Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis) **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Pecaro

Een zeer compleet huisje in een rustig park.

Pecaro
25-10-2010
  • Onderkomen9

In het Fonteinbos huurden we het huisje 'De Scholekster'. Een zeer compleet, smaakvol ingericht huisje dat werkelijk van alle gemakken is voorzien. Het heeft een ruime badkamer met goede douche. De bedden zijn comfortabel. Er is een zeer royale keukenuitrusting, er zijn boeken, een tv en dvd-speler, een wasmachine en droger. Vanuit het huisje wandel je zo de omliggende bassen van Gaasterland in, het park zelf is zeer rustig gelegen, de huisjes staan verscholen in het groen en bieden mede daardoor zeer veel privacy. De Scholekster is bovendien een van de moderne huisjes (uit 2003) op het park. Het ligt op een gunstige plek in het park, wat verder van de centrale ingang af. In minder dan vijf minuten lopen ben je in het centrum van Oudemirdum, bij bakker, slager en restaurants.

Het park biedt geen vertier, anders dan enkele speeltoestellen verspreid tussen de huisjes.

Kiest u voor het Fonteinbos, kies gerust voor de Scholekster.