Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

8.8Fantastisch

Nederland, Friesland, Sint Annaparochie

Op vakantie geweest naar Groepsaccommodatie De Blikvaart?

8.8Fantastisch

36 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• 2017
    10Jaap23-05-2017

Fantatisch

We hebben met een grote groep een zeer gezellig weekend gehad. De eigenaresse is ook zeer flexibel want het gehele weekend was het een komen en gaan van mensen waar totaal niet moeilijk over werd gedaan. Voor de rest was de locatie, accommodatie, sanitair, bedden en overige voorzieningen top!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8rita jongeneel07-05-2017

hele fijne plek voor groep met veel kids ,schoon

schoon netjes ruim makkelijke mensen de kids mochten heel veel . dekbedden niet goed te kort dat was jammer verder bedden goed .

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9fam Dantuma13-04-2017

Heerlijke plek. Schoon, vriendelijk en veel ruimte

Leuke plek op een schapenboerderij aan de elfstedenroute. Zeer ruime locatie met veel badkamers. Goed verzorgd en vriendelijke mensen. Voorherhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Ewout08-03-2017

Fantastisch!

Een mooie villa gelegen op een mooie locatie, van alle gemakken voorzien en met een vriendelijke eigenaresse. Villa ligt langs de Friese Elfstedenroute!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9J. de Vries08-02-2017

Prima accommodatie met veel ruimte!

Ruime nette accommodatie, een mooi uitzicht en vriendelijke verhuurders. Op en om de accommodatie is genoeg te doen en te beleven voor iedereen. In de omgeving is ook veel te beleven zoals bij Zwarte Haan met een heerlijk restaurantje en uitzicht op de Waddeneilanden, of bij "De Fabriek", een unieke gelegenheid met echt alles te koop. Je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel. Ook "Cars, Cola en Coins" is een belevenis op zich. Je verwacht het niet zo dicht bij de kust maar zodra je deze grote schuur binnenstapt waan je je direct in de jaren 50! Een stuk of 30 mooie oude Amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 die ook nog eens te koop staan. Daarnaast jukeboxen, flipperkasten etc... Heel bijzonder! Ik heb deze accommodatie ook aangeraden bij kennissen en zij hebben inmiddels geboekt voor een weekend in november. Wij komen volgend jaar zeker terug!.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

9Vergaderen bij de Blikvaart08-12-2016

Prachtige zaal voor activiteiten, ook vergaderen

Wat heeft familie Nauta een prachtig bedrijf aan de Blikvaart. De mooie zaal met allerlei oude voorwerpen die op de boerderij gebruikt werden en worden kan voor allerlei zaken gebruikt worden. Wij hebben er een vergadering gehad. Er kunnen feesten en recepties gehouden worden. Diverse grote tafels en genoeg stoelen. Echt de moeite voor een kijkje waard.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Jolanda23-09-2016

Geweldig

Onverwachts terecht gekomen op de Blikvaart. We hadden enorme behoefte aan rust, en hebben hier echt gekregen. Hadden een vakantiehuis gehuurd die aan alle verwachtingen voldeed: erg schoon, en alles wat je bedenken kunt in het huis was aanwezig. Het huis had een mooi uitzicht en een heerlijk terras. Hebben tijdens ons verblijf gebruik gemaakt van een bootje, en hebben heerlijk gevaren in de omgeving. Dit is zeker aan te raden! In de dagen dat wij er waren was het erg warm,en hebben we heerlijk kunnen zwemmen in het natuurwater. Gaan zeker nog een keer terug naar deze fantastische plek

Gereisd met partner in september 2016

• 9Meidoornschool Stadskanaal06-09-2016

Een geweldig schoolkamp gehad bij de Blikvaart!!

Een prachtig huis in een prachtige omgeving. We hebben genoten van de keurige kamers, ruime vertrekken, het water rondom, de boerengolf, bootje varen en de vriendelijke eigenaren. Daarnaast de ligging perfect voor een stedentrip (Leeuwarden), wadlopen in Moddergat en de vele leuke dorpjes rondom Sint Annaparochie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Kristlike Basisskoalle It Twaspan23-05-2016

Wederom zeer goed voldaan

Voor de tweede maal in drie jaar tijd hebben de groepen 7/8 (10 - 12 jaar) van It Twaspan genoten van hun verblijf bij de Blikvaart. De ligging van de accomodatie maakt het een perfecte springplank voor uitjes naar Leeuwarden, Franeker en de naaste omgeving. Wij hadden fietsen tot onze beschikking.

De groepsaccomodatie zelf is zo goed als nieuw, schoon en ruim ingericht met alle luxe van dien. De leerlingen hebben zich prima vermaakt op de kamers, in/rondom de groepsaccomodatie (op skelters, in het water en op de trampolines), rondom de naastgelegen boerderij/stallen en op de speelvelden van de camping.

Daarnaast is het plezierig dat in overleg heel veel mogelijk is. Zo konden wij eerder komen en later vertrekken dan de standaardtijden en was het mogelijk om voor een grote groep patat + snack te bestellen.

Enige minpunt was de afwezigheid van een goede wifi-verbinding... Maar deze hebben wij niet gemist.

Tot slot; aardige gastheer/gastvrouwen. Wij zouden zo weer boeken!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9verstegen27-04-2016

mooi ruim vakantiehuis in een prachtige omgeving.

We hebben met de familie genoten van het weekendje weg! Het ruime vakantiehuis zag er mooi en verzorgd uit! Er zijn genoeg faciliteiten in en om het huis. Mooie omgeving. Klein minpuntje was de slechte wifi!

Gereisd met vrienden in april 2016

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• Marloes, 04-09-2013

Zwemvestjes mee voor kinderen zonder zwemdiploma.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Vakantiehuis info