Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis)

Vakantiepark
Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis)
8,8

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten8,0

9 reviews over Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis) in het Nederlands

Om je thuis te voelen.

hendrik van groningen
20-5-2012
  • Onderkomen9

De Lepelaar is een heel leuken kompleet ingericht huisje. Aan de rand van het park, tegen het bos.

Fonteinbos in schitterende omgeving gelegen

Stefan_Astrid
3-2-2012
  • Onderkomen6

Het Fonteinbos is een heel mooi gelegen park in een bosrijke omgeving. In een paar stappen sta je van het park in het bos. Ook de nabije omgeving is mooi. Het park is rustig en ligt op loopafstand van het dorpje Oudemirdum. Er staan verschillende huisjes met verschillende niveaus van luxe. Hier moet je even goed naar kijken, omdat er ook de nodige verouderde huisjes staan. Maar er staan ook vrij nieuwe luxere huisjes tussen.Wij zouden internet hebben, maar moesten dit met cd en usb stick installeren en dat werkte niet (goed). Is ook niet echt meer van deze tijd. Er zijn wel speeltuintjes aanwezig voor de kleinere kinderen.

prima om tot rust te komen

debbie
4-9-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Huisje Oehoe,ligt tegen de bosrand.Was goed schoon gemaakt.Het is geen modern huisje en dus zit er ook geen luxe in.De bedden waren goed.De badkamer en toilet in één was iets minder en erg vochtig.Er is veel tuin om het huisje,door de vele bomen heb je weinig zon in de tuin.

De omgeving is prachtig wij hebben ons prima vermaakt.

Geweldige omgeving

Geke
17-7-2011
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het Fonteinbos is een schitterende uitvalbasis voor uitstapjes per auto, omgeving is ook uitermate geschikt om fietstochten te maken.

Oudermirdum is een erg leuk/gezellig plaatsje. In mei nog niet extreem druk.

Wij logeerden met een vriendengroep in huis de Bergeend, een prima huis met alles wat je nodig hebt.

De ontvangst was ontzettend hartelijk door de beheerder.

Kortom een geslaagd weekend in een prachtige omgeving.

• Onderkomen9

In het Fonteinbos huurden we het huisje 'De Scholekster'. Een zeer compleet, smaakvol ingericht huisje dat werkelijk van alle gemakken is voorzien. Het heeft een ruime badkamer met goede douche. De bedden zijn comfortabel. Er is een zeer royale keukenuitrusting, er zijn boeken, een tv en dvd-speler, een wasmachine en droger. Vanuit het huisje wandel je zo de omliggende bassen van Gaasterland in, het park zelf is zeer rustig gelegen, de huisjes staan verscholen in het groen en bieden mede daardoor zeer veel privacy. De Scholekster is bovendien een van de moderne huisjes (uit 2003) op het park. Het ligt op een gunstige plek in het park, wat verder van de centrale ingang af. In minder dan vijf minuten lopen ben je in het centrum van Oudemirdum, bij bakker, slager en restaurants.

Het park biedt geen vertier, anders dan enkele speeltoestellen verspreid tussen de huisjes.

Kiest u voor het Fonteinbos, kies gerust voor de Scholekster.

Een fijne bungalow, voor herhaling.

Willem Jan en Margreet Nieboer-van Klaveren
20-11-2009
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De bungalow is prachtig gelegen in het Fonteinbos, heerlijk rustig en volop

genieten van de vele vogels. Het dorpje Oudemirdum is zo lieflijk.

We hebben ons prima vermaakt en kunnen het iedereen aanbevelen.

2007

geweldig mooi huisje in een vriendelijke omgeving.heerlijk om te wandelen en te fietsen of even in het dorp wat te eten of te drinken

Hebben met ons gezin een heerlijk weekend gehad

2005

De bugalow is zeer compleet en comfortabel ingericht.

De omgeving is verrassend mooi, absoluut het mooiste plekje van Friesland

Bungalow park bekeken in de nieuwe stijl

L. Douna
30-9-2005

Bungalow park bekeken in de nieuwe stijl. Willen graag huren zoals wij vroeger vaak hebben gedaan. Maar zie daar de hondis niet meer welkom. En dat voor een park in het bos. Zeer jammer. klant verloren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis) in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Fonteinbos (o.a.Gaasterlandhuis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.