Camping De Finne

69 reviews over Camping De Finne in het Nederlands

fijne - rustige - schone camping

nina
17-8-2018

wij kwamen hier bij toeval terecht en konden daardoor niet gelijk op een plaats terecht - maar er werd meegedacht door de eigenaar en wij konden 1 nacht op een reserve veldje staan. De plaatsen zijn ruim maar weinig schaduw en het was natuurlijk een erg warme zomer. Sanitair super schoon - winkeltje voor vers gebakken brood die ze komen bezorgen. Terrasje waar je even lekker kunt gaan zitten met een drankje - prijzen zijn zeker niet hoog. Eigenaren doen alles voor je als je iets vraagt of nodig hebt. Omgeving mooi om te fietsen en veel stadjes binnen een straal van 15 km. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad. Is er dan iets wat beter kan - ja - de paden zijn wat erg hobbelig en ongelijk.

Fijne camping

Gosseling
15-8-2018

Hele fijne camping met zeer ruime plaatsen. Sanitair netjes en leuke camping om te vissen. Boten te huur.. zeker een aanrader! WIFI aanwezig maar kan soms even wegvallen op de campingplaats zelf.

De camping staat op een centraal punt in Friesland waardoor je makkelijk alle kanten op kunt. (het IJsselmeer, wadden, veel meren, Sneek, leeuwarden, Bolsward, etc. )

Fijne plek

Mvdh
10-8-2018

Heerlijk rustige camping met keurig sanitair. In de directe omgeving is weinig te beleven, maar de Friesche steden liggen op een steenworp.

We hebben deze bezocht, gevaren en gefietst. Zwembad in Wommels is leuk en strandje bij de Potten in Sneek en de holle poarte in Makkum.

Fijne sfeer op de camping. Wijhebben ons, mede door het prachtige zomerweer, twee weken vermaakt!

Prachtig en gastvrij

B.dircksens
4-8-2018

Een geweldige gastvrije camping

Nooit eerder zo fijn gecampeerd

Hannie Mallens
29-7-2018

Het is een zeer gastvrije camping. Je voelt je meteen vertrouwt en erg vrij.

Het sanitair wordt zeer goed bijgehouden.

Kortom niks op aan te merken, alleen positief.

Echt een AANRADER!

Marjan van den Hoed-Pas
7-7-2018

Wat een fantastische camping!

Heerlijk vertoeven daar.

Ook de campingeigenaren zijn fantastisch!

Heel erg betrokken bij alles wat er op de camping gebeurt.

Anne en Trientje gaan er helemaal voor!

Ook bij de receptie/kantine is het uitstekend vertoeven!

fantastische camping. echt een aanrader!

ad v d hoed
25-6-2018

min punten : geen .

super mooie camping. sanitair schoon en super netjes. goed vis water.

door nieuwe wifi instalatie goede wifi en als er problemen zijn worden die

direkt opgelost door Anne of Trientje!

ligt aan fietsknooppunt 69, fantastisch fietsen in de buurt!

We waren hier het weekend van Hemelvaart. Alles was goed. De eigenaar en eigenaresse zijn aller hartelijkst en vriendelijk. Niets is te veel. Geweldige ligging. Mooi fiets en wandelgebied. Genoeg plaatsen in de buurt makkelijk met de fiets bereikbaar.

Super leuke en gezellige camping!

Geert van der Heide
7-5-2018

Super leuke camping, prachtig en rustig gelegen aan de Franekervaart in Reahus. Alles is super onderhouden, brandschoon en voor de eigenaren is niets teveel. We komen zeker nog eens terug op camping de Finne!

Fijne rustige camping

Willem
29-8-2017

Heerlijk gelegen aan een mooi viswater. Ruime plaatsen, keurig sanitair en vriendelijke eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Finne in Roodhuis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Finne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.