook voor de gezamenlijke dingen (eten, bonte avond e.d.) was de woonkamer/keuken ruim genoeg en iedereen was enorm te spreken over het aantal slaapkamers en badkamers! Kortom prima plek voor een familieweekend ook in de winter! Het dorp: De 2e avond hebben we chinees gehaald en dit was ook prima! Verder is er een grote supermarkt, drogist enz.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8rob cornelissen10-02-2015

mooi weekeind gehad

Is aan te raden, schoon en verder erg ruim vriendelijke mensen lijkt me voor de zomer zeker een ideale plek. Voor ons was het lief en leed delen en daar is de blikvaart ideaal voor.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Marcel25-11-2014

Prima accommodatie voor grote groepen

Erg rustig gelegen accommodatie langs de elfstedenroute die perfect is voor grotere groepen door meerdere kamers, veel slaapkamers en uitstekende badkamers. Een weekend met een vriendengroep met kleine kinderen is ons prima bevallen en de slaapkamers zijn goed geluidsdicht. We werden ontvangen door een erg vriendelijke gastvrouw en met Leeuwarden op 15 min rijden is er ook in de buurt voldoende te beleven. Vanaf het terras is het tevens goed vissen.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9Corine25-11-2014

Geweldige locatie, van alle gemakken voorzien! :)

Als PABO-klas hebben we een week in 'De Blikvaart' gebivakkeerd. Echt een geweldige locatie, mooi ruim, van alle gemakken voorzien. Spelletjes, tafeltennistafel en tafelvoetbaltafel, alles was aanwezig en ook een leuke bezigheid!

Kamerindeling is ook zeer goed: Verschillende kamers, zodat je toch niet de hele week bij elkaar zit.

Al met al: Echt een TOP -locatie, die we u echt aanbevelen!

Gereisd met vrienden in november 2014

• 8Agnes 04-11-2014

Een prettige en ruime groepsaccommodatie!

De Blikvaart is een zeer prettige en ruime groepsaccommodatie met vertier voor jong en oud, die heerlijk vrij gelegen is. We verbleven er met een groep vrienden en jonge kinderen en hebben het erg fijn gehad. Het biedt de luxe van verschillende slaapkamers en maarliefst 4 badkamers en 5 toiletten. De accommodatie is zeer schoon en netjes. In de keuken zijn alle benodigde faciliteiten aanwezig.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• Marloes, 04-09-2013

Zwemvestjes mee voor kinderen zonder zwemdiploma.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Vakantiehuis info