Camping De Finne

Camping De Finne
9,4

6 tips over Camping De Finne

Coen, 10-7-2015
In het weekend zijn er verse broodjes die ze op de fiets aan huis komen bezorgen. Ga 's avonds een borrel drinken in de kantine waar het altijd gezellig is.
Martin en Sandra van Eijk, 13-5-2015

Echt een aanrader om het mooie Friesland te ontdekken en heerlijk tot rust te komen! Voor de kinderen is er altijd wat te doen. Ook helpen bij het verzorgen van de dieren (pony, paard, koe, ezels, geit, konijnen en schapen) is toch veel leuker dan achter de ipad?

Wij komen hier nu voor de derde keer en het verveelt nog steeds niet!

Henri van Proosdij, 22-9-2014
Als je van lekker chinees eten houdt laat je dan verrassen door de kok van oriental in aqua village in Sneek. Neem een verassingsmenu en genieten maar

F.Nuij, 26-6-2014
als je wat grotere kinderen hebt dan kan je ook met Anne mee de dieren verzorgen onze zoon vond dit geweldig zie foto,s
Martin van Eijk, 11-8-2013

Fietsen meenemen schitterende omgeving!!!

Bovendien moet je bij Ap en Yvon de bruin van restaurant Noflik Easterrein in Easterein echt eens gaan eten.Je waant je 100 jaar terug in de tijd met heerlijk eten en een top bediening.

Harm en Vrouwkje Visserman, 15-6-2012
Sneek en Harlingen zijn zeer aan te bevelen.