Sexbierum

Vakantie in Sexbierum

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Sexbierum

Reviews over Sexbierum

• 7Rinus Manders22-06-2017

Leuk dorp

Sexbierum is een leuk dorp op het Friese platteland dicht gelegen bij de Waddenzee, het dorp heeft wat basisvoorzieningen, het dorp is gelegen in een agrarische omgeving maar het is een rustige en mooie omgeving om er te fietsen. In het midden van het dorp staat op een terp de fiere Sixtuskerk, rond de kerk loopt de kerkpad waarlangs wat knusse huisjes staan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Familie van Koolen25-10-2007

Sexbierum is een geweldig dorp om eens te komen. Ik ben er samen met mijn vrouw en kinderen geweest en toen hebben we gelogeerd in het hotel dat in sexbierum gevestigd is. Het hotel ziet er prachtig uit en je hebt er een geweldige poort als je naar binnen wilt gaan. Het leek net alsof we in een sprookje zaten. Er zijn niet zoveel winkels in sexbierum, maar gelukkig hebben ze in iedere geval een buurtsupermarkt. Dit was een leuke buurtsupermarkt, alleen de baas was niet al te vriendelijk. Samen met onze kinderen zijn we nog een keer naar Aeolus (Speelpiramide voor Kinderen) geweest. Dit is echt helemaal leuk voor de kinderen. Ze kunnen zich rustig een hele middag vermaken. Verder zijn we nog naar het dorpscafe geweest. Hier was het ook gezellig, maar niet heel erg druk. Leuke dingen die er verder nog waren: zeedijk, de kerk en het grote sportcompex. Het was jammer dat het niet een heel groot dorp was, maar we hebben wel ontzettend genoten. Het was echt wel voor herhaling vatbaar.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur