Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis) **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Stefan_Astrid

Fonteinbos in schitterende omgeving gelegen

Stefan_Astrid
3-2-2012
  • Onderkomen6

Het Fonteinbos is een heel mooi gelegen park in een bosrijke omgeving. In een paar stappen sta je van het park in het bos. Ook de nabije omgeving is mooi. Het park is rustig en ligt op loopafstand van het dorpje Oudemirdum. Er staan verschillende huisjes met verschillende niveaus van luxe. Hier moet je even goed naar kijken, omdat er ook de nodige verouderde huisjes staan. Maar er staan ook vrij nieuwe luxere huisjes tussen.Wij zouden internet hebben, maar moesten dit met cd en usb stick installeren en dat werkte niet (goed). Is ook niet echt meer van deze tijd. Er zijn wel speeltuintjes aanwezig voor de kleinere kinderen.