Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Motorherberg Healbird

• 10Rene Paabs09-09-2018

Alles was perfect geregeld, Henk en Ludow zijn waanzinnig aardige mensen die de herberg op een leuke vrije manier runnen, hebben het reuze naar ons zin gehad en gaan op zeker hiernaar terug. Dank jullie voor r de gastvrijheid.

• 10Erik04-08-2018

Ik kom graag nog een keer terug!

Het verblijf was geweldig, goede bedden en douches. Verder leuke eigenaren die voor een ontspannen sfeer kunnen zorgen! Wat wil je nog meer! Ik heb zeer genoten van mijn verblijf.!

• 9Johan konings14-05-2018

Geweldig

We waren met ons motorclub Zat en Onderwegen voor 2 dagen te gast. 2 jaar geleden zijn we er ook geweest, dit hebben wij als een van de betere zo niet de beste onvangst ooit gehad. Alleen dit jaar pech met een motor, geen punt Henk ie heeft stad en land bewogen om ons te helpen. En het eten en drinken, gewoontjes maar o zo lekker. Fantastisch je blijft eten. Op onze laatste dag kregen we s morgens nog een toeristisch ritje van Henk ie hij reed voor. Al met al fantastisch, dus maar gelijk geboekt voor volgend jaar. Een geweldig weekend gehad. Bedankt Ludo en Henkie tot volgend jaar. MVGr:Zat en Onderwegen.

• 10Claus Didier01-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Geen enkel minpuntje te vinden voor deze B&B

• 10menno31-08-2014

wat een ongekende gastvrijheid!

Met een vrienden groep hier terechtgekomen! super ontvangst, heerlijke bbq, hakbijlwerpen, spijkerslaan, een lekkere pot bier, goed geslapen en een ontbijt waar menig hotel een voorbeeld aan kan nemen! Ludo en Henkie bedankt!
    Pieter, jelle, antal, frans, jeroen en menno

• 9Lisa30-04-2013

Echt een herberg!

Geweldige landelijke, weidse,ligging. Hartelijke ontvangst en verzorging door de eigenaars Ludo en Henkie, aangename en ruime inrichting. Prima bedden en kamers. Het ontbijt is formidabel en de avondmaaltijd na een vermoeiende dag echt verwennerij. Veel ruimte binnen en buiten met allerlei zit gelegenheid. Prijs/ kwaliteit prima.

• 9Sandra en Fokke11-02-2013

Super leuk, helemaal top !!

We zijn hier al meerdere keren geweest, een x of 3 nu. En we zijn ons volgende bezoek alweer aan het plannen! Zó leuk en zo'n warm welkom meteen de 1e x al. En het is ook 's avonds gezellig, iedere x weer! Ludo en Henkie doen enorm hun best (en het lukt ook prima!) om het je naar de zin te maken.

• 8Arno05-11-2011

Gastvrij&Gezellig

Mijn twee zonen en ik waren voor 1 nacht 5/6 okt in Jelbud (zo spreek je healbird uit in het Fries zei Ludo). Werden erg gastvrij ontvangen, het leek wel of we bij familie op bezoek kwamen. Wat een mooie plek zo in the middle of nowhere, jammer dat het zo regenachtig was. We willen dan ook zeker nog eens terug komen met mooi weer zodat we bij Ludo&Henkie een mooie route op onze Garmin kunnen zetten. We willen graag meer zien van de mooie Friese omgeving. Ludo&Henkie, bedankt dat we toch een nacht konden doorbrengen bij jullie ondanks de werkzaamheden aan het dak(moet ook gebeuren hé). Groeten van ons en tot de volgende keer ;-) Arno,Bas en Dennis

• 8WvdHelm23-06-2011

Warm welkom

Hemelvaartweekend 2011 samen met andere leden van de Dutch Dragstar Club genoten van de gastvrijheid van Ludo en Henkie. Eerlijke voedzame maaltijden, geweldige barbeque, heerlijke ongedwongen sfeer en hartverwarmende service.

Ellen en Wil

• 9jos27-07-2010

stevige aanrader

Deze pas geopende Motorherberg gaat een topper worden. Een accomodatie voor en door motorliefhebbers Ludo en Henkie hebben gastvrijheid heel hoog in het vaandel staan en dat kan je merken, eten (en drinken) prima, goede accomodatie, prima uitgangspunt voor ritten door het Friese landschap en bovenal een prima sfeer

Wij zeggen : DOEN

Bed & Breakfast Motorherberg Healbird info