Camping Hilarides

6 reviews over Camping Hilarides in het Nederlands

Uitstekend verblijf tijdens familieweekend

Boudewijn Breedveld
2-10-2017

Uitstekende ruim groepsverblijf (25 personen) van jong 1 jaar tot oud 70+ , met voldoende recreatie in een straal van 10 - 15 km. Mooi weer dus o.a. met de kinderen naar het strand van Makkum.

Prima plek voor trekkende fietscampeerders

Peter
17-7-2017

Mooie velden met electra (maar geen WIFI helaas.) Sanitair is erg basic en nogal verouderd maar voldoet goed. En geen gedoe met douchemuntjes. Dichtbijzijnde winkels in witmarsum en voor uitgebreidere boodschappen naar Bolsward.

Doelgroep is niet meer camping maar groepsverblijf dus als je van rust en stilte houdt check dan of er op jouw moment ook groepen zijn. Niet zeuren in zo'n geval. Wij hebben het prima naar de zin gehad

. Vriendelijk ontvangst ook

Oude reviews (archief)

Heerlijke plek om te ontspannen

XLegs
12-7-2016

Camping zonder poespas, ruime plaatsen

mooie omgeving

Hogewater
    29-6-2014

Prachtige omgeving en een mooie ligging van de boerderij.

Alleen beetje slonzig en gedateerde oude badkamers en ongelukkige verschillende vloer niveau.

alles een beetje door hobbyisten gemaakt en dat is zonde van zo een mooie ruimte.

Ventilatie van badkamers doen het niet en afvoeren lopen slecht van douche en badkamers. vloeren kraken.

Leuk voor weekend weg met gezinnen

Marcel
    26-5-2010

Goed onderkomen, alleen winderig en weinig in de omgeving. Je bent dus afhankelijk van goed weer!

We stondenniet op de camping maar zaten in een groepsaccomodatie.

geweldige camping

Louis & Rayan
    6-9-2008

We hebben hier bijna 2 weken gekampeerd en het was geweldig. Heerlijk rustig en ruim opgezet, vriendelijke beheerders en alles goed onderhouden

uniek is ook wel dat je 16amp. aan electriciteit tot je beschikking hebt, je hoeft daardoor niet bang te zijn dat de stoppen er steeds doorslaan.

familie Hilarides, we komen volgend jaar zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hilarides in Pingjum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hilarides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hilarides scoort een 7.59 uit 10 op basis van 6 reviews.