Camping De Waps

68 reviews over Camping De Waps in het Nederlands

Geweldig fijne camping

Fam. de Groot
13-8-2018

Eigenlijk hadden we een schaduwplek gereserveerd op een andere camping, maar toen die plek in de volle zon (boven 30 graden) bleek te liggen, besloten we ons heil elders te zoeken. Gelukkig was de campingbeheerder van die "andere" camping zo goed om de beheerder van De Waps te bellen of er nog een schaduwplaats beschikbaar was en wij zijn hem daarvoor zeer erkentelijk! Nu kregen we de laatst beschikbare plaats, volledig in de schaduw van hoge oude bomen dus gezien de weersomstandigheden ideaal. We hebben er met heel veel plezier vijf nachten gestaan, maar helaas kwam er een weersomslag met voorspelde rukwinden waardoor diezelfde hoge oude bomen nu in ons nadeel waren, zodat we besloten om weg te gaan. Het sanitair was prima. Er was maar één nadeel voor ons: onze plaats lag tegenover de parkeerplaats en het rijgedrag van sommige campinggasten veroorzaakte veel stof, dus nog wat extra drempels zouden welkom zijn! Parking is te klein.

Voor herhaling vatbaar!

fam van der Meulen
10-8-2018

Heerlijke plek, prachtige camping.

We hebben genoten van de camping en de prachtige omgeving. Wij stonden op plaatsnummer 158.

Een camping zonder regels, maar wat een rust!

Sanitair was prima, ook met dreumes fijn douchen in de ruime familiedouche , of lekker in badje.

de 'gewone douche'was af en toe aan de 'hete kant', dus even oppassen met kids.

Maar vele pluspunten,geen gedoe met muntjes,pasjes of een tijdklok.

Wij komen zeker terug!

Prachtige camping met fijne sfeer!

Renske
28-7-2018

Mooie, ruime plekken met zon en schaduw gedurende de dag. Heerlijk met de hoge temperaturen van afgelopen week. Zeer vriendelijke eigenaar en schoon sanitair met warme douches. Hele prettige sfeer op de camping. Wij hebben genoten!

Heerlijke plek, schoon sanitair.

NH
23-7-2018

Alles was top!! Warm onthaal en heerlijke plek.

Fantastische camping gelegen in het groen

Verbree
21-7-2018

Heerlijke camping, prachtig in het groen gelegen. Rustig maar toch gevoel dat je niet alleen bent. Bij aankomst advies over plek gekregen en tenslotte er zelf plek uit gekozen. Heerlijk veel groen rondom de plek voor tent/caravan. Lekkere Pake Patat! Je hoort allerlei vogels om je heen.

Wandelen en fietsen vanaf de camping en ideale plek om de omgeving te verkennen. Erg vriendelijke uitstraling bij het ontvangst en vertrek!

Wat hebben we genoten!

Janette
14-6-2018

Je wordt hier wakker door het gefluit van vogels. Hier zijn geen zichtbare campingregels, maar je gebruikt gewoon je gezond verstand. Prachtige, rustige plekjes voor je tent of caravan liggen verscholen op deze boscamping. Sanitair voldoet prima en wordt goed schoongehouden. De camping wordt goed onderhouden met respect voor de mooie natuur.

De eigenaar en zijn medewerkers zijn erg aardig en gastvrij. Pake's patat en de andere snacks zijn heerlijk.

De omgeving is erg verrassend voor Friesland; heuvelachtig in het prachtige bosgebied het Gaasterland. En Friesland heeft erg mooie, pittoreske dorpjes waar je zo naar toe fietst. Trouwens, als je van fietsen houdt, ben je hier in de goeie omgeving. Het IJsselmeer is maar een paar kilometer van de camping.

Wij hebben drie weken genoten.

Beter dan dit wordt het niet

Kaartje
5-6-2018

Een pareltje!

Dit is nu een camping waar je echt van rust kunt genieten. Een vriendelijke eigenaar en keurig schoon 'n goed sanitair.

Met de hond ideaal zo vanaf de camping een losloop hondengebied in en veel mooie plaatsjes in de buurt.

Zijn hier voor het eerst maar voor ons tot nu toe de mooiste in Nederland!,

aanrader

Anton
24-5-2018

Prachtig gelegen in het bos in mooie omgeving, veel schaduw (vooral prettig bij warm weer uiteraard).

Sanitair prima en schoon.

De kosten vond ik ietsje aan de hoge kant voor mijn situatie.

Maar zeker een aanrader.

Wat een rust hier in deze drukke wereld!

Maria
27-8-2017

Geweldige privé plekken!

Wel even opletten, of je voldoende van de zon kunt genieten, het is tenslotte

een boskampeerterrein.

Geweldig!

Hilda
15-7-2017

Fantastische camping en een aanrader als je van rust houdt. Prachtige plekken in het bos, waar ook de zon nog bij kan.. Sanitair is keurig. Overal toiletpapier en zeep en handdoekjes. Douches (gratis) geven alle tijd om lekker te douchen. Water wordt door zonnewarmte opgewarmd.

Attente eigenaar, die niet te beroerd is om met de tractor te helpen met het verplaatsen van de caravan.

Voor de kinderen een groot speelveld met leuke toestellen erbij.

En de patat is heerlijk!

De omgeving is super: heuvelachtig, bossen, water, strand en heerlijke oude stadjes en idyllische dorpjes. Wij zijn verliefd op Gaasterland (en Friesland) en komen graag terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waps in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.