Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• Matig / voldoende: 5 - 7

Matig

XX
22-6-2018

Camping en mensen zijn best. Hartelijke ontvangst. Groot gemis is een mengkraan aan de wasbak/en in de douche ergernis mijn zijde zijn de rotte drukknoppen in de douche waarvan het water temp niet te regelen is en de tijd van water krijgen te kort is voordat je wederom op het knopje moet drukken. Ook is het sanitair matig schoon!

Voor het geld wat je er voor krijg is het ........ maar wat je gewend bent en er van verwacht.

Mooi viswater en omgeving alle inkoopmogelijkheden kort in de buurt.

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 28-6-2018

Beste xx,

Uw review is geplaatst bij ons vakantiehuis, maar is bedoelt voor de camping.

Om de bovengenoemde punten te kunnen oplossen zou ik graag een persoonlijk gesprek/bericht van u ontvangen. Met daarin de locatie(s) waar de problemen zijn ondervonden en wat u als ‘matig’ schoon heeft ervaren.

U kunt mij bereiken op 0518461260 of via info@blikvaart.nl

ik wacht uw reactie met belangstelling af.

Met vriendelijke groet,

Tinie Werkhoven

We hebben een fijn familieweekend gehad.

Waasdorp
21-3-2018

Zeker een aanrader voor een grote groep. Het huis is een goede combinatie van veel ruimte en knusheid. De kou buiten was snijdend door de harde oostenwind, maar het huis was het goed warm te houden. De vele schapen met pasgeboren lammetjes waren een succes voor ons stedelingen.

Fantastisch!

Wiljan
29-1-2018

Fijn verblijf gehad in De Blikvaart. Zeer nette en uitgebreid ingerichte groepsaccommodatie, van alle gemakken voorzien. Aardige gastvrouw en een mooi rustige ligging. Een aanrader!

Prima verblijf voor onze familie

familie Boersma
10-11-2017

We hebben de groepsaccomodatie een weekend gehuurd. We waren met een familiegroep van 23 personen. Ruime kamer en keuken en nog een aparte kamer waar het voetbalspel stond. Veel gebruik van gemaakt. Veel sanitair aanwezig, wat fijn is als je met een grote groep bent. Goed schoon, wat voor ons ook belangrijk is. Misschien wel even met een stofzuiger omhoog kijken en de filters/luchtzuivering schoonmaken.

Fantastisch, wordt zeker herhaald

Tom en Christa Fekkes
23-7-2017

Ruime plaatsen, schitterend uitzicht, terras aan het water, viswater, forellenvijver en hele vriendelijke mensen!!

Fantatisch

Jaap
23-5-2017

We hebben met een grote groep een zeer gezellig weekend gehad. De eigenaresse is ook zeer flexibel want het gehele weekend was het een komen en gaan van mensen waar totaal niet moeilijk over werd gedaan. Voor de rest was de locatie, accommodatie, sanitair, bedden en overige voorzieningen top!

hele fijne plek voor groep met veel kids ,schoon

rita jongeneel
7-5-2017

schoon netjes ruim makkelijke mensen de kids mochten heel veel .

dekbedden niet goed te kort dat was jammer verder bedden goed .

Heerlijke plek. Schoon, vriendelijk en veel ruimte

fam Dantuma
13-4-2017

Leuke plek op een schapenboerderij aan de elfstedenroute. Zeer ruime locatie met veel badkamers. Goed verzorgd en vriendelijke mensen. Voorherhaling vatbaar !

Fantastisch!

Ewout
8-3-2017

Een mooie villa gelegen op een mooie locatie, van alle gemakken voorzien en met een vriendelijke eigenaresse. Villa ligt langs de Friese Elfstedenroute!

Prima accommodatie met veel ruimte!

J. de Vries
8-2-2017

Ruime nette accommodatie, een mooi uitzicht en vriendelijke verhuurders. Op en om de accommodatie is genoeg te doen en te beleven voor iedereen. In de omgeving is ook veel te beleven zoals bij Zwarte Haan met een heerlijk restaurantje en uitzicht op de Waddeneilanden, of bij "De Fabriek", een unieke gelegenheid met echt alles te koop. Je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel. Ook "Cars, Cola en Coins" is een belevenis op zich. Je verwacht het niet zo dicht bij de kust maar zodra je deze grote schuur binnenstapt waan je je direct in de jaren 50! Een stuk of 30 mooie oude Amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 die ook nog eens te koop staan. Daarnaast jukeboxen, flipperkasten etc... Heel bijzonder! Ik heb deze accommodatie ook aangeraden bij kennissen en zij hebben inmiddels geboekt voor een weekend in november. Wij komen volgend jaar zeker terug!.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart in Sint Annaparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart scoort een 8.8 uit 10 op basis van 31 reviews.