Landhuis Groepsaccommodatie De Welstand

2 reviews over Landhuis Groepsaccommodatie De Welstand in het Nederlands

Ouwelullenweekend 2010 tijdens WK 2010

Roel
24-1-2011

Met grote groep vrienden (+/- 30 personen) neergestreken op deze lokatie. Heel veel ruimte en slaapplekken. Mooie grote groepsruimte. We hebben zelf een beamer meegenomen om de wedstrijden tijdens het WK te kunnen kijken. TV aansluiting was aanwezig. Verder uitgebreide keuken en mooi terras aan de achterkant.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een weekendje, bij goed weer!

Karin
17-6-2010

Mooi huis, vooral het achterhuis. Het oude voorhuis is gezellig, maar de kamer boven (voorstaand links) is een absolute afrader, de vloer loopt daar zo scheef dat je er misselijk van wordt. Verder allerlei leuke gangetjes die weer in een andere kamer uitkomen, leuk voor kinderen. En een prachtige bedstee met televisie, dat vonden de kids echt geweldig. Mooie complete keuken, en ook het sanitair was in prima staat. 2 tv-kamers en een grote ruimte om te zitten. Helaas was het in het weekend dat wij er waren slecht weer, en dan zit je echt in the middle of nowhere, de dichtsbijzijnde supermarkt zit een dorp verderop, en verder is er niets in de buurt te beleven, je moet overal de auto voor pakken. Bij mooi weer hebben ze wel een hele leuke tuin, en een voetbalveld. De onvoldoende bij kindvriendelijkheid is gebaseerd op de diverse deurdrangers in het huis, daar heeft menig kind in het weekend dat wij er waren zijn vingers tussen de deur geklemd. En de traphekjes lieten te wensen over.

Gereisd Met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Landhuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Landhuis Groepsaccommodatie De Welstand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Groepsaccommodatie De Welstand in Pingjum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Groepsaccommodatie De Welstand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.