Reviews over Piaam

Geweldige B&B

Odile Smits,
    26-6-2017

Mooie oude boerderij, mooie zeer ruime kamers,kindvriendelijk, mooie uitvalbasis, prijs kwaliteit is prima.

Eenvoudig maar leuk

Marcel,
    16-5-2014

Nadat we in 2008 onze bruiloft hebben gevierd in de Nynke Pleats en het naastgelegen kerkje, hebben we het bijbehorende appartementje als bruidssuite gebruikt. In 2013 zijn we daar weer een weekendje geweest om ons 5-jarig jubileum te vieren.

Het appartementje is het voorhuis van de oorspronkelijke boerderij: beneden een knusse woonkamer met keukentje en boven de slaapkamer met prima bed, grote whirlpool, toilet en douchecabine. Verwacht niet de luxe en strakheid van een ketenhotel of -vakantiepark, maar het is wel gezellig en goed.

Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant (in de voormalige stal) en is prima.

Piaam is een minidorpje, met een stuk of 10 huizen. Voor meer vertier kun je in eerste instantie naar Makkum.

heel luxe, toch ongedwongen

michael,
    24-2-2007

heel luxe, toch ongedwongen. schitterende gezamenlijke ruimte met alle gemakken voorzien, heeel grot.

Ook ruime kamers, rustig binnen en rustige omgeving.

Daabovenop nog een erg vriendelijke mensen.