Bed and Breakfast Donia State

BedAndBreakfast
8,8

2 reviews over Bed and Breakfast Donia State in het Nederlands

Prima hotel op mooie locatie op Vlieland

Ellen
2-8-2018

Prima hotel, gastvrij en lekker terras bij de begane grond kamers. Ontbijt lekker uitgebreid, dus voor iedereen wat wils. Mooi gelegen in de bossen vlakbij de Dorpsstraat, maar ook het strand is met de fiets dichtbij. Aanrader!

Goed en voordelig!

Annelies
6-11-2013

De kamer is eenvoudig, maar je hebt alles wat je nodig hebt, zelfs 2 fauteuiltjes. Zeer prettig is de WiFi , die "open" beschikbaar is. Het ontbijt buffet is fantastisch!!!

Voor de prijs/kwaliteit zeer aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Donia State in Sexbierum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Donia State zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Donia State scoort een 8.78 uit 10 op basis van 2 reviews.