Camping De Waps ***

Review geschreven door Fam. de Groot

Geweldig fijne camping

Fam. de Groot
13-8-2018

Eigenlijk hadden we een schaduwplek gereserveerd op een andere camping, maar toen die plek in de volle zon (boven 30 graden) bleek te liggen, besloten we ons heil elders te zoeken. Gelukkig was de campingbeheerder van die "andere" camping zo goed om de beheerder van De Waps te bellen of er nog een schaduwplaats beschikbaar was en wij zijn hem daarvoor zeer erkentelijk! Nu kregen we de laatst beschikbare plaats, volledig in de schaduw van hoge oude bomen dus gezien de weersomstandigheden ideaal. We hebben er met heel veel plezier vijf nachten gestaan, maar helaas kwam er een weersomslag met voorspelde rukwinden waardoor diezelfde hoge oude bomen nu in ons nadeel waren, zodat we besloten om weg te gaan. Het sanitair was prima. Er was maar één nadeel voor ons: onze plaats lag tegenover de parkeerplaats en het rijgedrag van sommige campinggasten veroorzaakte veel stof, dus nog wat extra drempels zouden welkom zijn! Parking is te klein.