Camping De Bosrand

Camping De Bosrand

143 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

Waren hier voor de vierde keer, dat zegt genoeg!

W.T. Gijzel
2-10-2018

Heerlijk rustig verblijf in een prachtige, rustgevende omgeving!

Hartelijk dank voor positieve review en graag tot ziens.

Geweldige camping in een bosrijke omgeving

Bea boonstra
20-9-2018

Mooi gelegen camping aan de bosrand. Zeer vriendelijke service gerichte eigenaren.

Zeer ruime kampeerplaatsen met privé sanitair. Zeker de moeite waard om volgend jaar terug te gaan.

Hartelijk dank voor positieve review en graag tot ziens.

Erg leuke camping en zeer mooie ligging

Meindertsma
3-9-2018

Ruime staanplaatsen en zeer vriendelijke eigenaar, sanitair erg schoon

Hartelijk dank voor positieve review en graag tot ziens.

Goed onderhouden camping met veel privacy

Renger Bos
2-9-2018

Ruime plekken met prive anitair.

Een min puntje is dat je de elec apart moet afrekenen aangezien de prijs voor deze comfortplaats toch redelijk hoog is

Echt een aanrader

A.D. Visser
24-8-2018

Camping gelegen in gebied met Bos en dicht bij IJsselmeer. Bezienswaardige plaatsen in omgeving, prachtig fietsgebied.

Leuke terrasjes en eetgelegenheden in Oudemirdum en giede bakker!

Een TOP-camping!!!!

Fam. Smit
14-8-2018

Uitstekende camping, gastvrij ontvangst en de ligging van de camping is zeer fraai: in de bossen van Gaasterland. Het beheer van de camping is zeer service gericht.

Bijzonder goed sanitair, wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt.

Zeer grote plaatsen met watervoorziening, keuze uit volledige zonligging tot en met schaduwrijke plaatsen.

Er is ook voorzien in een heerlijke grote leestafel en kleinschalige bibliotheek.

Perfecte ligging om Friesland goed te kunnen ontdekken.

Wat ons betreft: een regelrechte aanrader!!!!

Hartelijk dank voor positieve review en graag tot ziens.

Wij gaan hier zeker terug komen. Het was heel fijn

Marianne Hol
12-8-2018

We waren dit jaar voor het eerst aan het kamperen in Friesland. Camping de Bosrand ligt midden in een prachtig gebied van waaruit je geweldige fietstochten en wandelingen kunt maken. De staplekken voor zowel tent als caravan zijn ruim opgezet en onder de bomen. Zelfs in deze zomer met hoge temperaturen was het goed te doen door alle fijne schaduwplekken.

De mensen zijn vriendelijk. Toiletten en wasruimtes zijn schoon. Je hoeft op deze camping niet met je wc rol onder je arm over het veld want dat is gewoon altijd voorradig aanwezig op het toilet. Er is een fijne ruimte om te lezen of een spelletje te doen bij slecht weer. Boeken, tijdschriften en spelletjes zijn aanwezig.

Helemaal fantastisch!!!!!

Ed Beurskens
11-8-2018

Het is een super mooie en schone camping met een waanzinnig vriendelijke eigenaresse! Een echte aanrader, hier ga ik heel zeker nog eens terug.

Prima vakantie gehad!

Familie de Jong
10-8-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad op camping de Bosrand. Het chalet dat wij huurden was comfortabel. Vriendelijke beheerders. Het recreatieplasje is vanwege het warme weer door onze kinderen veel gebruikt . Mooie fietsomgeving (knooppuntroutekaart is aan te bevelen) en mooie stadjes om te bezoeken (bv. Sloten). Verder goede zwemgelegenheid aan het Ijsselmeer (strandje bij Stavoren is voor de wat oudere kinderen vanwege de wat grotere waterdiepte aan te bevelen). Verdere hadden wij het geluk dat er verschillende evenementen in de buurt waren zoals het Skutsjesilen, Friese avond in Oudemirdum en "Sail Harlingen".

Sjouke & Anneke van der Veen, eigenaar, 29-10-2018
Hartelijk dank voor uw positieve review en graag tot ziens.

AANRADER😎

Jose
6-8-2018

Een rustige camping, vriendelijke gastvrouw en heer, met ruime plekken en superschoon sanitair. Omgeving : afwisselend ..bos,water en leuke stadjes.

Sjouke & Anneke van der Veen, eigenaar, 29-10-2018
Hartelijk dank voor uw positieve review en graag tot ziens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Oudemirdum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.