Landhuis Lytshuis Zilver

25 reviews over Landhuis Lytshuis Zilver in het Nederlands

B&B Lytshuis Zilver is goudwaard

Aaltje
17-9-2018

Huub, is een geweldige gastheer voor zijn gasten wat je verblijf onvergetelijk maakt. Locatie is prachtig, ontbijt magnifiek, accommodatie geweldig en sfeervol.

Kortom een grandioze plek om naar toe te gaan.

heerlijk onthaasten in gastvrije setting

Arnold Dik
3-1-2017

Lytshuis Zilver heeft ons aangenaam verrast! Een prachtig verbouwde boerderij bij het sfeervolle dubbeldorp Paesens-Moddergat. Gastheer Huub heeft er wat moois van gemaakt en de b&b zit vol authentieke details. Zelfs op de uitgebreide en goed verzorgde ontbijttafel vind je de leuke details terug. Huub zorgt goed voor zijn gasten en zorgt ook dat je een lunchpakketje mee kunt nemen als je een dagtrip maakt in de omgeving. Voor herhaling vatbaar!

Grandioos, rustig en gastvrijheid.

Manja Herstel
25-9-2016

Het raadsel van de wadden

Dat ik zou slapen in Huubs b&b

waar zwijgen goud is en spreken zijn doel

waar krantje, kat en hond liggen naast je stoel

je tussen schaapjes fietst langs de lauwerszee

Dat ik per ferry naar het eiland toog

op het gebakje dokkumer genot

raakte ik onomstotelijk verzot

zo ook op het liefelijke Schiermonnikoog

Waar de meeuw peinzend naar de einder staart

en de zeetong in cafe schierzicht

een feest is in september avondlicht

Bij tij en ontij altijd goed bewaard

dit zilte Unesco werelderfgoed

geheim van het spel tussen eb en vloed

ontspannend en gastvrij

Raf & Hanne
22-9-2016

Zeer aangename ontvangst door enthousiaste gastheer met een liefde voor "zijn werk" en de omgeving. Zijn culinaire tips zijn zeker het opvolgen waard, maar ook op andere plaatsen is het lekker eten en fijn vertoeven. De mensen zijn overal even vriendelijk! We komen zeker nog eens terug !

Een droomplek waar je beslist naar terug wilt.

Hans en irma middelbeek
3-7-2016

Een fantastische plek waar je gewoon naar terug moet. Prachtige schone kamers met alles wat je nodig hebt. Niets is Huub teveel! Zijn hart ligt in de BenB. Het warme onthaal, het heerlijke uitgebreide ontbijt en zijn waardevolle tips zorgen ervoor dat je je thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Dit was zeker niet ons laatste verblijf in Lytshuis Zilver. Schiermonnikoog is zeker een bezoek waard. Huub hoe is het met de staart van de poes?

Nogmaals hartelijk dank, Hans en Irma

Schitterend !

Eric en Marita uit Kampenhout (België)
2-7-2016

In de mooi gerestaureerde hoeve van Huub kom je tot rust. Alles is voorzien, en je krijgt er, naast een warme ontvangst, een verzorgd ontbijt én een picnic voor je uitstap bovenop.

echt de Max

Ivo, Nancy en Laïs Vanham (Aarschot,België)
9-5-2016

Wij kunnen ons moeilijk voorstellen dat dit nog kan overtroffen worden. Het was ons tweede verblijf bij Huub in evenveel jaren en in 2017 gaan we zeker nog eens terug. De streek heeft zoveel te bieden dat je er niet op uitgekeken geraakt. Bedankt Huub

Het was geweldig.

A. Peeters
9-2-2016

Dat er heel veel rust en gastvrijheid is.

Weer een fantastisch onderkomen

Marcel & Astrid
31-1-2016

Voor de 2e keer een weekend doorgebracht in deze accommodatie. Mooie, schone en goed uitgeruste kamers met alle denkbare voorzieningen. S'morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt en dit alles onder de bezielde en zeer gastvrije gastheer Huub. Voor iedereen een aanrader !!!

Gastvrij en prachtig pand

Ingeborg
2-1-2016

Wij hebben hier met onze familie (8 volwassenen en 5 kinderen) oud&nieuw doorgebracht. Huub is enorm gastvrij en attent. Wij mochten gebruik maken van de luxe ingerichte keuken en de kinderen konden lekker spelen en rondkruipen. De kamers zijn erg mooi en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Kortom enorm naar ons zin gehad en heerlijk ontspannen. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Lytshuis Zilver in Paesens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Lytshuis Zilver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.