Camping De Finne

CampingWeer vandaag24°12°
Camping De Finne
9,4

62 reviews over Camping De Finne in het Nederlands

We waren hier het weekend van Hemelvaart. Alles was goed. De eigenaar en eigenaresse zijn aller hartelijkst en vriendelijk. Niets is te veel. Geweldige ligging. Mooi fiets en wandelgebied. Genoeg plaatsen in de buurt makkelijk met de fiets bereikbaar.

Super leuke en gezellige camping!

Geert van der Heide, 7-5-2018

Super leuke camping, prachtig en rustig gelegen aan de Franekervaart in Reahus. Alles is super onderhouden, brandschoon en voor de eigenaren is niets teveel. We komen zeker nog eens terug op camping de Finne!

Fijne rustige camping

Willem, 29-8-2017

Heerlijk gelegen aan een mooi viswater. Ruime plaatsen, keurig sanitair en vriendelijke eigenaren.

Fijne Camping !!

Matthijs, 29-8-2017

Ruime plaatsen, mooi gras, vriendelijk beheer, erg weinig autoverkeer op de velden door de bijzondere inrichting van de camping, rust wordt duidelijk gehandhaafd, veel info over de omgeving, mooi startpunt voor fietsen, prachtige oude dorpen en veel water dichtbij.

Sanitair bijzonder degelijk gebouwd en heel schoon !

Camping is wat lastiger bereikbaar met de caravan, rijden via smalle, goed verharde oude dijken. Vooraf route bepalen is aan te raden, routeplanner geeft de kortste maar niet de gemakkelijkste route. Geen campwinkel, wel wat kleine goederen verkrijgbaar. Winkels op fietsafstand, ongeveer 15 minuten. Leuke receptie en terras.

Voor herhaling vatbaar , zo gezellig en gemoedelij

Klaas en Femmie, 20-8-2017

Het weer was niet goed maar daar in tegen : ontzettend gezellige beheerdersechtpaar !

Geweldige boerderijcamping

Niels, 17-8-2017

met veel mogelijkheden voor kinderen, gastvrije eigenaren met knuffelkoe en andere dieren.

In 1 woord: Geweldig!

Sonja Wagener, 13-8-2017

Een fantastisch, ruime camping met 'n superschoon sanitairgebouw.

Met zeer vriendelijke eigenaren, en een gezellig terras!

Je kunt er een bootje huren,

Nu in het seizoen houden ze eens een bbq, maar ook op zaterdags komt de Griek met de wagen,

Kun je dus heerlijk smullen, en op woensdag kwam de Pizzawagen,

Wat ik al zei: in 1 woord: Geweldig!

De fijne, ontspannen en vriendelijke sfeer.

Hans Straver, 6-6-2017

De vakantiegangers moeten weten dat de vooroordelen over stijve of onvriendelijke Friezen volkomen onterecht zijn. Wij hebben genoten van de fijne camping, mooi open karakter en vergezichten. Geen gedoe met douchemunten en munten voor warm water. Gezellige huiskamer bij de receptie waar geanimeerd met de eigenaren gekletst kan worden. Ook zijn er boten te huur om de omgeving vanaf het water te verkennen. Fietsen is geweldig. En.. voor de visliefhebber ligt een prachtige vaart te wachten. Vergeet niet kennis te maken met de pony's, ezels, geiten, schapen, allerlei watervogels en de koe Afke. Voor de kinderen zijn er veel speelmogelijkheden.Leuke autotripjes zijn er te maken naar de mooie steden en dorpen, vaak heerlijke terrassen. Gastvrije winkeliers! Kortom, neem vakantie en ga alles gauw ontdekken op camping de Finne en omgeving. Wij zijn in ieder geval nog lang niet uitgekeken en gaan zeer zeker nog terug.

Helemaal geweldig!

Kees en Tineke van der Wel, 6-6-2017

Onze 1e kampeerervaring was op camping de Finne. Deze camping kwam erg goed uit de zoovertest.

Een betere plek hadden wij niet kunnen bedenken: werkelijk alles was Top. Het weer was goed, Anne en Triens deden er alles aan om het ons en de vele andere gasten naar de zin te maken....niets was onmogelijk! Wij kunnen nog heel veel meer moois opschrijven; je kunt een bootje huren, uitstapjes maken naar leuke friese plaatsjes , luieren bij je tent of iets drinken in de gezellige receptie waar je ook vergeten boodschapjes kunt kopen.

Het sanitair is werkelijk ongelooflijk schoon en netjes. Wij gaan volgend voorjaar zeker weer terug, een echte aanrader en voor u die deze beoordeling leest :zeker de moeite waard om ook te gaan ervaren. Waarschuwing: je wilt niet meer weg😁😁

Leuke camping

Annemie Verbist, 14-4-2017

Een heel mooie camping met ruime plaatsen, goed gelegen, heel proper sanitair, heel vriendelijke mensen. Het gaat er heel gemoedelijk aan toe, je voelt je er zo thuis. Ideale visplek. Voor herhaling vatbaar.

Fam Willemsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Finne in Roodhuis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Finne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Finne scoort een 9.41 uit 10 op basis van 63 reviews.