Camping De Waps ***

Review geschreven door Janette

Wat hebben we genoten!

Janette
14-6-2018

Je wordt hier wakker door het gefluit van vogels. Hier zijn geen zichtbare campingregels, maar je gebruikt gewoon je gezond verstand. Prachtige, rustige plekjes voor je tent of caravan liggen verscholen op deze boscamping. Sanitair voldoet prima en wordt goed schoongehouden. De camping wordt goed onderhouden met respect voor de mooie natuur.

De eigenaar en zijn medewerkers zijn erg aardig en gastvrij. Pake's patat en de andere snacks zijn heerlijk.

De omgeving is erg verrassend voor Friesland; heuvelachtig in het prachtige bosgebied het Gaasterland. En Friesland heeft erg mooie, pittoreske dorpjes waar je zo naar toe fietst. Trouwens, als je van fietsen houdt, ben je hier in de goeie omgeving. Het IJsselmeer is maar een paar kilometer van de camping.

Wij hebben drie weken genoten.