Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Lykwols Bliid in het Nederlands

Fantastisch landelijk gelegen

Geert Wessels
25-8-2016

Vriendelijk ontvangst door eigenares met koffie en fries suikerbrood. Kinderen werden hartelijk ontvangen en hadden veel speelgoed en mogelijkheid om te spelen. Erg gastvrij en voelden ons direct thuis. Huis is rustig en landelijk gelegen. Inrichting is zeer compleet.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lykwols Bliid in Siegerswoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lykwols Bliid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.