Camping De Waps

63 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Wat hebben we genoten!

Janette
14-6-2018

Je wordt hier wakker door het gefluit van vogels. Hier zijn geen zichtbare campingregels, maar je gebruikt gewoon je gezond verstand. Prachtige, rustige plekjes voor je tent of caravan liggen verscholen op deze boscamping. Sanitair voldoet prima en wordt goed schoongehouden. De camping wordt goed onderhouden met respect voor de mooie natuur.

De eigenaar en zijn medewerkers zijn erg aardig en gastvrij. Pake's patat en de andere snacks zijn heerlijk.

De omgeving is erg verrassend voor Friesland; heuvelachtig in het prachtige bosgebied het Gaasterland. En Friesland heeft erg mooie, pittoreske dorpjes waar je zo naar toe fietst. Trouwens, als je van fietsen houdt, ben je hier in de goeie omgeving. Het IJsselmeer is maar een paar kilometer van de camping.

Wij hebben drie weken genoten.

Beter dan dit wordt het niet

Kaartje
5-6-2018

Een pareltje!

Dit is nu een camping waar je echt van rust kunt genieten. Een vriendelijke eigenaar en keurig schoon 'n goed sanitair.

Met de hond ideaal zo vanaf de camping een losloop hondengebied in en veel mooie plaatsjes in de buurt.

Zijn hier voor het eerst maar voor ons tot nu toe de mooiste in Nederland!,

aanrader

Anton
24-5-2018

Prachtig gelegen in het bos in mooie omgeving, veel schaduw (vooral prettig bij warm weer uiteraard).

Sanitair prima en schoon.

De kosten vond ik ietsje aan de hoge kant voor mijn situatie.

Maar zeker een aanrader.

Wat een rust hier in deze drukke wereld!

Maria
27-8-2017

Geweldige privé plekken!

Wel even opletten, of je voldoende van de zon kunt genieten, het is tenslotte

een boskampeerterrein.

Geweldig!

Hilda
15-7-2017

Fantastische camping en een aanrader als je van rust houdt. Prachtige plekken in het bos, waar ook de zon nog bij kan.. Sanitair is keurig. Overal toiletpapier en zeep en handdoekjes. Douches (gratis) geven alle tijd om lekker te douchen. Water wordt door zonnewarmte opgewarmd.

Attente eigenaar, die niet te beroerd is om met de tractor te helpen met het verplaatsen van de caravan.

Voor de kinderen een groot speelveld met leuke toestellen erbij.

En de patat is heerlijk!

De omgeving is super: heuvelachtig, bossen, water, strand en heerlijke oude stadjes en idyllische dorpjes. Wij zijn verliefd op Gaasterland (en Friesland) en komen graag terug!

heerlijk, natuurlijk ongedwongen kamperen

fam. huijer-ravelli
13-7-2017

gewoon inpakken en gaan, beleef het maar.

Prachtige camping!

Marian de Lange
9-7-2017

Omgeving is uit de kunst.

Plaatsen zijn ruim en mooi

Kan direct met de hond het bos in

Eigenaar is bijzonder gastvrij

Terug naar de natuur... Dichter bij de natuur.

Familie Van de Berg
27-5-2017

Een authentieke camping waar je helemaal tot jezelf kunt komen. Midden in de natuur van Gaasterland. Wat een prachtig gebied. Betrokken en geïnteresseerde eigenaar die oprecht liefde voor zijn vak toont. Kinderen hebben het naar de zin zonder iPhone of computer. Geweldig. De kleinschalige snackbar 'Pake's Patat' heeft verrassend goede snacks en fijne bediening: niet dagelijks open helaas ;-) Schoon sanitair en verzorgd. Parkeerplaatsen snel vol als enige nadeel. Verder: een absolute (top)aanrader!

fantastisch

El
18-5-2017

natuur, vogels, bos en ...stilte en mooie ruime plekken.

alles perfect om te genieten. Schone toiletgroepen. Vriendelijke eigenaar.

Ieder jaar weer genieten ....voor ons de beste camping van Nederland

Mooie kindvriendelijke camping

HenkenThea
10-1-2017

Zeer schoon en vriendelijk. Prachtige camping en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waps scoort een 9 uit 10 op basis van 63 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: