Weer vandaag5°-2°

28 reviews over Vakantiehuis De Blikvaart in het Nederlands

Fantastisch!

Wiljan, 29-1-2018

Fijn verblijf gehad in De Blikvaart. Zeer nette en uitgebreid ingerichte groepsaccommodatie, van alle gemakken voorzien. Aardige gastvrouw en een mooi rustige ligging. Een aanrader!

Prima verblijf voor onze familie

familie Boersma, 10-11-2017

We hebben de groepsaccomodatie een weekend gehuurd. We waren met een familiegroep van 23 personen. Ruime kamer en keuken en nog een aparte kamer waar het voetbalspel stond. Veel gebruik van gemaakt. Veel sanitair aanwezig, wat fijn is als je met een grote groep bent. Goed schoon, wat voor ons ook belangrijk is. Misschien wel even met een stofzuiger omhoog kijken en de filters/luchtzuivering schoonmaken.

Fantastisch, wordt zeker herhaald

Tom en Christa Fekkes, 23-7-2017

Ruime plaatsen, schitterend uitzicht, terras aan het water, viswater, forellenvijver en hele vriendelijke mensen!!

Fantatisch

Jaap, 23-5-2017

We hebben met een grote groep een zeer gezellig weekend gehad. De eigenaresse is ook zeer flexibel want het gehele weekend was het een komen en gaan van mensen waar totaal niet moeilijk over werd gedaan. Voor de rest was de locatie, accommodatie, sanitair, bedden en overige voorzieningen top!

hele fijne plek voor groep met veel kids ,schoon

rita jongeneel, 7-5-2017

schoon netjes ruim makkelijke mensen de kids mochten heel veel .

dekbedden niet goed te kort dat was jammer verder bedden goed .

Heerlijke plek. Schoon, vriendelijk en veel ruimte

fam Dantuma, 13-4-2017

Leuke plek op een schapenboerderij aan de elfstedenroute. Zeer ruime locatie met veel badkamers. Goed verzorgd en vriendelijke mensen. Voorherhaling vatbaar !

Fantastisch!

Ewout, 8-3-2017

Een mooie villa gelegen op een mooie locatie, van alle gemakken voorzien en met een vriendelijke eigenaresse. Villa ligt langs de Friese Elfstedenroute!

Prima accommodatie met veel ruimte!

J. de Vries, 8-2-2017

Ruime nette accommodatie, een mooi uitzicht en vriendelijke verhuurders. Op en om de accommodatie is genoeg te doen en te beleven voor iedereen. In de omgeving is ook veel te beleven zoals bij Zwarte Haan met een heerlijk restaurantje en uitzicht op de Waddeneilanden, of bij "De Fabriek", een unieke gelegenheid met echt alles te koop. Je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel. Ook "Cars, Cola en Coins" is een belevenis op zich. Je verwacht het niet zo dicht bij de kust maar zodra je deze grote schuur binnenstapt waan je je direct in de jaren 50! Een stuk of 30 mooie oude Amerikaanse auto's uit de jaren 50 en 60 die ook nog eens te koop staan. Daarnaast jukeboxen, flipperkasten etc... Heel bijzonder! Ik heb deze accommodatie ook aangeraden bij kennissen en zij hebben inmiddels geboekt voor een weekend in november. Wij komen volgend jaar zeker terug!.

Prachtige zaal voor activiteiten, ook vergaderen

Vergaderen bij de Blikvaart, 8-12-2016

Wat heeft familie Nauta een prachtig bedrijf aan de Blikvaart. De mooie zaal met allerlei oude voorwerpen die op de boerderij gebruikt werden en worden kan voor allerlei zaken gebruikt worden. Wij hebben er een vergadering gehad. Er kunnen feesten en recepties gehouden worden. Diverse grote tafels en genoeg stoelen. Echt de moeite voor een kijkje waard.

Geweldig

Jolanda, 23-9-2016

Onverwachts terecht gekomen op de Blikvaart.

We hadden enorme behoefte aan rust, en hebben hier echt gekregen.

Hadden een vakantiehuis gehuurd die aan alle verwachtingen voldeed: erg schoon, en alles wat je bedenken kunt in het huis was aanwezig.

Het huis had een mooi uitzicht en een heerlijk terras.

Hebben tijdens ons verblijf gebruik gemaakt van een bootje, en hebben heerlijk gevaren in de omgeving. Dit is zeker aan te raden!

In de dagen dat wij er waren was het erg warm,en hebben we heerlijk kunnen zwemmen in het natuurwater.

Gaan zeker nog een keer terug naar deze fantastische plek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Blikvaart in Sint Annaparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Blikvaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Blikvaart scoort een 8.95 uit 10 op basis van 29 reviews.