Landhuis Lytshuis Zilver

30 reviews over Landhuis Lytshuis Zilver

• 2019
    10Peter en Anja20-10-2019

Geweldig, doen!!

Dt it was een cadeautje van onze dochter en schoonzoon, maar wat een verblijf. Na een uiterst hartelijke ontvangst met een wijntje en gebak werden we begeleid naar onze kamer. Perfect, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt de volgende dag was overweldigend en de volgende dag weer een andere samenstelling van het ontbijt. Nog nooit meegemaakt zó uitgebreid. En wat een stilte 's nachts, dat zijn wij in het westen niet gewend. Een aanrader om er een keer een arrangement te boeken. Huub en Olga, bedankt, het was geweldig!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Charles en Annemieke20-10-2019

Geweldig en een aanrader!

Wat hebben wij genoten van 2 dagen rust... Na een hartelijk ontvangst met koffie zijn wij zeer goed verzorgd door Huub en Olga. Kamer was mooi, leuk, netjes en schoon en het ontbijt was fantastisch!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    10Luc Vlerick02-11-2018

Exelent

Prima locatie, heel ruime propere kamers, perfecte gastheer, staat steeds klaar om je wensen in vervulling te brengen, heel ruim ontbijt met veel variatie en de mogelijkheid om een lunchpakket klaar te maken. Voor wie op zoek is naar een b&b in de buurt, stop met zoeken ge hebt hem gevonden,... Luc en Susan

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Aaltje17-09-2018

B&B Lytshuis Zilver is goudwaard

Huub, is een geweldige gastheer voor zijn gasten wat je verblijf onvergetelijk maakt. Locatie is prachtig, ontbijt magnifiek, accommodatie geweldig en sfeervol. Kortom een grandioze plek om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Arnold Dik03-01-2017

heerlijk onthaasten in gastvrije setting

Lytshuis Zilver heeft ons aangenaam verrast! Een prachtig verbouwde boerderij bij het sfeervolle dubbeldorp Paesens-Moddergat. Gastheer Huub heeft er wat moois van gemaakt en de b&b zit vol authentieke details. Zelfs op de uitgebreide en goed verzorgde ontbijttafel vind je de leuke details terug. Huub zorgt goed voor zijn gasten en zorgt ook dat je een lunchpakketje mee kunt nemen als je een dagtrip maakt in de omgeving. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Manja Herstel25-09-2016

Grandioos, rustig en gastvrijheid.

Het raadsel van de wadden

Dat ik zou slapen in Huubs b&b waar zwijgen goud is en spreken zijn doel waar krantje, kat en hond liggen naast je stoel je tussen schaapjes fietst langs de lauwerszee

Dat ik per ferry naar het eiland toog op het gebakje dokkumer genot raakte ik onomstotelijk verzot zo ook op het liefelijke Schiermonnikoog

Waar de meeuw peinzend naar de einder staart en de zeetong in cafe schierzicht een feest is in september avondlicht

Bij tij en ontij altijd goed bewaard dit zilte Unesco werelderfgoed geheim van het spel tussen eb en vloed .

Gereisd met partner in september 2016

• 9Raf & Hanne22-09-2016

ontspannend en gastvrij

Zeer aangename ontvangst door enthousiaste gastheer met een liefde voor "zijn werk" en de omgeving. Zijn culinaire tips zijn zeker het opvolgen waard, maar ook op andere plaatsen is het lekker eten en fijn vertoeven. De mensen zijn overal even vriendelijk! We komen zeker nog eens terug !

• 10Hans en irma middelbeek03-07-2016

Een droomplek waar je beslist naar terug wilt.

Een fantastische plek waar je gewoon naar terug moet. Prachtige schone kamers met alles wat je nodig hebt. Niets is Huub teveel! Zijn hart ligt in de BenB. Het warme onthaal, het heerlijke uitgebreide ontbijt en zijn waardevolle tips zorgen ervoor dat je je thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Dit was zeker niet ons laatste verblijf in Lytshuis Zilver. Schiermonnikoog is zeker een bezoek waard. Huub hoe is het met de staart van de poes? Nogmaals hartelijk dank, Hans en Irma

• 10Eric en Marita uit Kampenhout (België)02-07-2016

Schitterend !

In de mooi gerestaureerde hoeve van Huub kom je tot rust. Alles is voorzien, en je krijgt er, naast een warme ontvangst, een verzorgd ontbijt én een picnic voor je uitstap bovenop.

• 10Ivo, Nancy en Laïs Vanham (Aarschot,België)09-05-2016

echt de Max

Wij kunnen ons moeilijk voorstellen dat dit nog kan overtroffen worden. Het was ons tweede verblijf bij Huub in evenveel jaren en in 2017 gaan we zeker nog eens terug. De streek heeft zoveel te bieden dat je er niet op uitgekeken geraakt. Bedankt Huub

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

1 tip over Landhuis Lytshuis Zilver

• jesse_arts, 29-06-2014 Rapporteren

Kamer met de bedstee is erg leuk!

0 vragen over Landhuis Lytshuis Zilver

Landhuis Lytshuis Zilver info