Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

96 Reviews over Gaasterland

• 4Rob.01-06-2022

Klant onvriendelijk.

Betuttelend, star, gasten worden als kleine kinderen behandeld. Warm eten om 18.00 uur, als je later komt wordt je bestraffend toegesproken. Vreemde opmerkingen als je een vraag stelt. De schuld ligt altijd bij de gast. Jammer, er zou veel meer van dit hotel te maken zijn.

• 7Jolanda05-05-2022

Prettig verblijf

Prima hotel, wat gedateerd, maar het persoonlijke maakt alles goed. Warm welkom, ontbijt prima met alles wat je je kan wensen. Diner in buffetvorm goed. Ruime kamer. Mooie omgeving om te fietsen.

• 8Esther.09-08-2021

Voor 1 nacht prima te doen.

We waren met motor op doorreis en nemen dan niet veel spullen mee. Jammer dan ook dat er geen shampoo en douchegel aanwezig is. Hotel personeel hebben wij als vriendelijk en vrolijk ervaren. De inrichting is erg oudbollig, ruikt muffig en de sfeer tijdens het eten was zeer timide ik miste de klassieke muziek nog net niet. Ik vermoed dat vooral de 65+ mensen hier veel en graag komen, wat maakt dat wij niet snel met ons kind hier zal komen...Ach voor 1 nachtje is het wel prima te doen. Goede bedden, schone kamer, prima ligging, vriendelijke prijzen en prettig personeel.

• 8Esther.08-07-2021

Voor 1 nacht prima te doen.

• 9Maria van Berne11-09-2020

Voor herhaling vatbaar!

Fijne dagen doorgebracht in Hotel Gaasterland, wat ook zeker belangrijk in deze tijd corona proof was. Prima hotel, heel vriendelijke bediening, eten was uitstekend. De tweepersoonskamer was qua grootte ruim en rustig gelegen en schoon. Parkeergelegenheid bij het hotel. Gratis koffie en thee. Het feit, dat je zelf je consumpties bij moest houden op een kaartje, getuigd ook van vertrouwen in de mens.

• 2Harriet29-06-2020

Nooit meer

Hotel heel erg gedateerd, ruikt erg muf, personeel niet erg behulpzaam. Wel schoon maar dit niet meer. Kamer met losse 1 persoons bedden. Zelf je drankje pakken en turven op het terras, koffie uit een automaat, heel vies, niet meer van deze tijd.

• 9Elly16-06-2019

Zeer tevreden, komen graag nog een keer terug.

Net terug uit Friesland. Heerlijke dagen doorgebracht in Gaasterland, waarbij we logeerden in hotel Gaasterland. Prima hotel, vriendelijke bediening, eten smaakte voortreffelijk. De tweepersoonskamer was qua grootte ruim en rustig gelegen en schoon. Parkeergelegenheid bij het hotel. Gratis koffie en thee.

• 9Jaap van Ark16-04-2019

fantasties prima om te gaan fietsen

het is echt een prima hotel, wij zijn er al 6 x naar toegeweest.

• 5Henny19-08-2018

Nooit meer

De kamers zijn gedateerd. Sfeerloze eetzaal zonder ramen. Ontbijt slecht. Diner redelijk.

• 8Jan05-08-2018

Prima hotel in een rustige omgeving.

Alles naar wens er ontbrak ons aan niets

Hotel Gaasterland info

• AirconditioningNiet beschikbaar