7,2

22 reviews over Camping Rijsterbos in het Nederlands

Gemoedelijke familiecamping op unieke locatie

Ellen
16-5-2019

Fijne camping! Direct naast de camping loop je het bos in. Zwembad is prima maar niet verwarmd. Geweldig animatieteam. Sfeer onderling van de jeugd is geweldig. Iedereen speelt met elkaar en denkt om elkaar. De rust keert in de avond weer terug , een goede nachtrust!! Attractiepark in Rijs is erg leuk en betaalbaar. Veel mooie dorpjes. Wij waren verrast door de mooie omgeving en de Friese gastvrijheid.

Camping heeft meer potentie!

Wilma Verkleij
10-5-2018

Camping staat in een mooie omgeving. Je kunt er genieten van bos, strand en leuke dorpjes. Camping heeft veel te bieden, maar is helaas wel verouderd en slordig onderhouden. Zwembad is, in tegenstelling wat op de website staat, niet verwarmd. Water is daardoor erg koud. Ook oogt het rommelig om het zwembad: niet geveegd en veel kale plekken in het gras. Recreatieteam is leuk voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping in een prachtige omgeving!

Energance
29-5-2017

Tops: Leuke animatie (vooral de pyama disco)!! Vriendelijk personeel! Na een wandeling van ongeveer 20 minuten door het bos kom je bij een prachtig strand aan het IJsselmeer. (met de auto ongeveer 5 minuten) Tips: Achterste toiletgebouw flink verouderd en niet netjes. Geen handdoekjes om je handen te drogen waardoor de vloer erg vies wordt en glad. Om bij de chemisch toilet gedeelte van de camping te komen moet je eerst over een grote bult tuinafval lopen. Het zwembad is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

Fam. Vermeir
22-5-2017

alles is er goed super-eten super-personeel en super-ligging, super puur natuur om te wandelen en fietsen

Gereisd Met partner in april 2017

Elk jaar weer een periode waar we naar toe leven

Simon van Zandvoort
21-6-2016

Geweldige camping waar we al jaren met heel veel plezier komen en ook van plan zijn nog heel lang te blijven komen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Mooie omgeving

Koopmans
22-4-2016

Sanitair was erg vies, camping veel vaste plaatsen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

prima nazomerplek

jan rienk
1-2-2015

vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk rustig in het naseizoen, prachtige fietspaden en dorpjes in de directe omgeving

Gereisd Met partner in september 2014

niet echt slecht

Trees
17-9-2013

er is bitter weinig te doen in de omgeving, Het strand aan het ijsselmeer is schitterend

Gereisd Met partner in juli 2013

fijne camping voor oud en jong

H. Ippel
26-8-2012

ruime plaatsen op veldjes van 6 tot 10 plaatsen. klantvriendelijke receptie. broodjes op bestelling. sanitair is modern en ruim. douches met electronische sleutel, werkt goed, 6 minuten. mooi zwembad, tot 21.30 open! Veel jaarplaatsen, meestal apart van seizoenplaatsen en trekkersplaatsen; je hebt daar niet veel erg in. centrale antenne en waterpunt bij elke plaats. Parkeren bij aankomst is niet zo handig, maar je wordt daarbij snel geholpen. grasbodem op zandgrond, is prettig om met blote voeten op te lopen. Direct aan werkelijk schitterend wandel- en fietsbos gelegen. Met de fiets 2 km van klein maar mooi ijsselmeerstrandje, door het bos bereikbaar. In restaurant met bar en flink terras ook snacks te verkrijgen. Wij zijn gewend om op eenvoudige campings te staan, met weinig meer dan de hoogst noodzakelijke voorzieningen, daarom vinden we de prijs best aan de hoge kant, misschien onterecht, aangezien we bijna nooit een zo complete camping bezoeken. We hebben er wel van genoten!

Gereisd Met partner in augustus 2012

1 week geboekt, 2 1/2 week gebleven

a.hofman
8-8-2012

We kozen deze camping o.a. vanwege de fietsenverhuur, en we zijn niet terleurgesteld. De fietsen fietsten zeer licht, hebben 3 versnellingen, en na het kapot rijden van een band, werd de fiets zonder problemen omgewisseld. Ook na een melding, dat het douchewater niet goed wegliep, werd dit probleem zeer snel verholpen. De eigenaars van de camping zijn heel gastvriendelijk. De camping staat op zandgrond (met grasveld) wat bij slecht weer heel prettig is: de regenplassen blijven niet lang staan. Elke plaats heeft een eigen kraan, dus bij een caravan met wateraansluiting heb je stromend water. De camping ligt aan een lokale weg, maar daar merk je 's nachts niets van. Het is er dan lekker stil. Aan de weg is ook een gezellig terrasje.

Gereisd Met partner in juli 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rijsterbos in Rijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rijsterbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.