Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Meer vakantiehuis info

35 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• 9Joris Koning14-04-2019

Geweldige accommodatie

Nette schone accommodatie met professionele keuken van alle gemakken voorzien. Mooie ligging en veel te doen in en om de locatie

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10william hoeve29-03-2019

Super

Wij hebben een heerlijk weekend in de groepsaccomodatie gehad. Ten eerste willen wij de eigenaren bedanken voor de vriendelijkheid. Het huis was zeer schoon en van werkelijk alle gemakken voorzien. De kinderen hebben ook erg genoten van alle dieren op de boerderij en pony rijden op Jorik was subliem!

Wij komen terug, 100% !!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9fam. Guus van Wifferen11-02-2019

Beregoed

Bijzonder vriendelijke ontvangst. De speciale speelkamer en uitkomst voor kinderen

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9VR10-08-2018

Geweldige groepsaccomodatie!!

Een geweldige accommodatie met voldoende slaapplekken verdeeld over verschillende slaapkamers. En veel aparte badkamers. Voldoende servies en meubilair aanwezig. Er was behoefte aan een horeca-vaatwasser, zodat voor veel mensen snel afgewassen kan worden. Ook waren er ontzettend veel muggen. Het was erg warm en er waren een horren boven, dus de keuze was: heel warm in de slaapkamers of veel zoemende en prikkende muggen. Horren is eigenlijk een must daar!!!! De ruimte buiten was fijn. Apart van de camping en voldoende plek om buiten te spelen. Zwemmen was ook mogelijk. Wij hebben een geweldige tijd gehad (buiten de muggen).

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 07-09-2018

Beste familie,

Bedankt voor uw review.

Er is niets vervelender dan muggen die uw nachtrust verstoren. De horren voor de bovenverdieping zijn besteld en worden zo spoedig mogelijk geplaatst. (de begane grond is al voorzien van horren)

De horecavaatwasser staat op ons verlanglijstje voor in de nieuwe keuken.

Bedankt voor de tips en wie weet tot ziens!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6XX22-06-2018

Matig

Camping en mensen zijn best. Hartelijke ontvangst. Groot gemis is een mengkraan aan de wasbak/en in de douche ergernis mijn zijde zijn de rotte drukknoppen in de douche waarvan het water temp niet te regelen is en de tijd van water krijgen te kort is voordat je wederom op het knopje moet drukken. Ook is het sanitair matig schoon! Voor het geld wat je er voor krijg is het ........ maar wat je gewend bent en er van verwacht. Mooi viswater en omgeving alle inkoopmogelijkheden kort in de buurt.

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 28-06-2018

Beste xx,

Uw review is geplaatst bij ons vakantiehuis, maar is bedoelt voor de camping.

Om de bovengenoemde punten te kunnen oplossen zou ik graag een persoonlijk gesprek/bericht van u ontvangen. Met daarin de locatie(s) waar de problemen zijn ondervonden en wat u als ‘matig’ schoon heeft ervaren.

U kunt mij bereiken op 0518461260 of via [email protected]

ik wacht uw reactie met belangstelling af.

Met vriendelijke groet, Tinie Werkhoven

Zakelijk gereisd in juni 2018

• 9Waasdorp21-03-2018

We hebben een fijn familieweekend gehad.

Zeker een aanrader voor een grote groep. Het huis is een goede combinatie van veel ruimte en knusheid. De kou buiten was snijdend door de harde oostenwind, maar het huis was het goed warm te houden. De vele schapen met pasgeboren lammetjes waren een succes voor ons stedelingen.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Wiljan29-01-2018

Fantastisch!

Fijn verblijf gehad in De Blikvaart. Zeer nette en uitgebreid ingerichte groepsaccommodatie, van alle gemakken voorzien. Aardige gastvrouw en een mooi rustige ligging. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2017
    8familie Boersma10-11-2017

Prima verblijf voor onze familie

We hebben de groepsaccomodatie een weekend gehuurd. We waren met een familiegroep van 23 personen. Ruime kamer en keuken en nog een aparte kamer waar het voetbalspel stond. Veel gebruik van gemaakt. Veel sanitair aanwezig, wat fijn is als je met een grote groep bent. Goed schoon, wat voor ons ook belangrijk is. Misschien wel even met een stofzuiger omhoog kijken en de filters/luchtzuivering schoonmaken.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Tom en Christa Fekkes23-07-2017

Fantastisch, wordt zeker herhaald

Ruime plaatsen, schitterend uitzicht, terras aan het water, viswater, forellenvijver en hele vriendelijke mensen!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jaap23-05-2017

Fantatisch

We hebben met een grote groep een zeer gezellig weekend gehad. De eigenaresse is ook zeer flexibel want het gehele weekend was het een komen en gaan van mensen waar totaal niet moeilijk over werd gedaan. Voor de rest was de locatie, accommodatie, sanitair, bedden en overige voorzieningen top!

Gereisd met vrienden in mei 2017

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

• Marloes, 04-09-2013

Zwemvestjes mee voor kinderen zonder zwemdiploma.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Blikvaart

Vakantiehuis info